23 juni 2025, 01:17:45

Onze woefers! (sneeuwfoto's!!)

Gestart door Sally, 29 mei 2008, 16:10:04

« vorige - volgende »

Sally

Hallo daar,

Hier ben ik weer. Het is weer lang geleden dat ik in mijn boekje heb geschreven, en ondertussen is Hylke alweer 10 maandjes oud.
Gaat lekker snel. De vorige weken lekker veel gaan wandelen, kennis gemaakt met de zusjes en broertjes van Hylke, echt fijn om zo'n hondenreunie te doen.
Heb dan ook heel wat foto's van de wandelingen.
Ook enkele keren in de sneeuw gaan wandelen, ook erg leuk. Wat kunnen ze zich daarin vermaken he.

Hylke en Flanel

Rennen

Hylke met een vriendinnetje van de hondenschool

Dit is ons Zoƫ (mijn nichtje) dochtertje van mijne zus, met de hond van mijn zus.

Hylke en Familie, Rara, wie is Hylke? ;D

Hylke op het ijs, met een vriendje. (hond van mn beste vriendin)

mooi kijken naar het snoepje. ;D

Hylke

In de sneeuw...
Hylke met de rest van onze hondjes

Hylke

Yana

Flanel

En als laatste nog wat foto's van Hylke in de sneeuw. ;D

Met een vriendje van de hondenschool

En nog een paar van mijn lieverdje alleen.
Jumpen ;D

Mooi zitten

Effe omkijken waar ik blijf

Naar me toe rennen

Balletje brengen

En als laatste een poging tot een mooie poseer foto, alleen spijtig dat ze niet naar me toe kijken, maar naar het balletje dat ik boven haar hoofd hou. ;D

Oja, en voor ik het vergeet. Nog een heel erg leuk filmpje. ;D

Groetjes!

Kimm

hoi sally,

wat een prachtige foto's heb je gemaakt en het filmpje vind ik heel erg mooi!
wat een mooie omgeving zo met al het sneeuw. heerlijk hoor om daar te wandelen met je hylke :D
al met al, ik heb genoten ervan :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Hoi Sally

wat een leuke foto's en een super filmpje en wauw wat was er een flink pak sneeuw gevallen bij jullie  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Hallo,

Dankjewel voor de reacties!
Hier is idd heel erg veel sneeuw gevallen. En genoten heb ik zeker, en ons Hylke ook ;).
Nu hebben we een goede strenge winter gehad, laat nu de goede zomer maar is langst komen! Kunnen we lekker veel gaan zwemmen :D

En ik ga deze zomer met een vriendin (en haar hond) en Hylke een lang weekend naar de Ardennen. Dus MOET het gewoon goed weer worden :D

Ik heb met Hylke donderdag de overgang gedaan van de A- naar de B-klas, en haar punten waren echt super goed!
Ze had maar liefst 77/80! Goed he!
Ben echt trots op mijn meisje hoor.

Ook ben ik met Hylke begonnen met behendigheid, we hebben al 3 lesjes gehad, gaat ook heel erg goed hoor, ze leert heel snel. Alleen is ze nog ietsiepietsie te snel afgeleid als er iemand bekent op het veld komt. :D
Maar achja! komt vast wel helemaal goed. ;)

Groetjes Sally
& een pootje van Hylke

Dierenfreackske

Hoi Sally, wat een leuke en heerlijke winterfoto's van je schatten, O ja , intussen is bekend dat het de slimste honden zijn van allemaal, Border colly nr 1 , hier op de hondenschool
zijn er ook veel mensen met borders, heerlijke honden om mee te werken he, Grtjs Ann

Sally

Piep,

Hier ben ik weer. :D
Heb nu al een paar lesjes meer gedaan met de behendigheid, en moet zeggen ze leert echt goed bij.
Ze moet ook tussen paaltjes slalommen, maar nu staan de paaltjes nog uit elkaar zodat er een smal weggetje is ertussen, en zo moeten ze het stilleks aan leren, dus nu moet ze gewoon rechtdoor tussen de paaltjes lopen,en dat doet ze echt kei goed. Al van de riem af raced ze door die paaltjes. :D
De volgende keer gaan we de paaltjes ietsiepietsie dichter tegen elkaar zetten zodat ze al een beetje moet slalommen, maar nog niet helemaal, ben benieuwt of ze dat doet.

ze moeten ook door een superkorte tunnel, waar een zak is aangemaakt en daar moete ze doorlopen, dus moeten ze die zak eigenlijk wegduwen anders kunnen ze er niet door he, want dat ligt helemaal op de grond dan... In het begin dierf ze dr niet door omdat da gewoon een donker gat is he, dus zette iemand haar voor de tunnel met zak, en hield ik de zak naar boven en zo riep ik ze bij me, en nu loopt ze dr gewoon door. Echt leuk hoor.
Maar ze is nogwel een beetje zottekes, want als ik korte parcoertjes moet doen gaat ze nog veel tegen me opspringen en in mn armen bijten, maar da zal ik haar ook nog wel afgeleerd krijgen zeker.

Heb ook nogwat foto'kes van haar, gister ben ik enkel met haar gaan wandelen omdat ze anders bijna geen aandacht voor me heeft, nu had ik alle aandacht voor mij alleen. :D

Lekker tongentje. :P

groetjes!!

hilde

leuk toch die borders
en agility vind ik ook fijn binnenkort weer wedstrijden lopen in limburg

groetjes

Saar

Mooie foto's Sally :D
Groetjes Saar :-*

Sally

2 maart 2009, 22:25:44 #23 Last Edit: 2 maart 2009, 22:27:58 by Sally
Bedankt voor jullie Reacties.

Hoi allemaal.

Ze hebben op onze hondenschool stiekem foto' s geschoten terwijl we bezig waren met Agility (behendigheid), en natuurlijk heb ik mijn foto's weten te bemachtigen. ;D
Dus hier komen de foto's van ons beginnertje Hylke..
Niet te veel van verwachten, want het is zoals ik al zei een beginnertje, en heeft nog veel te leren. ;D

Een van de eerste keren dat ze de paaltjes deed. Nu staan de paaltjes  nog open zodat er een straatje is waar ze door moet lopen, maar na verloop van tijd zetten we de paaltjes dichter en dichter zodat ze moeten beginnen te slalommen..

Eerst met een koekje dr doorheen leiden

En toen kon ik ze niet meer volgen. :D

Over een horde

Over een vertesprong

En dit was het dan. :P
Ze kan ook al over een loopbrug, dak, door een slurf, zak... Maar daar zijn spijtig geen foto's van genomen.
Die zullen dr nog wel komen..

En morgen is het feest want dan wordt Hylke 1jaar.. Wat gaat de tijd toch snel he..
Morgen kom ik dus met foto's van Hylke van Pup tot nu. :D

Groetjes Sally

Sally

Jaja, vandaag vieren we feest. Dit is 1jaar geleden de dag dat Hylke geboorde. Wat wordt mijn "kleine" meisje toch groot.
Sebiet een leuke wandeling met haar maken, en dan volgen dr natuurlijk weer foto's. En ook foto van toen ze nog zo'n klein prutske was. :D

Effe een voorproefje...
Hier was ze nog bij de kweker.

En dit is vanaf ze bij mij thuis is

Kimm

hoi hylke,

gefeliciteerd met je verjaardag!!
veel plezier met je baasje vandaag :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Hoi Sally,

Gefeliciteerd met Hylke. Ze is een prachtige hond.

Groetjes Roxanne

Dierenfreackske

Hoi , jeetje , haar verjaardag gemist , sorry sorry sorry hoor, hier nogf een naverjaardags kus  :-*  voor Hylke.
Wat gaat de tijd snel!  Mooi , echt hele mooie  foto's hoor van de hondenschool, , grtjs Ann

Sally

Hallo,

Weer effe geleden dat ik hier iets gepost heb.
Met onze hondjes gaat alles goed, dinsdag gaan we met heel het stel naar de dierenarts.
Timon word in september 14, en krijgt wat last van zn heupen dus die gaan we goed laten nakijken.
Ze krijgen alle 5 hun jaarlijks inentingsspuitje, en ontwormings middel.
Hylke krijgt nog een extra spuit zodat ze mee mag naar de ardennen.

Op 12juni vertrek ik met mn vriendin tot 19juni, en Hylke en Rambo (hond van vriendin) die mogen lekker mee. ;D

Vrijdag ga ik met Hylke naar een andere dierenarts om foto's te laten nemen van haar heupen, als die goed zijn moet ik een DNA test laten doen, ene en Show mee lopen, en dan mag ze puppy's krijgen.
Wrs laat ik dr volgend jaar eens dekken.

Hylke doet het goed in de behendigheid, af en toe nog wat foutjes van haar of van mij, maar ze doet het steeds beter en beter.
Op 20juni ga ik met haar BREVET spelen, en als ze daarvan door is dan mag ik met haar wedstrijden gaan lopen.
Dan is het de planning om begin augustus een wedstrijd mee te doen die ze op onze hondenschool organizeren.

Eind deze maand dan is het hier in de buurt een soort feest met vanalle evenementen, en daar gaan we met onze hondenschool een demonstratie geven. Dan mag Hylke ook mee doen. ;D.

Genoeg gezeverd. ;D
Hier zijn wat foto's...

Ons oudje Timon, ziet er nog goed uit, alleen soms last van opstaan, voor de rest nog een leuke actieve hond.

Flanel, met haar mooie witte randjes rond haar oren.

Ze kan zo lekker relaxed op de zetel liggen slapen.

Hylke, houd van rare slaap-positie's. ;D

Kijkt graag door het poortje als ik in de hof ben

rijdt graag met de auto...

Kyra

Filmpje Kyra in Actie, op een wedstrijd.

En dit ben IK met HYLKE op een training deze voormiddag

Groetjes!

hilde

mooie foto's en fijne filmkes om naar te kijken

die borders toch

normaal ga ik zaterdag naar de roedel agilitywedstrijd

vorige zondag was er ook een in zonhoven maar dochter was ziek en ik ook ben niet kunnen gaan

groetjesssssssssssssssssss