mariska en pino
Valkparkiet eitje

|
hallo allemaal ik ben mariska de dochter van petra ( pita ) ik ben 13 jaar en ik krijg over 1 of 2 weekjes me 1e valkje pino die krijg ik van marlies ik kan niet wachten maar ja wachten is altijd moeilijk ik heb er supperveel zin in en we hebben al een HELE grote kooi hier bij ons thuis nu de valkjes nog maarja dan weten jullie ook weer wat van mij en over pino doeii ♥
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kirsten
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Mariska,
Spannend en alvast gefeliciteerd met Pino! Wachten duurt altijd lang, maar straks is hij er lekker en kan je van hem genieten,. en ons natuurlijk hier mee laten genieten met al je belevingen 
Groetjes Kirsten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
haai ja tuurlijk laat ik jullie ook mee genietten en ik heb ook van marlies gehoort dat pino een rustig vogeltje is dus dat is helemaal genietten en als we pino hebben geaan we daarna ook nog op vakantie een maand daarna ongeveer en dan kan ze ook mee
maarja ik ga naar buiten ff frisse neus halen doeii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mariska en pino
Valkparkiet eitje

|
hooi ik dacht dat ik ingelocht stond maar dat was niet zo dus het berichtjhu hier voor is van mij doeii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doerak
Gast
|
hoi ik ben melanie en ben bijna 10 leuk he om je eigen valkje te krijgen  ik vind het ook altijd moeilijk om te wachten ik krijg van saar inootje of anders genaamd lilo en vind het ook reuze spannend laat je me weten als je pino hebt want ik ben heel benieuwd naar pino dan zal ik iets laten weten als ik inootje heb groetjes melanie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪ Marlies
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi Mariska, 
Met Pino gaat het heel goed.  Het is echt een schatje. 
Ik heb even een paar foto's van Pino voor je opgezocht. Kijk en geniet. 
Pino van klein naar groot.

Genoeg ?? 
Groetjes Marlies
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mariska en pino
Valkparkiet eitje

|
haai marlies  SUPPER BEDANKT VOOR DE FOTO'S  en wat las ik in uw dagboek?? mogen we ze volgendeweek op halen ?? volgende week MAANDAG  hopelijk kan dat en het is zondag ook wel goed hoor  haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danielle
Valkparkiet

Geslacht: 
Mijn lieve vogeltjes: Izzie&Spikey, Sammie&Sjimmie
|
Hoi Mariska, Leuk dat jij ook een dagboekje ben begonnen. Ik ga zeker de avonturen van Pino volgen. Hij ziet er net zo eigenwijs uit als zijn zus Izzie . Pino is echt een heel mooi valkje, zijn veertjes zijn al goed terug gekomen. Succes met wachten nog .
Groetjes van Danielle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
haai danielle  ja dat zal best wel dat zal wel in de familie zitten he  haha net als hier me zusje kan ook niet wachten op haar vogeltje daan maarja voor de rest zou ik me vogeltje zo snel mogelijk en als marlies snel reageert dan kan ik er al snel achter komen of ik pino maandag al kan krijgen ( of misschien al zondag )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mariska en pino
Valkparkiet eitje

|
ow oepppsssss !!!
weer dezelfde fout  ik dacht weer dat ik ingelocht was maar me ma stond nog ingelocht domme ik 
hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
☺ Pita ☺
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Moeilijk he wachten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermien
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Mijn 'vliegtuig' en ik.....
|
Ha Marlies.
Leuk dat je nu ook bij het valkenpubliek hoort. Ik voorspel je dat je echt heel veel plezier met Pino gaat krijgen! En: ééns besmet met het valkenvirus, ben je voor altijd verloren. Ze zijn zó leuk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hermien
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Mijn 'vliegtuig' en ik.....
|
Oeps! Had ik het verkeerd gelezen. Tja, net de 50 gepasseerd en dan krijg je dat dus. En er valt hier ook zó veel te lezen. Vergeef me!! 
Mariska, mijn welkomstberichtje is dus voor JOUW bestemd en niet voor Marlies. Maar dat zul je inmiddels wel begrepen hebben..........
|
|
|
|
|
|
|
|
|