Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

willianne

Hier word je helemaal blij van om te lezen dat Calimero (Tara) bijna zelfstandig is!! :D :D

Kijk uit naar je foto'tjes!! ;) :D :D

*Manon*

Fotootjes




De jongen gaan goed, zelfs Candy en Cuatro die sinds vanmorgen apart van de ouders zitten doen het goed  ;D ;D ;D

Calimero 6 weekjes oud  ;)



















Als Calimero / Tara het zo goed blijft doen, gaat zij a.s.vrijdag verhuizen naar Willianne  :D


Caja, 6 weekjes oud en weegt 96 gram


















Candy / Noortje 6 weken oud en weegt 91 gram
















Cuatro / Daantje, 6 weken oud en weegt 89 gram

















Zo dit waren ze weer!
Het zijn stuk voor stuk erg lieve valkjes, met een heel rustig karakter. De tijd om afscheid te nemen gaat zo langzamerhand weer beginnen  ;)

willianne

Hoi hoi Manon,

Leuke foto'tjes weer :D :D

Zo te zien vind Tara het heerlijk om geaaid te worden en de foto waar Tara op de lampenkap zit,super leuk hoor.
En de foto's bij de etensbak daar word je helemaal blij van ;) :D :D :D

Kijk nu al erg uit naar a.s vrijdag,dan kan eindelijk de kooi bewoont gaan worden :D

Tot vrijdag!! :-*

Kaatje

Hoi Manon,

Allereerst mijn complimenten over je volière, wat zal je hier ontzettend blij mee zijn  :D Echt gaaf hoor, om een volière in de tuin te hebben, lijkt me zo gezellig om te zien als je dan lekker buiten zit !

Jeetje, wat is de tijd gevlogen, voor je het weet zijn alle valkjes verhuist, maar ik weet zeker dat je met volle teugen genoten hebt, bovendien hou je lekker zelf ook nog een valkje, toch  ;)

Nog een fijne avond  :D

Kimm

wat zijn het prachtige valkjes geworden :D
ja ze zullen nu wel bijna gaan verhuizen, gaat snel he.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Hoi Manon heeeeeerlijke foto's weer, ben je al koffers aan het pakken?  ;)...

Liefs Syl

Creatura

Wauw Manon, wat zijn ze mooi geworden! :D
Ik ben ook vooral zo trots op kleine Daan! Wat een prachtige kerel is het al zeg! ;D Hij kan zo als model aan de slag :-*  ;D

You did a great job!!! :D :D :D :D :D


willianne

Hé Manon,

En hoe bevalt het Tara alleen?
Gaat het goed?

Groetjes! :D

anika_en_spirit

Oow Manon,
Ze zijn zo mooi geworden  :-* :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Hermien

Stuk voor stuk plaatjes. En ja, je zult wel blij zijn met de sluis, hè? Fijn dat je je partner over de streep hebt weten te trekken.

bobbie

Wat een heerlijke foto's van het grut  8)

*Manon*

Citaat van: Kaatje op  7 maart 2010, 21:04:36
Hoi Manon,

Allereerst mijn complimenten over je volière, wat zal je hier ontzettend blij mee zijn  :D Echt gaaf hoor, om een volière in de tuin te hebben, lijkt me zo gezellig om te zien als je dan lekker buiten zit !

Jeetje, wat is de tijd gevlogen, voor je het weet zijn alle valkjes verhuist, maar ik weet zeker dat je met volle teugen genoten hebt, bovendien hou je lekker zelf ook nog een valkje, toch  ;)

Nog een fijne avond  :D


Dank je Karin, ja dit was een erg fijn nestje... merkte ook dat ik veel relaxter was dan met het eerste nestje.... al doende leert men hé!!

Aan het einde van de week mogen ze allemaal verhuizen... ze doen het erg goed!!

De voliere is super, ben er nu al blij mee... de kwarteltjes doen het ook erg goed, ze zitten nog veel binnen in het stro.. soms kan ik ze niet eens vinden hahahaha... maar ze zijn ergg leuk  :D


Citaat van: Kimm op  8 maart 2010, 09:03:33
wat zijn het prachtige valkjes geworden :D
ja ze zullen nu wel bijna gaan verhuizen, gaat snel he.

liefs kim


Dank je Kim,
Ja ze mogen snel verhuizen... mijn werk zit er bijna op en die van Tibeau en Tara zit er al op, zij zijn weer aan het flierefluiten in de binnen voliere  ;) en ik kan nu ook weer zeggen dat er een stel heerlijke en lieve valkjes verhuizen naar hun nieuwe bazinnetjes  :D :D


Citaat van: sylvia59 op  8 maart 2010, 09:10:51
Hoi Manon heeeeeerlijke foto's weer, ben je al koffers aan het pakken?  ;)...

Liefs Syl



Yep Sylvia, staan klaar voor vertrek, nu nog even de kadootjes in orde maken en dan kunnen ze.....  :)

Citaat van: Creatura op  8 maart 2010, 16:53:13
Wauw Manon, wat zijn ze mooi geworden! :D
Ik ben ook vooral zo trots op kleine Daan! Wat een prachtige kerel is het al zeg! ;D Hij kan zo als model aan de slag :-*  ;D

You did a great job!!! :D :D :D :D :D


Dank je Renske, Daan is inderdaad een stoer mannetje... en een erg lieve ook  ;) Hij eet goed, en blijft goed op gewicht.. ik ben trots op hem hoor  :)

Citaat van: willianne op  8 maart 2010, 18:35:52
Hé Manon,

En hoe bevalt het Tara alleen?
Gaat het goed?

Groetjes! :D


Ze doet het super, ze zit inderdaad alleen, maar ze doet het goed hoor, soms roept ze de andere valkjes, omdat ze die hoort en er naar toe wil....

Citaat van: anika_en_spirit op  8 maart 2010, 22:55:07
Oow Manon,
Ze zijn zo mooi geworden  :-* :-*


Dank je wel Anika  :-*

Citaat van: Hermien op  8 maart 2010, 23:16:36
Stuk voor stuk plaatjes. En ja, je zult wel blij zijn met de sluis, hè? Fijn dat je je partner over de streep hebt weten te trekken.


Inderdaad Hermien, mannen hebben de neiging dat ze alles beter denken te weten hé... maar hij weet zo langzamerhand ook wie ik ben en dat ik toch nie eerder gerust ben of het is goed in elkaar gemaakt... dus hij  had geen keus he hahaha

Citaat van: bobbie op  9 maart 2010, 08:25:00
Wat een heerlijke foto's van het grut  8)


Dank je Nel, ik vind ze zelf ook om te zoenen... en ze zijn zo lief...  :-*




alles gaat goed hier!!

De valkjes doen het prima!!

We hebben een leuk duivenhuisje opgehangen in de voliere, want morgenavond komt er een diamantduif koppel in de voliere te wonen  ;) ;)

over 2 weken ongeveer, komt er hier een baby'tje te wonen... nee geen mensenbaby, maar een dierenbaby  :-* :-*
meer zeg ik er niet over... tis nog heel pril  :D :D :D :D

☺ Pita ☺

Jeetje mina wat groeien die harddddddd !!!
Dat gaat echt super hard !!
Ben je al je valkjes al kwijt manon?
Enne al gewend met typen? :D :D :D

Caroline

Een baby?? ??? nu ben ik wel héééél erg nieuwsgierig hoor .... we hoeven toch niet 2 weken te wachten voor we er meer over lezen en zien??  :-[

Je jongen zijn prachtig .... super dat ze weer prachtig uitgegroeid zijn en alweer mogen verhuizen .... sterkte met afscheid nemen.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

wat heb jij mooie  nagels ....  uhhhhhh valkjes manon  hihi ;D


groetjessssss