Twentsche Valkjes: Alle valkjes zoeken fijne huisjes.. ik stop met mijn hobby...

Gestart door *Manon*, 9 juni 2008, 20:09:07

« vorige - volgende »

*Manon*

Supergoed  ;D ;D ;D ;D
Eten jullie maar snel door, dan kunnen we jullie allemaal snel verhuizen naar jullie nieuwe huisjes  ;D ;D ;D

Dank je voor defoto's Caroline, wat een schatjes!!!

Liefs Manon

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Manon,

Het zijn werkelijk allemaal knapperdjes hè, en echt een genot om naar te kijken ! Ik blijf mijn ogen uitkijken, wat een prachtige mutaties en kleuren  :o  :o Nog heel even Manon en dan kan je ook je lieve Sil in je armen sluiten, heerlijk weer zo'n jong nieuw valkje  :-*

Fijne zondag,

Liefs, Karin

*Manon*

Bedankt voor jullie reacties  ;D ;D
Ik kijk ook uit naar de dag dat Sil mag verhuizen... Nu je zeker weet dat hij naar Denekamp mag verhuizen.... kun je het helemaal niet meer afwachten. ;D ;D ;D
Maar Sil zit nog even goed op zijn plek bij Caroline en zijn broertje(s) en zusjes en wij wachten geduldig af.... ahum  8)

Ik ben echt heel blij voor Sari dat er nu eindelijk een vriendje voor haar bij komt.
Ze gaan dan ook straks direct bij elkaar, als het goed is wordt Sil heerlijk tam door Caroline gemaakt dus dat is ideaal.  :D

Sari zit nu altijd heel raar te kijken als zij weer alleen in de kooi moet en ik was gisteren net te laat, maar volgens mij was ze aan de sjans met Zazcha... dus het wordt tijd... al die vreemdgangers hier.... krijg je alleen maar gedonder van  ;)

Fijne zondag!!

Kimm

haha al die vreemdgangers, ja je moet de relaties wel goed houden bij iedereen ;D

nou het kan vast niet heel erg meer lang duren voordat sil bij jou komt wonen. spannend weer hoor! en ook zo leuk voor lieve sari! ik ben ook erg benieuwd hoe dat zal gaan.
fijn dat caroline sil ook tam maakt, dat scheeld jou het halve werk weer ;)

liefs kim

danielle

WOuw gefeliciteerd met Sil.
Mooi valkje  :-* .
Het is goed spannend geweest voor je en nu weet je eindelijk dat ze bij jou mag komen wonen. Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal enthousiast over wordt en nu het wachten nog moeilijker wordt.
Gefeliciteerd.
Grappig die douche foto's. Na een paar keer zullen ze het vast allemaal leuk vinden. Zo'n eerste keer onder de douche is natuurlijk ook erg spannend  :D .

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Manon,
Wat leuk dat Sil straks bij jou komt wonen :)
Dan zijn we straks (nog een keer) valkjes familie ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Manon, gefeliciteerd met Sil hoor, wat een beauty ook, mooie foto's heeft Caroline weer gemaakt hoor, grtjs Ann ;D

bobbie

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met Sil. :D Het is een mooierd hoor.

Nog even geduld  ;D duurt dan heel lang als je er zo naar uit kijkt  ;D ;) Maar inderdaad, hij is in goede handen.

groetjes, Nel :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Manon

Sterkte lieverd.

Mara

♪ Marlies

Ik hoop zowel voor jou als voor Caroline dat Sil gevonden is / wordt. :-\

Misschien heeft iemand hem wel in de tuin gevonden en naar binnen gehaald.

Sterkte,
Marlies

Kimm

ach lieve manon,

wat een triest bericht :'(
ik ga heel hard duimen dat caroline sil nog terug kan vinden.

liefs kim  :-*

carco

Wat vreselijk voor jullie dat Sil wegevlogen is. Ik hoop heel erg dat hij nog gevonden wordt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Manon*

Caroline..... geen sorry meis.
Ik heb met mijn eigen ogen kunnen zien hoe goed jij oppast als er valkjes los zijn, dus geen verwijten.
Ik vind het heel erg, die kleine Sil, die nog zoveel van jouw goede verzorging nodig had, zwerft nu ergens rond... ik moet er niet aan denken hoe hij zich nu voelt.... :'( :'(
en ik hoop zo dat hij nu ergens binnen is en gevonden is....

Iedereen heel erg bedankt voor jullie medeleven....  :-*
Ik ben er helemaal beroerd van... kreeg geen hap eten door mijn keel..... laat er een wonder gebeuren.

Caroline, ik wens jou heel veel sterkte meis...  :-* :-*