Dagboek van Kiki ,Koko en Sascha

Gestart door Sjet, 7 juni 2008, 00:07:47

« vorige - volgende »

Yvette

Goeiemorgen Georgette

En hoe gaat het hier met jou en je Sacha en grasjes?

Sjet

Goedemiddag   allemaal .
het gaat wel goed  maar ......  Sascha  gaat Morgenavond weer naar zijn  Mama  toe . en  naar  Tibeau  Tinco  .
het gaat hier opzich wel goed maar ... zoals ik al eerder  verteld heb   gaat het met hem en Kiki niet zo als het zou moeten   gisteren waren ze  los  alle drie en dan blijft   Sascha en Koko de twee mannen  op de  top van de kooi zitten en Kiki  het popje  weet niet hoe  snel ze bij ons moet komen zitten en veroerd zich niet meer . en  ik vind dat Kiki zo een heleboel te kort komt  en dat vind ik ook zielig .
en  toen heb ik Manon gevraagd  of  ze er bezwaar tegen had  dat Sascha  weer naar huis  ging   ,,,  en  daar  had ze geen bezwaar tegen .
dus Morgen avond brengen we  hem weer naar Mama terug .
vind het opzich  heel jammer  want  Sascha is  gewoon een heel lief   manneke .
maar goed  het is niet anders .
en wie weet is  Tibeau  TInco  ook wel blij dat  hij weer een beetje gezelschap heeft .

ik zou  wel graag   omdat ik dan  twee grasjes heb  ipv .  valkjes  lid blijven  hier  want... vind het reuze  gezellig  hier bij jullie .

Groetjes  Georgette

Anke

Hoi Sjet,
Wat jammer dat het niet lukt tussen Sacha en de grasjes :(
Gelukkig kan hij weer gezellig naar Manon. Dan kan hij weer met TT spelen :)

Tuurlijk mag je van het forum lid blijven ;D
Ik denk alleen dat je boekje, als het alleen over grasjes gaat naar andere dieren verplaatst moet worden.
Maar dat zullen de mods je dan wel laten weten :)
We kunnen in iedergeval de avonturen van je grasjes nog blijven volgen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Sjet,

Wat jammer dat het uiteindelijk niet is gelukt. Maar gelukkig kan hij terug naar Manon en naar TT.

Ook ik blijf je boekje gewoon volgen hoor.

Groetejs Anja

Yvette

Wat ontzettend jammer voor je dat het niet gelukt is maar gelukkig gaat hij weer terug naar Manon
En ik blijf jou volgen in je dagboekjes

Of ga je naar een ander valkje uitkijken?

Sjet

oh ik ben  heel blij dat ik hier lid mag blijven  want zoals ik al zei  vind het hier   ontzettend gezellig  en dan hoor ik wel  of het boekje veranderd moet worden.
ja  en   wel fijn  dat ik  hem dan  nog  bij Manon kan blijven zien  want..  eerlijk is eerlijk je  hecht je toch snel aan zo'n diertje .
Nee,,, ik kijk niet uit  naar een ander valkje     we houden het bij de twee grasjes .

Groetjes  Georgette  (  SJet)

Mara

Hoi Georgette

Jammer dat Sascha zich niet verstaat met Kiko. Echt heel erg jammer maar ook vogeltjes kunnen jaloers worden.

Gelukkig kun je Sascha nog wel blijven volgen en wat mij betreft mag je gewoon gezellig lid blijven hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Ik heb trouwens ook andere vogels dan valkjes hoor, al regeren de valkjes wel hoor.

Groetjes

Mara

Yvette

Ik vind het een wijze besluit van je om bij grasjes te laten
En natuurlijk mag je van mij lid blijven

Sjet

Hoi Hoi  allemaal .
nou  Sascha is  weer  bij  Tibeau Tinco terug hoor .
eerst  keken ze even een beetje raar allebeie  maar... al heel snel  hadden ze elkaar weer gevonden.  en ... ik denk   Dat Manon  toch  ook  stiekum  wel heel erg blij is  dat  ze haar Mannen weer bij elkaar heeft .  ik ben blij  dat  Sascha  zich meteen  weer  blij voelde.
en  vanmorgen kwam ik beneden  en mijn beide grasjes kwamen samen op de stok  zittend   heellllllllllllll  dicht naar  de tralies  toe   toen ik dichterbij kwam . dus hopelijk zijn ze allemaal blij .
fijn dat ik hier toch lid kan blijven  daar ,,, ben ik ontzettend blij mee.
fijne  Zondag  allemaal

Groetjes  Georgette

Yvette

Jij ook een hele fijne zondag gewenst
En ik ben heel erg blij voor je dat je grasjes weer hun welverdiende rust hebben gevonden om weer met z'n 2en te zijn

En ik vind grasjes ook hele leuke vogels

Anja

Hoi Sjet,

fijn te horen dat het weer goed gaat allemaal. Ik denk zelf oo kwel dat Manon blij is dat Sascha weer terug is.

Jij ook een

Groetjes Anja

Sjet

Hallo  Lieve allemaal .
  ja dat denk ik dus ook Anja  die indruk kreeg ik gelijk gisteren avond toen ze  Sascha weer in haar handen had .
hier gaat het ook weer helemaal goed  met de grasjes .
vanavond  was  Theo aan het fluiten en  ze deden gelijk allebei weer  mee  ,,, we keken elkaar aan en zeiden tegelijk dit hebben we al die drie weken niet gehoord  toen Sascha  er was  .   Sascha deed dat natuurlijk wel  maar de grasjes niet hoor .
ik denk dat het zo voor alledrie vogeltjes het beste  is .

Groetjes  Georgette

Caroline

Jammer dat het niet ging met Sascha zoals je had gehoopt.  :-\

Ook ik krijg de indruk dat Manon erg blij is haar ventje weer terug te hebben, Tibeau Tinco in ieder geval wel.

Gezellig dat je toch gewoon hier bij ons blijft. Het viel me net pas op dat ik hier wel alles gelezen had in jouw boekje maar ..... *schaam schaam schaam * .... nog nooit gereageerd had.

Gaat vanaf nu veranderen hoor.  ;) Ik ga je en volgen en netjes berichtjes achter laten.  :D

Fijne avond!!!  :D

PS. Jij ook sterkte morgen .... je zult toch wel een beetje zenuwachtig zijn als je dochter een kijkoperatie krijgt.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sjet

Hoi  Caroline 
meis je hoeft je niet te schamen hoor hahahahahahaha.
ik ben ook harstikke blij dat ik hier toch mag blijven . vind het hier zo gezellie .
ik had ook ff jouw donsjes bekeken  zo leuk   dat filmpje ook  echt toppie hoor  .
ja  zeker ben ik  ook  best wel zenuwachtig  je  weet het zelf  Caroline  als je  kind zich niet lekker  voelt    ( Groot of klein)  dan voelt Moeders  zich dat ook niet   en gelukkig maar  toch ???
ben  Morgenvroeg heerlijk thuis   normaal werk ik op Maandag maar die mensen waar ik werk? zijn op vakantie   dus  kan  hier in alle rust  aan Manon denken en  in gedachten bij haar zijn .

leuk dat je  gereageerd hebt hoor  maar  schamen  euh,euh  niet nodig  meis .
nog een fijne  avond  hoor !
Liefs   Georgette

Yvette

Jij ook heel veel sterkte morgen met de kijkoperatie van Manon