5 mei 2025, 00:32:37

Mijn fallow avontuurtje,,

Gestart door I_Xyzyx_I, 8 juli 2008, 15:09:38

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hahaha ....wat ik doe om 5 uur 's morgens , hihi ...ik kon gewoon niet meer slapen he ! Dus zit ik dan wat te forummen he !

Haha , ja , zet je koppel die je wilt kweken maar appart anders is ie er met een andere pop vandoor he ! Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Haha, ik lag ook wakker maar ben toen boven even nog een deken wezen halen en toen weer verder gaan slapen, was gewoon koud hier :-X

Ja he ;D zou wel zonde zijn, hij zat al te fluiten naar de cinnamon geelwang, maar die wil ik aan mijn bonte fallow koppelen :P

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D   leuk .  Grtjs Ann

Sharon

Hoi Jasper

zo, ben ook eens even in jouw boekje komen kijken even alles gelezen. Wat heb jij prachtige fallows zeg! Ik heb eigenlijk nooit echt iets gehad met die mutatie, maar nu ik ze bij jou zie... prachtig gewoon! Ik vind vooral de fallow witmaskers en bonte witmaskers subliem. Daar zou ik er graag later ook eentje van hebben zeg... (*Droomt al lekker weg  ;D ::)*)

Veel succes met het koppelen!

En wat je studies betreft: dat is een keuze die je toch zelf moet maken. Jij weet zelf het beste wat je wilt en niet wilt, en als jij denkt dat deze richting niet de juiste is...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Jasper ....leuk he dat koppelen , hopelijk gaat het goed he ! Veel succes he ! Grtjs Ann

I_Xyzyx_I

Hoi Sharon

Haha, typisch ik had net gezegd dat ik die mutaties kon kweken in jouw dagboekje ;)... naja bonte bronzefallow, geen witmasker bronzefallow helaas, die komen er over 2 jaar weer ;D.

Dankjewel :) hopelijk werken de vogeltjes mee :P

Haha, ja ik weet het.. ik zou graag leraar willen worden, dat lijkt me een ontzettend leuk beroep! Omdat ik scheikunde echt super leuk vind, en mijn scheikunde leraar heeft mij eigenlijk er mee aangestoken dus is scheikunde leraar eigenlijk vanzelfsprekend ;).
Alleen nu studeer ik chemie in deventer, en het is wel leuk enzo, maar ik twijfel nog wel een beetje. Misschien ga ik toch maar naar de leraren opleiding en daar voor 2e graads ipv 1e graads gaan.

Hoi Ann

Jaa, ik hoop echt dat het gaat werken. Ik heb ze nog niet apart gezet, zit nog te twijfelen of ik de kooi in het nachthok of in de schuur ga zetten. Ik hang er ook een nestkastje bij, zodat ze in de broedstemming raken en hopelijk zo sneller een koppel worden ;) . Heeeeeeeeeel stiekem hoop ik nog op een nestje bleekmaskers maar dan moet ik de kooi binnen zetten denk ik ivm warmte.

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Sharon

Hoi Jasper

haha, ja, had het al gelezen  ;) Bedankt daavoor. Enne... dat bonte fallow is echt schitterend zeg. Als ik jou was zou ik die echt niet wegdoen, want zo veel komen die denk ik niet voor, toch? Plus het feit dat ze gewoon prachtig zijn.

Nou, ik zou zeggen dat als je hart bij leraar worden en scheikunde ligt, je er gewoon voor moet gaan! Als er iets is wat ik ondertussen al weet is dat je wat dat betreft gewoon je hart en gevoel moet volgen. Veel succes ermee in ieder geval!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

I_Xyzyx_I

Hoi Sharon

Nee, de man die ik nu heb zitten gaat zeker niet weg ;D deze is, naast dat het een super mooie mutatie is, ook nog van een ontzettend groot formaat (in vergelijking met de andere bronzefallows die ik heb zitten/zien zitten) ;). Uiteraard heeft deze ook geen kale plek ;D. Dus ik verwacht een mooi stel jongen uit dat koppel :P

Haha dankje ;) ik ga er binnenkort een afspraak over maken bij mijn slb-er. Misschien ga ik toch een tijdje weg maar doe ik de tentamens enzo wel en studeer ik gewoon waar ik ben, dan is het iedergeval geen verloren jaar want dan kan ik vrijstelling krijgen (hoop ik ;D)

Groetjes Jasper

Randy

hej jaspertjuh 8)

k ben ontwaakt uit me winterslaap en reageer hier ook maar weer ff ;)
hippe fotos kind :P
wanneer ga je nou in godsnaam die nachthok plaatsen?? staat al half jaar in je tuin whahaa :P ;D

Groetjes Randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

I_Xyzyx_I

Heuj Randytje :P

Hahahaha, de beer had zich volgevreten tijdens de valkparkietendag en moest maar een tijdje slapen zeker? :P

Danku ;D

Ja ik weet het, we wilde het vandaag doen maar het regende zo ontzettend hard dus waarschijnlijk word het vrijdag of in het weekeind als het dan beter weer is :P

Groetjes Jasper

Dierenfreackske

Ha , wij gaan dit weekend ook een beetje nieuwe zeilen hangen , als nachthok ,  :P :P ::)  grtjs Ann

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Haha, dat kan ook prima! Het gaat er om dat de valkjes beschut zitten en uit de regen enzo. Het voordeel aan een nachthok is dat je ook binnen kan voeren ivm ongedierte ed ;)

Groetjes Jasper

I_Xyzyx_I

Na lang twijfelen en nadenken heb ik hierbij besloten mijn boekje te sluiten.

Het heeft niets te maken met dat ik het niet leuk vind om een boekje bij te houden of dat ik het hier ongezellig vind, het is puur voor mijzelf.

Sinds dat ik ongeveer 13 jaar oud was heb ik de computer gebruikt als een middel om mij af te sluiten van de werkelijkheid. Op de computer ben je anoniem, je hoeft je niet te schamen als je iets fout doet en je word gerespecteerd om wie je bent, en word je dat niet is het makkelijk om op het uit knopje te drukken. Hierdoor werd de computer een goot deel van mijn leven, en een tijd terug zelfs een te groot deel. Jarenlang heb ik mmorpg (dat zijn online spelletjes waar je levels kan trainen en zo beter worden in het spel) omdat ik daar gewaardeerd werd zoals ik was. Ik had het idee dat ik wat voorstelde, iets dat ik in het echte leven nooit echt voelde.

In mei dit jaar heb ik besloten helemaal te stoppen met online spelletjes, en ik speel de laatste tijd helemaal geen computerspelletjes meer behalve als ik echt niets anders te doen heb... dus puur uit verveling en niet om het te gebruiken als middel om mij af te sluiten van de werkelijkheid.

Helaas bleef de computer een groot deel van mijn leven in beslag nemen, hierdoor heb ik verschillende klachten gekregen waaronder last van mijn rug. Ik praat namelijk graag met mensen alleen omdat ik ontzettend verlegen ben lukt dat niet echt goed in het echt dus bleef ik het houden bij msn, irc en forums.

In de zomervakantie leerde ik via het internet een ontzettend lief en aardig meisje kennen, zij deed altijd aardig tegen mij en door haar voelde ik me stukken beter en heb weer het idee dat ik weer wat voorstel. Helaas is het niet helemaal gelopen zoals we gehoopt hadden, maar daar heeft niemand schuld aan.

Ik voel me nu ieder geval een stuk zekerder van mezelf, ben een stuk minder verlegen en heb weer het gevoel dat ik iemand ben. Daarom denk ik dat dit het juiste moment is om te stoppen om niet terug te vallen op mijn oude gewoontes, msn en dergelijke, maar dat ik mij ga richten op het echte leven. In het echt mensen leren kennen in plaats van het praten met mensen op het internet.

Ik heb ieder geval ontzettend genoten van mijn tijd op het forum, alleen ik wil gewoon niet meer terugvallen op mijn oude gewoontes juist nu ik mij zo goed voel.

Ik wil iedereen bedanken die het leuk vond mijn boekje te lezen. Ondanks dat ik weinig meer op het forum zal zijn zal ik blijven genieten van mijn hobby. Misschien zien sommige mij weer op de valkparkietendag in 2009 want ik ben zeker van plan er weer heen te gaan! Mocht ik ooit stoppen geef ik mijn valkjes iedergeval weg aan zij die het verdient, tis dankzij haar dat ik me beter als ooit voel :)

Misschien dat ik volgend kweekseizoen weer een dagboekje aan maak, ik weet het niet. Dus.. tot ziens, tot ooit of misschien wel vaarwel.

Groetjes Jasper

Rob S

3 oktober 2008, 20:42:11 #208 Last Edit: 3 oktober 2008, 20:45:50 by Rob S
Zo, dit is wel het laatste wat ik verwacht had :o! Maar als het beter voor jezelf is, dan moet je dat absoluut doen! Succes en sterkte en misschien tot volgend kweekseizoen, mocht je toch een boekje gaan bijhouden ;)

Je hebt trouwens wel een website of niet? Dat is wel handig als iemand toch op zoek is naar een mooie mutatie ;)

Dierenfreackske

Hey Jasper , wat krijgen we nu zeg , dat had ik ook niet verwacht , maar ja , als het beter is voor jou dan moet je dat doen hoor !
Ik wens je ook nog veel succes met de valkjes en misschien hoor ik je via msn nog he ! Grtjs Ann