7 mei 2025, 18:45:52

word ie dan stiller ?

Gestart door Lara, 10 september 2008, 14:53:09

« vorige - volgende »

Lara

Hoi, ik heb net een valkparkiet geadopteerd, mensen brachten hem binnen in de winkel waar ik werk. we mochten hem gratis hebben om terug te verkopen, ofwel werd ie de nek om gewrongen want ze moesten het valkje niet meer hebben. Dus heb ik hem mee naar huis genomen. Hij is hier nu al 4 dagen, en begint enorm veel te roepen op me, en omdat mijn ouders absoluut geen vogel liefhebbers zijn, werkt dit geroep serieus op hen zenuwen. De valk is al een ouder mannetje.
zou het helpen dat ik er een pop bijzet ? gaat hij dan minder om aandacht roepen ?
Ik vind hem echt een supper valkje, en hoop daf ik hem kan houden, maar daarvoor moet hij ietsjes stiller worden  :-\

Mara

Hoi Lara

Een popje erbij is niet de garantie dat het mannetje minder gaat roepen. Maar het zou mss wel kunnen helpen. Misschien dat iemand anders je meer advies kan geven maar je kunt het wel proberen, het kan wel helpen. Ik heb hier binnen een popje zitten en heb ook mannetjes gehad hier binnen en die riepen eigenlijk erg weinig, alleen als hun grasparkietenvriendje niet in de buurt was, maar ze schreeuwden echt niet.

Groetjes

Mara