Dagboek van Kiki ,Koko en Sascha

Gestart door Sjet, 7 juni 2008, 00:07:47

« vorige - volgende »

Yvette

En ik wens jou alvast een hele prettige vakantie
Dat je echt met flinke zonneschijn krijgt ipv dat vreselijke weertje wat we nu hier hebben

Sjet

Bedankt  voor jullie berichtjes

met  Kiki  en koko is het prima gegaan vanmiddag om ze  naar hun logeer adres te brengen   het vogeltje  van die kennis  kwam  gelijk bij   hun op de kooi kijken    zo nieuwsgierig  als ie was  en Kiki vond dat zeer interessant .
ze hebben het goed daar   dus... ik heb ze er met een gerust hart  achtergelaten .

groetjes allemaal  en tot   over  drie weekjes .

Liefs  Georgette

Yvette

Ik vind het heel erg fijn voor je dat je met gerust hart op vakantie kunt gaan

tot over 3 weekjes

Caroline

18 juli 2008, 00:10:29 #93 Last Edit: 18 juli 2008, 23:42:07 by Caroline
Je bent vast heerlijk aan het genieten van een welverdiende vakantie.  :D

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Yvette

En ben je weer terug van je welverdiende vakantie en ik ben ook heel erg benieuwd hoe je vakantie is geweest

Sjet

Hallo Allemaal
we zijn terug  van een heerlijke vakantie  we hebben knoeperheet weer gehad  tussen de  34- 38 graden  in de schaduw .
in de zon was het wel te warm maar....in de schaduw konden we het goed uithouden .  wel bruin  geworden  maar  rond  10 uur  'smorgens was het niet uit te houden in de zon  dus dan maar ietsje minder bruin niet waar?

en wij  Kiki en Koko zijn ook weer thuis .
het was toch gezellig op ons Logeer adres   jeetje  wat hebben we genoten .
Ik, Koko  kom nu  zelfs zomaar bij mijn baasje en vrouwtje op de arm zitten  wat ik nooit heb gedurfd .
en   wij zaten  die drie weken in een kleinere kooi  ????  maar niks erg hoor  we gingen er gewoon met z'n vieren inzitten  was  heel gezellie  .  we deden gewoon even buurten bij elkaar  de grasjes van de oppas moeder  die heeft namelijk de zelfde grote kooi als wij thuis hebben  en,,,  ons vrouwtje was bang dat wij die grote kooi in beslag zouden nemen   maar,, neeeeeeeeeeeeeeeeeee  zo zijn wij niet opgevoed hoor dat doen we  niet .
we krijgen nog foto's toegestuurd  van onze oppas moeder en dan plaatst ons vrouwtje die hier  wel even  ,,,kunnen jullie zien hoe lekker of we sliepen  met z'n vieren in ons kleine kooitje  .
Belle en Koen zo heten de vogeltjes van de oppas moeder die kwamen geregeld even buurten  en wij ook bij hun hoor .
volgend jaar mogen we er weer naar toe  leuk hè.

groetjes  van   Georgette en Kiki en Koko  doegieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Kimm

hoi sjet,

wat een leuk verhaaltje van kiki en koko ;D

fijn dat het goed gegaan is allemaal.
nu weer lekker genieten van hun en dat ze zomaar op je arm komen zitten, heerlijk!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Welkom terug en weer veel plezier samen met Kiki en Koko.  :D

Groetjesssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Sjet

Welkom terug van vakantie!!

Groetjes

Mara

Sjet

Dank jullie wel hoor 
  het is ook fijn om weer  hier op de site te zijn .
  alles heeft weer z'n gangetje  vandaag  we hadden nog een
  heerlijk weeje thuis  dat was ook erg lekker  dat je niet meteen weer aan de slag moet . maar... nu is het leven van alledag weer begonnen en ik moet zeggen regelmaat is toch ook wel weer fijn hoor .

groetjes   Sjet

Anja

Hoi Sjet,

Ik heb je weer gevonden. Zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad.
Welkom thuis zou ik zeggen.

Fijn dat je grasjes het zo naar hun zin hebben gehad.

Ben nu al benieuwd naar de foto's.

Liefs Anja

Sjet

Hoi  Anja

ja ik zit ook te wachten tot ze me toegestuurd  worden .
en dan zal ik ze plaatsen  het is echt heel goed gegaan  .
en .... ik heb op het vakantie adres niet helemaal zonder vogels gezeten  we hadden er  tig  op de campingplek   dan  mussen en  vinkjes , Merels ,Koolmezen . en die voerde ik elke morgen  met een broodje   er werd een extra broodje gekocht  en dat  kregen ze  als we tenminste niks van de vorige dag overgehouden hadden .  als ik 'smorgens iets later was dan normaal  liepen ze me al over de Caravan  met andere woorden  wakker worden  wij willen brood .
nu weet ik wel  dat je   buiten vogels niet mag voeren in de zomer  maar .... ik heb het toch gedaan   :P kon het niet laten .
ze pikten ons  in de voortent de kruimels nog op   heb er echt van genoten .
de andere camping gasten noemden mij het  Vogel vrouwtje  .

Groetjes  Georgette 

Anja

Wat een genot is dat geweest.

The Bird Whisperer ;D ;D ;D ;D

Sjet

Hallo   Allemaal .

wij Kiki en Koko  waren  heel  blij vanmiddag  onze  oppas Moeder heeft hier koffie gedronken en wij ??? waren heel luidruchtig aanwezig   want.... ze mochten ons eens vergeten met al dat geklets  maar  ...  Kiki en ik hadden wel een luisterend Oor  want  ons  vrouwtje vroeg wel ?  of ze dan nu eindelijk eens onze  foto's op wou sturen   want we  willen  hier graag  showen . en weetje...  onze oppas moeder  was dat een beetje vergeten  ze gaat dat alsnog doen zei ze .
dus...  het is nog even wachten voor jullie   .

Groetjes  Kiki  en Koko . en  ons  vrouwtje   Sjet .
doegieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Caroline

Klinkt heel erg gezellig, Kiko en Koko .... ik ben heel erg benieuwd naar jullie vakantiefoto's!!  ;D :D

Voor straks .... lekker slapen.  :-*

PS. groetjes aan jullie vrouwtje.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.