Dagboek van Kiki ,Koko en Sascha

Gestart door Sjet, 7 juni 2008, 00:07:47

« vorige - volgende »

Sjet

neeeeeeeeeeeeeeee   Sascha zat niet bij de bbq  hij zat met de twee grasjes binnen   nou  ik zou zeggen dat moet joep maar eens komen logeren  wie weet  dan gaat die misschien ook wel aan het eten .  hahahahhahahah

nou  Anja  ik had gewone  snelkookrijst  ja idd:  hier kon ik ook erg van genieten  dat heb ik bij Kiki en Koko   nog nooit meegemaakt  die eten niks wat apart is hoor .

groetjes Georgette

*Manon*

Hoi hoi,

Moet je eens een rode peper kopen, even schoonmaken aan de buitenkant en verder laten zoals die is, met pitjes en al... en dat geven... misschien even doormidden snijden... daarbij vooral niet in je ogen wrijven, ook niet als je je handen al gewassen hebt want dat is niet leuk  :'(
Maar dan heb jij nog nooit zowat meegemaakt.... Sascha vind het om te smullen, helemaal rood snaveltje heeft ie dan, maar hij heeft de dag van zijn leven weer hoor  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Sjet

tja  dat zei je al tegen me  maar.... ik durf dat niet zo goed te geven jeetje dat is  scherp  dat is toch niet meer normaal ??

Groetjes

Yvette

Sjet

het gaat  goed hier  ook af en toe een beetje ruzie maar dat mag de pret niet drukken   ,  het voetbal vond  Sascha ook erg leuk en er maar door heen fluiten  hij kan echt wel naast de scheids gaan staan  :) :) :)

Yvette

Als Sacha en TT samen op voetballen gaan of de wedstrijd gaan fluiten

Sjet

Hallo allemaal

dat is een goed idee hoor   Sascha en Tibeau  Tinco samen scheidsrechter .
nou het  was hier lachen vandaag .
ik kan niet zo goed fluiten  en  heb toch  Sascha een fluitje  aangeleerd  een heel dom  fluitje hahahahahahahahhaha.
hij doet dat dus steeds en vanmiddag kwam Theo uit zijn bed want die heeft nachtdienst  en Sascha deed dat fluitje  en Theo keek mij aan  en zei' hee  heb jij hem dat domme  fluitje geleerd  ik zei' Ja  Goed hè .hahahahahhahahaha.
en achter dat fluitje  doe ik dan nog ff  van   dit  ...  tststststs met mijn mond dan hè   ,, snappen jullie het nog  ?
ik heb  dat gedaan omdat  Sascha zo vreselijk  kan schetteren   ik dacht  ik moet het anders versieren  leer hem gewoon mijn domme deuntje .
het  werkt ook nog   of je dat geschetter bij valkjes er  wel afkrijgt dat weet ik ook niet   maar,,, het begin is er .

Groetjes  Georgette

Yvette

Het "domme" fluitje is beter dan dat ze hele tijd zitten te krijsen niet waar
Maar wel heel erg grappig om te horen

Yvette

En gaat het vandaag met jou en je valkjes en parkietjes

Sjet

ja  het  gaat  goed met mij  en  Sascha deed vanmorgen al grote  ruzie maken met Kiki  ik mag niet praten tegen Kiki als ik dat doe ?  dan gaat  Sascha als een speer op Kiki af  en dan bij die haar  dat is echt niet leuk.  maar verder gaat het goed hoor .

groetjes en een fijne  Woensdag . Georgette

Yvette

Alvast een hele fijne woensdag

Sacha lijkt precies op Demi (hond) die wordt ook dan heel erg jaloers op mijn katten dan gaat ze ook als een speer op de katten af als ik hun namen roep en ook tegenaan blaffen

Sjet

ja  dat is  pure  jaloezie hoor  .

Yvette

Op zich hoeven ze helemaal jaloers te worden en ik denk dat Sacha ook heel erg veel aandacht of evenveel als de anderen

Sjet

jaaaaaaaaaaaaaa   Sascha wil mij  voor zich alleen en dat kan niet hè  zo  zijn we niet getrouwd  ihihihihihihii

doei doei  Georgette

Yvette