Dagboek van Kiki ,Koko en Sascha

Gestart door Sjet, 7 juni 2008, 00:07:47

« vorige - volgende »

Sjet

dit  ben ik,, Kiki  vind het nog wel een beetje vreemd hoor .

Sjet

Kiki vind het nog een beetje vreemd 

Kom maar Kiki we gaan gewoon in hun kooi .

spannend  ze komen er al gelijk bij  .

wat zit hier nu in die mooie buis Kiki ?
trosgierst  Kom gauwwwwwwww.

ik ga even op het aanrecht kijken Koko wel  van een afstandje natuurlijk  of daar nog meer van dat lekkers ligt.

nou  is dit niet prachtig dan!!!!  wij hebben het reuze naar onze zin gehad  in onze vakantie en dat van ons vrouwtje .

dit zijn de  vakantie foto's van Kiki en Koko .
hebben jullie er van genoten .
Lieve knuffels van Kiki,Koko .

Caroline

Ach, wat een super leuke foto's!!!

Kiki heeft wel een hele mooie brede borst.  :o

Je handtekening is prachtig!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sjet

Dankje  Caroline  voor het compliment op mijn handtekening  en de foto's.
Mijn vriendin waar Kiki en koko gelogeerd hebben  heeft dat zelf zo gemaakt met psp denk ik . vond die foto ook erg mooi dacht  zet hem op mijn profiel .
ja  idd: heeft Kiki wel een brede borst  Koko is wat forser om te zien maar ja,,,,  daar is hij ook een Man voor hè.

Groetjes Georgette

Anja

Hoi Sjet,

Wat een mooie vakantiefoto's. Ze hebben het daar wel erg goed gehad.

Je hebt ook een mooie handtekening. Prachtig.

Liefs Anja

Sjet

Hoi Anja

ja  ze hebben het daar heel goed gehad  ik doe ze ook altijd  met een gerust hart  naar haar toe  .
bedankt voor je compliment hoor .

Groetjes  Sjet

Kimm

hoi sjet,

wat een leuke foto's! zo zie je wel dat ze het goed hebben gehad. lekker gevoel geeft dat he?
mooi hoor.

en je handtekening ook erg mooi!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjet

Dankje wel hoor Kim

ja  vind het altijd leuk als zij  in die tijd foto's maakt zodat wij altijd kunnen zien dat ze het er goed hebben.
dat is echt een rustgevend gevoel hoor.
fijne dag meis Morgen

Groetjes  Sjet

Kimm

dank je wel! ik heb er zin in! :D  :D

groetjes kim

Kimm

hoi sjet,

ik heb het erg leuk gehad vandaag met manon. een leuke dochter heb je hoor! ;)

groetjes kim

Sjet

Dankje  Kim  hahahahahhahaha  ;D    ik ga bijna Blozen hihihihihihihii.

Sjet

Hallo Allemaal .
nou Kiki en Koko hebben  weer een leuk weekend gehad hoor .
we  zijn uit de kooi geweest en  Jael  was hier te logeren en kiki  ging zo maar bij haar op het hoofd zitten  nou Ik   Koko  durf dat nog niet hoor .
ik ben al blij dat ik nu zo uit de kooi op vrouwtje haar arm durf te zitten  maar  gezichtjes die ik niet elke dag zie   daar durf ik nog niet goed bij te komen hoor .
Kiki  wel  die slimmerd  die vind dat bere gezellig .
maar we hebben toch nog even ruzie gemaakt Kiki en ik  want we kregen èèn blaadje sla en dan moeten we altijd ruzie maken  ons vrouwtje kwam al snel met een tweede blaadje aan en dat doet ze tussen een wasknijper en dan hebben we niks  te vechten en we kunnen er gemakkelijk bij .

nou Doegggggggggggggggg   Lieve  kroeltjes van  Kiki en Koko

Anja

Hoi Sjet,

Wat kun je het toch mooi verwoorden. Het zijn dus 2 vogeltjes met elk een ander karakter zo te lezen.

Liefs Anja

Sjet

Hoi  Anja
ja  zeker  het zijn  ook twee vogeltjes met idd: verschillende karakters  Kiki het popje  is fel hoor  tegen koko   .

Groetjes  Georgette

Sjet

Hallooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwww.
hier is Koko even   pffffffffffff  wat een  nachtmerrie zeg !!!
ons vrouwtje ging de kooi verschonen mochten we er lekker uit ?  en  daarna  kwam ze met een heel eng ding in de kamer  dat zo'n lawaai maakt ,  een  Stofzuiger  noemt zij het .nou en de kooi stond op een andere plek want ,,, ze moest ons plekje nog eerst stofzuigen  daarna was de koffie klaar en Kiki ging meteen bij haar op het hoofd zitten  ja  :'( dat wil ik dus ook zo  ontzettend graag maar durf dat niet zo goed  ,
Kiki ging zich gewoon bij  vrouwtje op het hoofd zitten poetsen  tja  dan zal het wel niet zo eng zijn dacht ik  dus,, ik er ook  op af  zo op vrouwtje haar hoofd  en  Kiki zag me  :( en die schrokkkkkkkkkk  en   ik ook natuurlijk toen kregen we zomaar ruzie  en gingen allebei snel in de kooi zitten .
maar,,, vrouwtje vond het  heel knap van mij dat ik het toch geporbeerd heb om bij haar op het hoofd te landen .
Goed hè  van mij .

lieve  Kroeltjes van  Kiki en Koko.