|
Pagina's: [1]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Twee popjes en een ei... (gelezen 348 keer)
|
|
|
Jaimy_en_Viggo
Gast
|
Hey,
Ik zou hem/het/haar er lekker bij laten zitten. Soms is het zelfs zo dat het andere vrouwtje ook op de eieren gaat zitten..en als het een mannetje zou zijn..is het ook niet erg..want dan worden de eitjes tenminste bevrucht..mischien is het wel beter om er een broedhok in te zetten..
veel succes!
groetjes van Jaimy en haar zooitje!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bannanne
Gast
|
ik zou toch wel een broedblok hangen hoor en zorg dat het invlieggat groot genoeg is hé enneuh gezellige boel precies met die eitjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stijn dc
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hello
i kzou ook de valkjes bij elkaar laten zitten, mss heb je je wel vergist en zijn de eitjes wel bevrucht! ik zou in ieder geval wel een kastje ophangen, desnoods op de grond zetten
SDC:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermes_Lucy_nest
Gast
|
ik denk gewoon dat het bijna onmogelijk is dat ze bevrucht zouden kunnen zijn zelfs als je jezelf in hun geslacht zou hebben vergist want die van 6 weken is gewoon te jong :-/ en ja het is heel normaal de ze binnenhuis zoveel eitjes legt  het is er namelijk lekker warm en dan leggen ze meer dan die dat buiten zitten. en bij de meeste mensen is het licht ook langer aan dan buiten en dat beinvloed ook het eitjes leggen 
Vriendelijke groetjes,
Valérie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.085 seconden met 20 queries.
| |
|