2 mei 2025, 05:10:08

Mijn nieuwe pup

Gestart door Dierenfreackske, 8 juli 2008, 22:19:31

« vorige - volgende »

Caroline

Oh Ann, geweldig .... ik ben helemaal verliefd!!  :-*

Ik heb vroeger, nu alweer 22 jaar geleden ook 2 Golden Retrievers gehad .... als onze hondjes er niet meer zijn  :'( komt er hier ook weer een Golden.  :D

De naam vind ik heel erg mooi.

Wordt genieten hier .... elke keer foto's van lieve kleine Hayley.  :D

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ......jaaaaaaaaaaaa , ik ben ook al verliefd op de foto's hihi , we gaan binnen 14 dagen op puppie bezoek daar ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,

Ik ben dus een hele tijd afwezig geweest, door die stomme omstandigheden en die computer die niet goed meer werkt, en te weinig tijd...
En nu lees ik hier dat je afscheid hebt moeten nemen van Lady...
Ik ben dan terug in jou boekje gaan bladeren (voor zover de computer het toeliet) en heb het vreselijke verhaal gelezen wat er jou is overkomen met Lady.
Echt verschrikkelijk is dit.
Ik wil je hier toch wel even heel veel sterkte mee wensen meid! Jij verdient dit niet!

Je zal jou Lady natuurlijk nooit vergeten, en ze zal altijd voor blijven leven in dat goede Hart van jou.
De pijn zal wel iets dragelijker worden met die Pup erbij.

De nieuwe pup die bij jou komt wonen is trouwens echt heel erg schattig, en je hebt een mooie naam uitgekozen.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally , bedankt voor de steun hoor !
Er komt inderdaad een nieuwe pup , echt , het zal me opvrolijken hoor ! Een pup in huis kan alleen maar goed zijn ! Ik ben benieuwd hoe de valkjes erop reageren als daar buiten weer een hondje loopt !  Lady zal nooit kunnen vervangen worden , en dat mag ook niet , Lady was Lady en Hayley gaat Hayley zijn he ! Een ander maar lief hondje ! Grtjs Ann

Valerie

Hoi Ann,

Wat een mooie foto's! Golden retrievers zijn echt mooi. Vind ik de mooiste honden uit, voor zover ik van honden hou.
Van grote honden, die ik niet persoonlijk ken, ben ik terughoudend. Maar van een golden retriever ben ik niet zo gauw bang, tenzij hij naar me gromt (wat nog nooit gebeurd is). Het is ook niet voor niks dat ze vaak begeledingshonden zijn. Ze zijn ook super lief.
En Hayley vind ik een hele mooie naam. :)

Gerdy

oooo smelt smelt...wat super..

Lady zal je inderdaad nooit vergeten..zal altijd je maatje blijven..

wat een scheetjes van puppies en je hebt echt een giga mooie naam voor je golden uitgezocht.

ik ben nu bijna een jaar zonder hond..helaas kan het door omstandigheden voorlopig niet meer..maar ik mis het nog elke dag ..een hond om me heen..
vanaf mijn 21e tot mijn 47e heb ik altijd een hond om me heen gehad..ik begrijp dus zo goed hoe jij je voelt.

nog een aantal weken en dan mag hij lekker bij jou komen wonen.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Valerie en Gerdy , thx hoor !
En jaaaaaaaaaa ....Hayley hebben we gisteren een bezoekje gebracht , het was heel gezellig en ze is nu net 4 weken oud ! Hier de foto's die ik maakte .

Caroline

Oh Ann, ik krijg traantjes van ontroering .... wat een heerlijk beestje. Echt geweldig!!!!

Ik gun jullie Hayley van harte hoor maar toch wel een beetje heel erg veel jaloers.  :-[

Nog een paar weekjes en dan is ze lekker bij jullie .... ze is echt heel erg mooi.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....ja he , ze is echt wel schattig , ik kreeg al meteen een flinke wasbeurt in mijn gezicht , hihi  ! Jarloers zijn mag hoor , als het maar gezond jarloers is he !
Anders hebben ze nog eentje vrij hoor ! ;D ;D grtjs Ann

Mara

5 augustus 2008, 15:25:28 #24 Last Edit: 5 augustus 2008, 19:05:26 by Mara
Hoi Ann

Wat een scheetje is Hayley zeg. Echt prachtig. Geniet er maar van wat voor je het weet zijn ze groot. Kijk maar naar Beau, ze is ondertussen al bijna 9 maanden oud en ze heeft een schofthoogte van 62 cm.

Groetjes

Mara

Caroline

9 maanden bedoel je denk ik Mara.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Citaat van: Caroline op  5 augustus 2008, 18:12:14
9 maanden bedoel je denk ik Mara.  ;)

Hoi Caroline

Ik bedoelde idd 9 maanden ipv 9 weken, hihi, dan had ik een pony in huis zeg als ze met 9 weken zo'n schofthoogte had. Heb het aangepast. Op mijn hyves staan twee nieuwe foto's, ik zal die hier ook gauw posten.

Dank je wel voor de verwijzing dat ik het fout had geschreven.

Groetjes

mara

Wilma1

Oooooohhhhwwww *smeltsmelt* wat liefffffffffff... Gefeliciteerd met Hayley, een poepie hoor  :-*

Opes opschieten, de accu raakt leeg  :-\

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Caroline , hey , ik heb ze volgende week eondelijk bij me hoor , ik geloof best dat je de tranen in de ogen krijgt , ook
omdat je zelf twee goldens heb gehad en als je dan zo'n lieve pup ziet ....tja... ;D ;D ;D   grtjs Ann

Hoi Mara , ja , ik weet het he , ze zijn zoooooo snel groot he , maar dat is ook leuk he , hihi ! Ik kijk al uit naar jouw volgende foto's.
Grtjs Ann

Hoi Wilma , leuke dat je ook naar mijn pup komt kijken , thx
voor de felicitaties ook ! Grtjs Ann

NIEUWE FOTO'S  !!

Hayley met broer , zus en mama

Caroline

Ooooooooooooooooooooooooooh Ann, GEWELDIG!!!!  :-* :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.