Hier gaat mijn haar van rechtop staan....

Gestart door Mara, 14 juli 2008, 18:56:04

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

IK was net aan het lezen op het bouvierforum waar ik regelmatig kom en las onderstaand bericht....Klik hier

Waar moet het heen met deze wereld. Ik vind zoiets echt niet meer normaal..... :'(

Mara

Kimm

hoi mara,

ik heb het niet gelezen want dan moet je inloggen. waarschijnlijk zal het wel weer om een mishandeling gaan?
tenminste ik lees niet anders de laatste tijd, dat honden mishandeld worden en dan dood gaan.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

correctie, ik kom er wel op, maar ik weet niet welk bericht jij bedoeld.

groetjes kim

Mara

CitaatAMSTERDAM - Een pitbull is op brute wijze vermoord. Het vrouwtje werd met een blok beton aan haar poten een snelstromende rivier in gegooid...

Volgens de autoriteiten heeft iemand een jerrycan met beton gevuld, die aan de hond gebonden en vervolgens beiden de snelstromende rivier in geslingerd. Volgens een autopsie op het dier was zij vermoedelijk nog in leven op het moment dat de persoon tot zijn daad kwam, meldt de Seattle Times.

De Amerikaanse dierenbescherming noemt de zaak 'tragisch en schrikbarend'. Een humanitaire organisatie heeft 2500 dollar over voor de gouden tip die leidt tot opsporing van de dader.

Bron: Telegraaf

Hoi Kimm

Heb het bericht even gekopieerd. Had de link van het berichtje wel goed gekopieert maar schijnbaar kun je geen link plaatsen....Maar daar ging het dus om.

Groejtes

Mara

Kimm

ja dat had ik wel gedacht.
ik lees dagelijks dit soort berichten en ik word er zo verdrietig van!  en ook heel erg boos. ik had vandaag nog in de telegraaf wat gelezen en 2 weken geleden al met die bordeauxdog die dood is geslagen. ik wou dat ik wat kon doen, maar het is aan de regering hier in dit rotlandje die de wetten eens moeten gaan aanscherpen, wat betreft dierenmishandeling. ja  mara, hier gaan mijn haren ook van overeind staan :censuur

groetjes kim

Mara

Hoi Kim

En dan moet je denken, mijn haar staat normaal al behoorlijk rechtop omdat het mijn kapsel is, maar echt waar. Ik kan me daar zo kwaad over maken. Bah, ik doe alles voor mijn hondje en mijn vogeltjes en dan lees je dat sommige mensen zo met hun dieren omgaan. Echt zo pissig kan ik me dan maken.

Mara

Kimm

hoi mara,

nou nu hoef je er niets meer aan te doen om je haren overeind te laten staan ;D :P :P

nee zonder gekheid, ik word hier ook heel onpasselijk van hoor. dit soort mensen verdienen geen dier en ik heb nog meer gedachtes daarover, maar het is zo raak op het moment. ik moet zoiets ook niet zien gebeuren, ik denk dat er wat knapt bij mij.

groetjes kim