Jonge Chinese dwerg kwartels bij Snip en Snap en hun vriendjes !!

Gestart door Snip en Snap, 6 juli 2008, 12:10:31

« vorige - volgende »

Snip en Snap

En een foto dat Sascha voor het eerst bij me in eens op mijn schouder zit.....geweldig...alleen moeilijk een foto van jezelf maken....dus de kwaliteit is slecht.
Snip en Snap Valkjesopvang
http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap
Dierenwebshop www.monsterlijkgoed.nl

Karin

CitaatIk heb een houtenkonijnen huisje gekocht nu hebben de vogels hem ingepikt....

Logisch, dat is in hun ogen een heel mooi broedblok  ;D ;D ;D Wel oppassen dat er niet stiekem een eitjes in gaat leggen hè, want daar wordt het nu te koud / nat voor. Als er binnenkort eitjes komen komen de jongen half oktober uit en dat halen ze echt niet....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kimm

hoi saskia,

mmm ik zou ze dus ook niet naar de dierenwinkel willen hebben hoor. bah het idee al :-\

maar de foto is goed gelukt hoor met sasha op je schouder :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Valerie

Citaat van: Snip en Snap op  4 september 2008, 14:04:37
Citaat van: Kimm op  4 september 2008, 12:19:26
hoi saskia,

heb je al wat jonkies kunnen verkopen?

groetjes kim

Nee, heb niks gehoord, 1 telefoontje gehad van een handelaar denk ik maar daar gaan ze niet naar toe !
Ik heb wel een telefoonnummer gekregen van iemand die ze helemaal tam maakt, en als ze tam zijn ze verkoopt aan de dierenwinkel...maar dat stoot me een beetje tegen de borst... ???

Dus we hebben ze nog allemaal.
Wel zag ik dat Macho een nestje aan het maken was met .....in mijn konijnenblokhut :o op de grond, dus hou het heel goed in de gaten....als er eieren gaan komen, want nu op de grond buiten lijkt me niet echt verstandig om vogels te laten broeden...ben me nog aan het verdiepen hoe ik dat dan moet oplossen...

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Je moet veel geduld hebben.
ik heb hier ook nog 2 jongen zitten, die een huisje zoeken. Inmiddels al ruim 2 maanden oud. Maar voor een dierenwinkel zijn ze te oud. Als ze daar nog weken zitten, vind ik zielig. En handelaren reageer ik ook niet op, hoor. ;)
Succes met huisjes te vinden. ;)

Mara

Hoi Saskia

Wat een mooi filmpje van Crobie zeg. ALs ik de kleuren zo zie en het formaat van Crobie, dan denk ik dat het een mannetje is. Maar wel een pracht hoor, of het nu een mannetje of een popje is.

Hoe is het verder in de voliere, accepteren de valkjes Crobie?

Groetjes

Mara

Kimm

hoi saskia,

hoe gaat het bij jullie? gaat het allmaal goed met de valkjes?

groetjes kim

Dierenfreackske

Snip en Snap

Hoi die hoi
Ja hier alles goed, we genieten nu nog volop van het mooie weer dus zitten meer buiten als binnen....
Gisteren had 1 vogel wat bloed aan zijn veer maar hij vliegt nog en vandaag was het al mooi schoon gemaakt.
Verder wipwappen ze heel wat af, maar gelukkig geen eieren nog gevonden.
De kinderen van Lizzy Grizzly en Ruffle worden zo ontzettend mooi...bijna wit inplaats van licht grijs.
Ik voer elke dag de vogels wat maisbrood bij nu, en er komen er steeds meer bij die het uit me handen durven pakken...geweldig....
Dus alles gaat super hier.....met Crobie gaat het ook prima en hij probeerde gisteren ook een stukje brood te pakken maar dat ging nog wat moeizaam...hij doet zijn best maar durft nog niet echt wel als ik het naar hem gooi dan eet die het mooi op.....is het bij Rosella's ook zo dat een man veel meer fluit want wij horen Crobie maar heel weinig...klopt dat?
Groetjes en geniet allemaal nog even van het mooie weer !!
Saskia

Kimm

hoi saskia,

fijn hoor dat het goed gaat allemaal bij jullie! ja bij jullie kan je daar lekker zitten hoor en genieten van de vogels. lekker hoor!
nog steeds geen jonkies verkocht?

liefs kim

Patries

erroor.. erroorr... late reactie!!!

wat een prachtige volière heb jiJ! die fotos en filmpjes echt supergaaf! Hoeveel valkjes heb je wel niet :o echt zo gaaf!

kom ik met mijn kleine lieve krummeltje..

bezoek ons Dagboekje eens!

Mara

Hoi Saskia

Een man maakt meer geluid dan een popje, dat is waar. Popjes hebben ook een eigen geluidje om het zo maar te noemen, tenminste, dat vind ik hier van mijn rosella's. Ik zal eens proberen om er een filmpje van te maken, dan kun je horen wat voor geluidje Pino maakt en wat voor geluidje de popjes maken. Wel leuk dat Crobie al probeert een stukje brood aan te nemen, zo lief....

Fijn dat het verder allemaal goed gaat!!

Groetjes

Mara

Kimm

hoi saskia,

hoe gaat het bij jullie? gaat alles goed met de valkjes?
heb je nog wat ontwikkelingen in de voliere?

groetjes kim

Snip en Snap

Hoi Kimm

Hier is wat betreft het erg rustig omtrend de voilere, we hebben nog een paar kleine veranderingen gedaan maar voor de rest hebben ze het allemaal erg naar hun zin .

We hebben nu niet zoveel tijd om achter de pc te zitten, omdat afgelopen maandag onze hond bevallen is ,en 8 geweldige pups heeft!!!! , voor de foto's en de webcam kun je op onze site www.dutchlabs.nl kijken .

Gr Ed

Kimm

hoi ed,

gefeliciteerd met de pups!
ik wou even kijken bij de webcam maar mijn pc opent de pagina niet dus ik probeer het later nog een keertje. leuk hoor!

fijn dat het verder goed gaat met de valkjes!

groetjes kim

Snip en Snap

sorry :(, de cam staat alleen s'avonds aan tussen 6 en 10 uur

overdag slapen de kleintes  ;D ;D