Muurschildering van mijn valkparkieten

Gestart door Lee-aa, 9 juli 2008, 21:37:31

« vorige - volgende »

Lee-aa

Dag allemaal!

heb niet echt een verhaaltje, maar wilde jullie mijn muurschildering laten zien van mijn twee valkparkieten die ik heb!!
Wilde eerst alleen een sjabloon van een vogel gebruiken, toen bedacht ik me dat ik dat ook met een foto kon doen. Uiteindelijk is het gewoon 'natekenen' geworden!

als het niet werkt dan heb ik hier een link naar een fotoalbum:

http://www.mijnalbum.nl/Album=PEPXV7WQ

Kimm

hoi,

ik vind het helemaal geweldig!!! wat kan je dat goed zeg!
en ik heb je album ook bekeken, super hoor!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

:o Wauw! Knap hoor!

Doe je dat ook op locatie? ;D

Hermien

Helemaal geweldig zeg! Schilder jij vaker? Ik heb ook even in je album gekoekeloerd. Zou ik hier ook wel willen, maar ik ben zo bang dat mijn vliegtuig het zó echt vindt lijken, dat ze daardoor zich tegen de muur te pletter zullen vliegen.....
Als jij vaker muren beschildert, wil ik wel bij jou in de leer. Zelf schilder ik ook, maar meer op canvas en board.....
Het is echt prachtig hoor! :D

Lee-aa

Thanks!

Om eerlijk te zijn; dit is mijn eerste muurschildering! Ik teken (gewoon met potloot) vaak portretten, dus heb het van de week gewoon eens geprobeerd op de muur, uiteraard dan met verf. en niet lachen: gewoon met een pakketje verf met minitubes van 2,19 bij de blokker.
bij mij in de leer: ik kan je een éénmalige tip geven: gewoon proberen, als je al op canvas doek schildert, dan moet een muur ook lukken!!

Maar vind het leuk dat jullie enthousiast zijn... wilde het mijn mede valkparkietenliefhebbers even laten zien! Altijd leuk!

Dominic

Saar

Coco en Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes

Hermien

Maar ben jij niet bang dat je valkjes dit voor écht aanzien?

Mara

Hoi hoi

Wat een prachtige muurschildering zeg. Maar je zeg dat je vaker tekent, teken je dan alleen mensen of ook dieren? Hihi, ik denk dat er hier mss wel mensen zijn die interesse hadden in zo'n mooie muurschildering, ik in elk geval wel want ik ben zo 'ontzettend handig' met potlood, verf en penseel.

Groetjes

mara

Lee-aa

Citaat van: Hermien op 10 juli 2008, 12:47:45
Maar ben jij niet bang dat je valkjes dit voor écht aanzien?

De pietjes die ik getekend heb zijn twee tot drie keer zo groot! ik denk niet dat ze het voor echt aan zien..Misschien moet ik ze er maar eens voor zetten en kijken wat hun reactie is..

Dag Mara, Ik teken voornamelijk mensen. af en toe dieren!
kan me voorstellen dat mensen zo'n muurschildering mooi vinden thuis... ik zelf zou het niet aandurven voor anderen te verfen. in ieder geval nu nog niet!!

Hermien

Als je het niet alleen durft te doen bij een ander, dan doen we het toch sámen.......bij mij bijv. Zou ik echt te gek vinden. heb je nog ergens een site waar wij die andere tekeningen van je kunnen zien? Bij mij kun je op Hyves kijken. Zoek maar ff op de naam Hermien Gorlitz.

Lee-aa

10 juli 2008, 22:37:42 #12 Last Edit: 10 juli 2008, 22:49:18 by Lee-aa
Dat is een leuk idee! ik ga even nadenken over het aanbod!

Hier is een webpagina met 'creative moments' Veel tekeningen staan vooral onderaan de pagina, maar schroom vooral niet ook de rest te bekijken! Je krijgt meteen een hele blik van mijn bezigheden!

http://www.freewebs.com/lea-jack/leandraspage.htm

Heb je even bezocht op je hyves (via account vriend, heb geen eigen meer). Je hebt een hele eigen manier van schilderen, meer vloeiend, ronde contouren.. Je vliegtuig ziet er anders heel leuk uit! Veel voorkomend thema is godsdienst en 'poppetjes' interessant!
Ik ben meer van het realistisch tekenen. Ik teken wat ik zie. Aan de éne kant goed, andere kant jammer, want iedereen kan leren 'realistisch' te tekenen.

Wilma1

Wat mooi is dat geworden en ik heb je andere tekeningen bekeken, erg mooi!

Zelf tekende ik voorheen ook, portrettekenen en kinderen, dat waren mijn favorieten. Mijn schoonouders heb ik ook getekend en hangen aan de muur.

Als ik dit dat zie, denk ik .... "ik kan er ook wel weer eens aan beginnen  :D door druk leven is het verwaterd  ::) maar het is nog steeds erg leuk uiteraard om te doen  :D zoiets verveeld nooit  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lee-aa

leuk leuk, het is altijd mooi om andere mensen weer eens te inspireren. Dat gebeurd ook bij mij: ik zie iemand weer een tekening maken en denk: 'dat wil ik ook weer gaan doen' en pak dan mijn spullen weer tevoorschijn!