Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

Caroline

Gaaf gemaakt meis!!!!  :D

Sil zag ik niet staan.  :-[ Waar staat die dan??  ::)

Ik zag wel een valentijnsvalkje .... uiteraard ben ik heel erg benieuwd.  :P ;D ;D

Was het moeilijk .... de site maken?? Ben zo'n leek in dit soort dingen.  :-X 8)

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Iedereen heel erg bedankt voor de complimentjes over mijn site... ben er ook heel erg blij mee!

Dank je Caroline,

Nee Sil staat er niet 'meer' op.... wist niet zo goed wat ik daar mee moest...  :-[
Hij stond al bij koppels, gekoppeld aan Sari, maar zover is het nooit gekomen... ik zou hem wel heel graag bij mijn twentsche sterretjes willen hebben staan.... maar hij is nooit een twents valkje geweest.... dus ja... zat ik even over te dubben...

Nou deze site is helemaal niet moeilijk... zelfs ik kan het  ;D ;D ;D

Ja en dan het valentijnsvalkje, zoals jij dat mooi noemt.... ik durf het niet bekend te maken en ook geen naam enzo... elke keer als ik dat doe, gaat er iets mis  :-\

Liefs Manon

*Yvon

Hoi hoi

Mooi gedaan hoor,je site !!  ;D
Ik zie steeds vaker de site van everyone voorbij komen.  ;)
Volgens mij zit daar een proggie bij die zelfs Caroline zou kunnen om een site te maken.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Hier gaat alles rustig zijn gangetje...
Met de valkjes gaat het goed...

Sari wordt minder bang, en krijgt meer vertrouwen... als ze op mijn schouder zit, mag ik steeds dichter met mijn neus richting haar snaveltje komen... zonder dat ze boos wordt.  ;D ;D ;D

Vanavond had ik Zazcha en Zaura bij me, Zazcha was een prachtig lied voor Zaura aan het fluiten.. verbaasde me nogal, want normaal fluit ie niet meer voor haar... hij floot alleen voor vreemde vrouwen die bij de voliere stonden en vreemde valkjesmeisjes  ;) Nu probeert hij toch zijn popje te overtuigen... maar dat hoeft eigenlijk al niet meer, want het is zo'n hecht koppeltje... echt heel erg leuk om te zien.
alleen zie ik ze nooit wipwappen....  ???

Later, toen Zazcha en Zaura weer in de voliere zaten heb ik Tibeau en Tara bij me genomen... Er was geen rits op mijn trui dus Tibeau vond er al snel niks meer aan.... hij ging de eethoek verkennen en eens kijken hoe het boven op de lamp was... lekker kauwen aan het snoer van de lamp... maar dat mocht hij dus niet en hij wou niet luisteren dus toen maar weer de voliere in.... wat een deugniet zeg!
Maar moet ook altijd wel om 'm lachen... tis ook zo'n meneertje....

Nog altijd vind ik het zo leuk te zien hoe verschillend van karakter mijn valkjes zijn.... ondanks dat ze allemaal verschillende mutaties hebben, zijn ze echt op hun beurt allemaal even mooi qua kleur, maar ook qua karakter!
Elke dag geniet ik weer van ze en inderdaad.... er komt een zesde valkje... Geen partner voor Sari vooralsnog... hopelijk wordt ie binnenkort geboren!!

Liefs Manon

Caroline

Nouuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Ik ben nieuwsgierig!!!!'

JE maakt het veel te spannend.  >:( ::) :P :-[ :-X :-\ 8) ;) :D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Ja jij heet Aagje.... je zegt wel dat je Caroline heet, maar ik geloof er geen barst van....  ;D ;D ;D ;D

Hoe zit het trouwens met Armani en Princess.... is er al iets kleins op komst daar?

Caroline

::) :-[ :-X

Armani & Princess, doen het samen en .... broeden keurig netjes omstebeurt .... op zaagsel tot nu toe.  :-\

Komt vast goed.  ;) De vorige keer moesten ze ook een aantal weken aan geduwd worden.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Op zaagsel broeden... nou zal mij benieuwen wat daar uitkomt voor iets moois....  :P :P :P

Zal vast goed komen... ben ik van overtuigd  ;D ;D

ManjaV

Hoi Manon,

Wat een lief verhaal over Zazcha en Zaura. Dat hij ineens zo mooi voor haar gaat fluiten! Dat merk ik hier ook wel eens, soms hoor je een mannetje van een koppeltje nooit, en dan ineens hele melodietjes!

Dus je krijgt er een nieuw valkje bij? :D
Volgens mij stond dat ook op je site he?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manon

Ik heb je boekje gevonden  :D
Je website heb ik eerst doorgenomen, zodat ik een beetje zou weten hoe het er bij jullie aan toe gaat  ;)
Dus als ik het goed begrijp, heb je 2 koppeltjes en dan nog enkele vrijgezelle valkjes. En die wonen in een kast  :D Dat hebben jullie heel mooi gedaan vind ik!
En jullie wonen op een boerderijtje  :D Dat vind ik echt prachtig! Dat is zo'n beetje mijn droom  :)

Ik zal proberen je boekje te volgen. Want ik vind het wel spannend dat je vanaf dit jaar gaat kweken met 2 koppeltjes. Ik vind het erg leuk om valkjes te zien opgroeien en dat proces mee te maken. Al is het dan wel van op afstand  ;D

Groetjes
Romy

danielle

Hoi Manon,
Wat een mooie site heb je gemaakt.
Ziet er echt goed uit. Makkelijk, het ziet er echt moeilijk uit
Een nieuw valkje? Je maakt mij toch ook wel nieuwsgierig hoor  ::)

Groetjes Danielle

*Manon*

Hoi hoi Manja,
Ja erg aandoenlijk dat fluiten van Zazcha, hij fluit ook zo lief... echt soms gewoon zielig  ;) Ik hoop dat ik het een keertje kan opnemen... maar hij fluit nooit zo heel lang... en dan ben ik al weer te laat als ik mijn camera erbij heb  >:(
en ja... krijg een valkje erbij....  een hele leukerd al vind ik zelf... als het goed is komen er vrijdag weer nieuwe foto's van hem of haar  ???.... dan zal ik bekend maken wie het wordt.
Eigenlijk was het niet meer de bedoeling om er nog meer bij te willen... ja willen wel natuurlijk  ;D Maar dan denk ik... waarom niet? de voliere is groot genoeg, en ik heb alle valkjes lekker tam, dus het kan best....  ;D ;D ;D

Hoi Romy,
Leuk je te zien in mijn dagboekje  ;D ;D.
Inderdaad heb ik twee koppeltjes.. Tibeau en Tara & Zazcha en Zaura en zij wonen met z'n viertjes in de voliere-kast.
Sari zit in een aparte kooi en heeft nog geen vriendje, Sil van Caroline zou hier komen wonen, maar dat is helaas nooit gebeurd. Nu ben ik aan het wachten op een volgend getekend mannetje voor haar, zodat ik getekende jongen kan kweken.

Wij voelen ons nog elke dag erg gelukkig als we naar buiten kijken over de weilanden... we komen uit de stad en dan is dit echt een geschenk uit de hemel en zo ervaren wij het ook nog steeds elke dag...  ;D

Zelf vind ik het ook erg spannend hoor dat kweken... ik ben nu zoveel mogelijk erover aan het lezen, zodat ik zo goed mogelijk beslagen ten ijs kom... maar ja.. dat weet je nooit... ik hoop dat ze het goed gaan doen... Ik ben wel van plan om allebei de koppels tegelijk een blok te geven... mocht één koppel niet gaan broeden, kan ik misschien de eitjes bij de anderen leggen... maar ja... dat zijn plannen hé, waarschijnlijk loopt het toch altijd anders dan je voor ogen hebt, maar we zien het wel hoe het gaat lopen, maar spannend is het zeker.

Liefs Manon

Caroline

Ik waag een gokje  ;D ;D ;D

Lijkt het valkje op het eerste valkje wat je in Veghel haalde??  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Citaat van: Caroline op 18 februari 2009, 22:28:56
Ik waag een gokje  ;D ;D ;D

Lijkt het valkje op het eerste valkje wat je in Veghel haalde??  ;)

Oh leuk, we gaan raden...  :D :D :D ben ik altijd voor in... als jullie het raden zal ik het eerlijk zeggen... nee Caroline hij lijkt niet op Lizzy... aan wie denk jij dan als ik vragen mag??
Maar deze lijkt daar helemáál niet op...  ;)