«« ¤Tailey's avonturen¤ »» nieuwe valkjes + nieuwe foto's

Gestart door kenay86, 13 augustus 2008, 00:23:11

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Ik zie dat je al een mooi kleintje gevonden hebt :)
Ik ben wel benieuwd naar een foto :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

kenay86

Citaat van: Anke op  2 september 2008, 10:57:55
Hoi,
Ik zie dat je al een mooi kleintje gevonden hebt :)
Ik ben wel benieuwd naar een foto :)
Groetjes Anke

hey anke,

we moeten denk ik nog even wachten op nieuwere foto's van het kleintje :) de laatste foto die ik kan vinden in het dagboek van esther heb ik op de vorige pagina geplaatst :) ben ook heel benieuwd hoe hij er nu uit ziet :D misschien zn ruggetje al in de pennen?:)

Dafrinja

Hoi Desiree!

Gefeliciteerd hoor met je reservering bij Esther! Dan krijg je echt een valkje bij een echt betrouwbare kweekster hoor! Ik woon bij haar in de buurt en zo af en toe ga ik daar s langs op de koffie. (eh thee ;D) Als je nou op de site van Esther kijkt (www.flevovalkenhof.eu) en bij de koop kijkt, zie je een nog recentere foto. ;D ;D als het tenminste de 2 jonkies zijn die ik denk dat het zijn....

Succes!!!

Groetjes Dafrinja

Dafrinja

kenay86

haha ik begon al aan mezelf te twijfelen :D

dank je wel voor de felicitaties, mn moeder wordt helemaal gek van, blijf er maar over praten :D

Caroline

Graag gedaan!!  :D

Ben blij dat je nu ene valkje naar je zin hebt.  :D

Succes met wachten.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  ;D ;D
Ik ben ook benieuwd naar een foto, maar het zal vast en zeker een knapzakje zijn  :D :D :D

kenay86

jaaa nieuwe foto! vanavond meer foto's las ik in het dag boekje van esther :D zijn ze niet lief? ben heel erg benieuwd naar welke er voor mij gaat worden :) stiekum vindt ik de oudste het liefste eruit zien, maar dat zal degene die de andere 2 neemt vast en zeker ook wel vinden :D

ik ben verkocht! :-*

kenay86

ik ben aan het kijken voor een naam, gezien het een man is is het al iets makkelijker kwa keuze..

op dit moment heb ik het volgende:

Calisto - grieks voor De mooiste
Kenzy - schots voor De eerlijke
Keoni - hawaiiaans voor God is verzoenend (de betekenis vindt ik niet zo, maar het klinkt wel leuk :D
Keano - hawaiiaans voor Koele bries (wat wel toepasselijk is)
Mylo - engels voor Vergevingsgezind
Yentle - joods voor Aardig (is dit niet meer voor popjes?)
Yani - Arabisch voor Briljante denker
Yoni - betekenis even onbekend...

Heb het nu eventjes gehad met namen zoeken :D tips zijn welkom, het liefst wil ik een naam met een Y maar die zijn erg moeilijk en Keoni vindt ik ook wel een leuke naam...
ik zal eens aan esther vragen of ze al iets weet over het karakter van de 2 wijsneusjes, misschien past er dan wel een heel andere naam bij hem..

groetjes desire

*Manon*

Succes met namen bedenken... leuk he als je naam een mooie betekenis heeft... ben ik ook altijd naar op zoek!
Maar weet uit ervaring dat het niet altijd mee valt... misschien even laten bezinken... Keoni vind ik ook erg leuk  ;D ;D

Groetjes Manon

Patries

hey!! wat een supergaaf dagboek :P net toen ik op reageer klikte zag ik dat je nog 6 pagina's verder ging, heb nu dus alleen de eerste pagina gezien!

whaa! wat is tailey een gave vogel!! en een supergave naam ook! Tailey is echt mooi! prachtig xD

ik hoop dat mijn toekomstige jonkie ook zo mooi word!

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

kenay86

ja tailey is een leuke vogel :D maar misschien denk je daar anders over als je de volgende pagina's hebt gelezen ;)

ik heb net het deurtje van de voliere open gezet en ga weer stilletjes op het bed zitten.. ze gaat nu al richting uitgang dus ik ben heel erg beneiuwd hoe het gaat vanavond :) ik hoop toch heel erg dat ze bijdraait voor het kleintje komt hoor!

vanavond nog een update met nieuwe foto's van het kleintje en hoe het gegaan is :)

groetjes dees

Anja

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje.

Hoezo is het moeilijk om een naam met een Y te verzinnen? Ik had 17 valkjes en ze hadden bijna allemaal een naam die met een Y begon.

Wat dacht je van:

Yunah = Japans voor uitstekend
Yume = Japans voor droom
Yuki = Japans voor sneeuw
Yosca = Hebreeuws voor grootste leider
Yelan = Chinees voor rimpel in het water
Yeni = Turks voor nieuw
Yenthe = Japans voor mooi
Yince = Schots voor eens
Yindi = Aboriginal voor zon
Yom = Hebreeuws voor goed
Ybeau = Frans voor wat is hij mooi
Yazhou = Chinees voor diamant
Yasu = Japans voor rustig
Yasser = Arabisch voor zelfverzekerd
Yarto = Aboriginal voor op de top
Yara = Hebreeuws voor zoet als honing
Yantar = Pools voor barnsteen
Yamka = Indiaans voor bloesem
Yakez = Indiaans voor hemel
Yacumo = Japans voor hoop

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Anja

kenay86

hoi anja,

wow dat zijn er nog eens een hoop! en ik vindt Yenthe echt heel erg mooi :D zowel de betekenis als de naam zelf :) ik denk dat het Yenthe wordt :) echt heel erg bedankt!

zojuist waren de nieuwe foto's geplaats bij esther's dagboek.. hier komen ze:

bontje 1: esther denkt dat het een cinnamon is wat zou betekenen dathet een popje is, zelf vindt ik hem/haar daar erg donker voor, wat denken jullie? ik vindt hem/haar wel super snoezig om te zien en hoop stiekum dat jolanda bontje 2 en 3 kies zodat ik bontje 1 krijg :D

bontje 2:

bontje 3:

bontje 1 en 2:

ik vindt ze echt geweldig en kan al haast niet wachten tot het eind september is.. Esther vermelde namelijk dat ze eind september mogen verhuizen!:D ik had zelf uitgerekend iets eerder, maar het is zeker geen ramp:) het is alleen nog langer wachten en spannend ;)

Met tailey ging het goed! ik mocht haar zelfs een kroel geven toen ze op het deurtje zat, niet lang, maar toch, het was er 1 :) ik zal later vanavond nog wat foto's plaatsen van vanavond :)

groetjes desire

Caroline

Ze zijn prachtig!!!  :D

Hoe bontje 1 er live uit ziet weet ik niet maar op de foto zie ik geen cinnamon.  ;)

Succes of misschien beter sterkte  ;D met wachten.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.