12 mei 2025, 00:40:51

Kop schudden bij deuntje

Gestart door Wallie, 10 augustus 2008, 23:28:35

« vorige - volgende »

Wallie

Tja als ik een bepaalde deun ga fluiten of op een bepaalde toon Hippo zeg gaat zijn kop heel kort schudden :D

Wat kan dit betekenen en doen andere valkjes van deze forum het ook :D

Het is helemaal grappig als ik de toon van Hippo lang aanhoud, hierdoor schud zijn kop vaker. Het record bij Hippo is 5 keer! Ben nu aan het oefenen op een langere adem hihi.

Groetjes Wilbert

I_Xyzyx_I

Als ik hier smak geluiden maak of heel snel ergens op tik dan worden de mannetjes er "hitsig" van en 1 van de popjes die gaat in de paarstand staan :-\.

Ik denk dat het gewoon een soort van dansen is, regelmatig zie je filmpjes van vogels die helemaal "los" gaan op de muziek bij diverse homevideo programma's ;)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Wallie

Ja dat heb ik gezien ja die filmpjes, geniaal is dat!

En tja wat jou valkjes doen is wel heel bizar, ideaal voor fokkers  ::)

Maar het droge is dat Hippo alleen zijn kop beweegt, want de rest is gewoon in rust! Maar wie weet ontpopt hij zich wel tot een flinke streetdancer  8)

Hermien

Als Gabber of Goofy hier hun deuntje fluiten gaat er altijd één pootje omhoog. Wanneer Silvo, mijn jongste, het hoogste lied zingt strekt hij één pootje helemaal recht naar voren met de teentjes gespreid. Ook zo koddig om te zien. Hij beweegt dan het pootje ook nog op de maat, alsof hij aan het voordragen is. Misschien naar Idols sturen of The X-factor?
;D