Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Caroline

Wow .... gaaf hoor meis, heel erg mooi!!!!

En zie ik het goed, ligt er bij jullie nog wat sneeuw??

Lieffff, je kwarteltjes .... had ik ook ooit, zijn zo grappig.  :D

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

anika_en_spirit

Wauw Manon,

Je volière is echt prachtig! :D:D
Hier zullen jij en je vogies zeker veel plezier aan gaan beleven.

Hoeveel valkjes ga je maximaal in dit paleisje stoppen?

Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


♪ Marlies

Mooie volière Manon. :D

Nu maar hopen dat het weer snel beter wordt, dan kunnen je valkjes lekker naar buiten.

*Manon*

Dank jullie voor de leuke berichtjes  :D :D :D

Er is 1 ding waar ik nog wel van baal en dat is dat er geen sluis in zit  :-\
En aangezien mijn valkjes tam zijn en zich niet een rolberoerte schrikken als ik er aan kom  :P ben ik eigenlijk wel bang dat er straks eentje op mij gaat zitten om mee te liften naar buiten...

Maar.... ik ken mijn mannetje zo langzamerhand en ik moet dat allemaal even rustig aan en op zijn tijd kenbaar maken.... dus die sluis komt er wel.... maar nu nog niet.... de tijd is nog niet rijp om dat naar voren te brengen... ben al blij dat de voliere er eindelijk is  :D :D :D

♪ Marlies

Dat is inderdaad niet handig. :-\
Kun je niet in het tuinhuis een deur maken naar de volière toe ?

Caroline

Ja ... geen sluis, ik had het ook al gezien en wilde geen zeur zijn.  ::) :P

Persoonlijk zou ik helemaal de kriebels krijgen, zeker met tamme valkjes.  :-\

Zorg gewoon - als de tijd daar rijp voor is  ;) - dat je dit even overlegt met Hans .... tuurlijk vóór het mooie weer er aan komt.  ;)

Ik zou er zo mijn tamme valkjes niet in durven zetten.  :-[

Succes!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Wat een gave voliere  :D :D :D

En inderdaad is een sluis wel cruciaal.
Is het geen idee een deur te maken in de schuur die uitkomt in de voliere? ??? Of zeg ik nu iets doms :-[ :-X

*Manon*

Nope Nel, je zegt niks doms  ;)

De sluis komt er....  ;D ;D ;D

Ik weet nog niet op welke manier, waarschijnlijk dus via de blokhut.
Maar Hans is echt zo'n mannetje die het allemaal wel mee vind vallen.... komt wel goed... ze vliegen niet weg... maak je niet druk....    ??? ::) ::) ???

Nou toevallig maak ik me wel druk, want tamme valkjes vinden het juist leuk om bij je te zitten en als ze eenmaal buiten zijn, krijg je ze nie meer terug....

Dus even gepraat als Brugman, en het gaat goed komen  :D :D :D hij gaat er mee aan de slag  :)

en Caroline, een zeur ben je nie, had je best mogen opmerken hoor  ;) en inderdaad lag er vanmorgen een laagje sneeuw hier, nu sneeuwt het weer... tis guur weer bah!!

Hermien

Mooie volière en ja, die sluis had ik ook al gemist. Je wilt niet echt een risico lopen, hè? Dus moet Hansje pansje peuleschil weer aan de slag..... ;D

Kimm

wow geweldig manon :D ik vind het super hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

willianne

Super mooi de voliere!
Voor jou mag het heeeeelll snel zomer gaan worden :D :D
En alweer sneeuw bij jullie,dat hebben we nu wel genoeg gezien,laat de zon maar komen! :D

Fijn weekend :-*

Rob S

Hey Manon,

Wauw mooie voliere hoor! Door wie heb je de voliere laten plaatsen en maken?

Groetjes

carco

Prachtige volière :D
En inderdaad, mijn vereiste was ook een sluis: ik wilde nergens een rechtstreekse uitgang naar buiten.
Ik ken mensen die geen sluis hebben en je wil niet weten hoeveel vogels er daar al weggevlogen zijn :'(
Ik zou er niet aan moeten denken.

Groetjes: Caroline.

P.S.Ik vind je blokhut ook geweldig.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Yesssssssss manlief luistert en ziet het belang er (eindelijk) van in. ;D

groetjes, Nel :)

*Manon*

7 maart 2010, 11:50:22 #3119 Last Edit: 7 maart 2010, 13:15:11 by *Manon*
Inderdaad  :D :D :D :D

De panelen voor een sluis zijn besteld en krijgen we deze week  :D :D

Eerst wou hans een deur maken in de blokhut, maar een sluis van panelen heeft hij minder werk mee en hij vind het mooier dan een deur via de blokhut.... het was zijn blokhut en die moet hij nu alweer afstaan voor een deel binnenhok.... en ooooooooo kom hem niet aan de blokhut hahahahaha... maar het is opgelost nu en iedereen is blij!

Ik ben ook heel blij, want het ziet er naar uit dat Calimero en Caja bijna zelfstandig zijn als ze zo doorgaan als gisteren... ze hebben beiden zo goed gegeten dat ze gisteravond op een mooi gewicht zaten van 93 gram, terwijl ze gistermorgen op een gewicht van 84 en 88 gram zaten...... !

Candy en Cuatro zitten nu ook apart van de ouders en ik ben benieuwd hoe dat gaat...Tibeau is er nog niet zo mee eens, en schreeuwt naar zijn kinderen, maar ook die worden groot en willen zelf leren eten.

Morgen wil ik Caja bij Candy en Cuatro in de kooi plaatsen, zodat Calimero alleen komt te zitten... aangezien zij straks bij Willianne ook alleen komt te zitten, kan ze hier alvast wennen en komt het niet zo rauw op haar dak  ;)

Nou dit was het even voor nu.... ga vanmiddag even wat fotootjes maken van de jongen....

Sari zit nog steeds op de eitjes..... en Billie heeft de kriebels en was Jindi aan het versieren.... dat moeten we niet hebben.... dus Jindi zit nu weer apart met Jipp bij Sari in de voliere, waar nu ook Gebbe en Bibi bij in zitten en dat gaat erg goed samen, ondanks dat Sari aan het broeden is....

Billie komt straks samen te zitten met Candy / Noortje die hier blijft wonen  :D

Fijne zondag iedereen en ik kom straks terug voor het plaatsen van de fotootjes