6 augustus 2025, 13:14:05

ALLE VALKJES VERGIFTIGD DIEREN HATERS ACTIEF

Gestart door doerak, 13 mei 2008, 16:35:30

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van melanies valkenopvang

helemaal super
7 (58.3%)
geweldig
2 (16.7%)
goed
1 (8.3%)
niets bijzonders
1 (8.3%)
geen mening
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 11

danielle

Hoi Melanie,
Wat genieten zeg dat je 6 weken vakantie hebt  :D .
Lekker lang hoor, geniet er maar van he!

En je hebt twee valkjes van Chantal opgevangen, echt super!

Wat sneu dat er een dood donsje in het ei zat  :'( , maar gelukkig gaat het met de andere twee donsjes heel erg goed.

En jullie hebben een valkje buiten gevangen, hopelijk reageerd zijn baasje op de oproepjes. SLim hoor om alleen van de achterkant een foto te maken!

Groetjes Danielle

doerak

Citaat van: danielle op  7 juli 2008, 17:40:09
Hoi Melanie,
Wat genieten zeg dat je 6 weken vakantie hebt  :D .
Lekker lang hoor, geniet er maar van he!

En je hebt twee valkjes van Chantal opgevangen, echt super!

Wat sneu dat er een dood donsje in het ei zat  :'( , maar gelukkig gaat het met de andere twee donsjes heel erg goed.

En jullie hebben een valkje buiten gevangen, hopelijk reageerd zijn baasje op de oproepjes. SLim hoor om alleen van de achterkant een foto te maken!

Groetjes Danielle
hallo danielle
ik ga zeker genieten van mijn 6 weken vakantie
en ik heb goldy en stimpy omgevangen van chantal ze zijn kei lief en vinden alle andere valkjes lief in de voliere
het was zeker jammer dat er een baby dood was maar mama zei al beter in het ei dan dat die al een paar dagen oud was want dan is het ook zielig voor rebel en bonnie
ik hoop eigenlijk niet dat er iemand reageerd op de oproep hahahaha ;D want dan heb ik er weer een valkje bij maar vind het wel leuk die van iemand is die hem mist en hem dan weer terug krijgt want dat zou ik ook fijn vinden als het een valkje van ons was
mama zei als we alleen de achterkant erop zetten dan moet de gene waar die van is weten hoe de rest eruit ziet want er zullen genoeg mensen zijn die gewoon zeggen dat die van hun is en hem dan verkopen of zo
maar nu ga ik eten
kus melanie

Anja

Hey Melanie,

Wat leuk dat jij Goldy en Stimpy hebt opgevangen. Kunnen we ze bij jou toch nog blijven volgen.

Wat zul jij genieten 6 weken lang of niet?

Je moeder heeft wel gelijk hoor wb het valkje wat je hebt gevangen.
Heb je ook al eens op de site van Amevedi gekeken of daar mss de oproep van zijn baasje staat? Of de dierenambulance.

Groetejs Anja

Saar

Heeey hallo
Hoe gaat t in de opvang?
Heeft iemand zich nog gemeld voor het witmaskertje?
Groetjes Saar :-*

doerak

hallo allemaal we zijn weer terug van weg geweest hier op het forum maar we hadden hier lekker 6 weken vakantie en dan hebben we alleen maar tijd voor de kids en de dieren
morgen moet melanie en de rest weer naar school wat hun vies tegen zal vallen denk ik want ondertussen heeft melanie en wij 26 valkjes opgevangen en hebben we 2 jong van 8 weken van rebel en bonnie en een jong van 3 dagen van doerak en nena
ook hebben rebel en bonnie weer eitjes en verwacht melanie van een aantal opvang valkjes jonge valkjes ze vind het allemaal super net als wij zelf natuurlijk heerlijk dat gepiep van de kleintjes als ze gevoerd worden
een aantal opvang valkjes fluit ook geweldige deuntjes en maken ze verschillende geluidjes zowel melanie als wij weten nu precies aan het fluiten wie het is ook kennen we alle namen van binnen en van buiten maar wat wil je als je er 24 uur 7 dagen in de week mee bezig bent hahahahaha
nou we gaan vanaf vandaag weer verhalen schrijven om zo iedereen die het wil lezen op de hoogte te houden
groetjes de mama van melanie

Kimm

oh wat lekker spannend bij jullie!
leuk hoor, dat is genieten. en 26 valkjes dat gaat erg hard hoor!
leuk dat jullie erweer zijn :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Petra*

Hoi hoi,

Lees ik dat goed hier?  Doerakje een jong?? Proficiat !!
Welke mutatie heeft het popje ?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

doerak

Citaat van: *Petra* op 18 augustus 2008, 10:09:38
Hoi hoi,

Lees ik dat goed hier?  Doerakje een jong?? Proficiat !!
Welke mutatie heeft het popje ?

Groetjes Petra  :D

hoi petra ja zeker doerak is papa geworden
het popje is een lutino nena genaamd en het donsje wat er uit is gekomen is een knal gele ik zal straks als ik het kleintje ga wegen wat foto's maken en ze op de mail naar je toesturen
kus van uit melanie's valkenopvang

Hermien

Ha, eindelijk weer verhalen. Ik ben benieuwd!

Heb je mijn grote nieuws ook al gelezen?

O, en die foto's die je gaat maken van het kleintje willen we natuurlijk ook hier op de site zien, dat spreekt voor zich.

;D   ;D   ;D
        ;D

doerak

Citaat van: Hermien op 18 augustus 2008, 12:16:55
Ha, eindelijk weer verhalen. Ik ben benieuwd!

Heb je mijn grote nieuws ook al gelezen?

O, en die foto's die je gaat maken van het kleintje willen we natuurlijk ook hier op de site zien, dat spreekt voor zich.

;D   ;D   ;D
        ;D

ja we zullen weer verhalen schrijven natuurlijk
en vertel vertel wat is jou grote nieuws hebben nog geen tijd gehad om alle verhalen te lezen maar wil het graag horen natuurlijk
ik zal meteen even een foto plaatsen van het kleintje net gemaakt dus vers van de pers gisteren woog die 6 gram en nu al 9 dus gaat goed
gr uit melanie's valkenopvang

Hermien

Ik heb je een pb-tje gestuurd. Ga maar lekker een avondje lezen in mijn boekje. Dat wordt trouwens wel middernacht eer je het uit hebt........

Staartstuk voor mijn 'Vliegtuig'

Met dank aan Caroline voor deze schitterende foto!

;D   ;D   ;D
        ;D

doerak

vandaag is het weer de laatste schooldag voor melanie en haar broertje en zusjes kan ze eindelijk weer genieten van haar valkjes  ;D vanmiddag na half vier het kleintje wegen want dat mag pas als ze thuis is zodat ze weer leuke foto's kan maken op haar telefoon om op school te laten zien :P en woensdagmiddag heeft ze een kinderfeestje waar ze haast niet op kan wachten want ze gaan naar het papegaaien centrum nog meer vogels kijken  :D  ;D
zaterdag gaat pisang naar zijn of haar nieuwe huisje toe want het eerste kleintje van rebel en bonnie is helemaal zelfstandig melanie is wel blij dat die naar een vriendin gaat want dan kan ze pisang nog vaak zien
en aìschà die blijft lekker hier in melanie's valkenopvang aìschà is het tweede jong van rebel en bonnie een albino die nu ook helemaal zelf standig is
ik moest jullie allemaal de groetjes doen van melanie want nu in groep 7 heeft ze het maar druk tot half 4 naar school als ze thuis komt natuurlijk eerst even alle valkjes begroeten dan de hondjes dan wij pas :(  ;D dan is het tas inpakken voor de volgende dag huiswerk maken eten even tv kijken en dan naar haar bed dus jullie snappen wel dat ze nog even niet veel tijd heeft voor de computer maar als ze een beetje het ritme te pakken heeft komt dat vanzelf maar ze heeft wel aan mij gevraagd of ik af en toe even wil schrijven voor haar
dus vandaar dit stukje uit melanie's valkenopvang

Hermien

Jaja, wat kunnen kleine mensjes het toch al druk hebben, hè? Doe haar maar de groeten van mij en mijn 'Vliegtuig'.

;D   ;D   ;D
        ;D

doerak

hoi allemaal
deze link moet je gewoon gezien hebben veel kijk plezier
baby cacatail coming out off the egg
http://www.youtube.com/watch?v=5VSRo9FxKy0

Kimm

wat lief zeg! erg leuk om te zien :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010