6 augustus 2025, 13:20:35

ALLE VALKJES VERGIFTIGD DIEREN HATERS ACTIEF

Gestart door doerak, 13 mei 2008, 16:35:30

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van melanies valkenopvang

helemaal super
7 (58.3%)
geweldig
2 (16.7%)
goed
1 (8.3%)
niets bijzonders
1 (8.3%)
geen mening
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 11

doerak

Citaat van: carco op  3 juli 2008, 15:56:08
Kan het zo zijn dat ik een albino en een lutino baby op je handtekening zie  :o

Fijn dat alles zo goed gaat.

Groetjes: Caroline.

hoi caroline
ik weet er niets van hahahahaha
maar zou dat eruit kunnen komen dan een albino valkje
nu maak je me helemaal zenuwachtig hoor  ;D

carco

nou ik dacht het al op de eerste handtekening aan de zijkant te zien, maar dat was niet zo duidelijk.
Maar volgens mij zie ik toch bij allebei rode oogjes?
Vergelijk het maar eens met de foto's van Bianco die je gehad hebt toen die net geboren was.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

☺ Pita ☺

Ooow wat leuk !! gefeliciteerd met het kleine grut :)
Echt liefffffffff

doerak

ik heb de foto erbij gepakt en je hebt idd gelijk het is net of ik bianco twee maal zie hahaha
dan hebben ze goed hun best gedaan moet ik zeggen
en krijgt lique er nog een albino bij want de eerste twee jong die hier ter wereld kwamen was er een voor ons en een voor angelique zal ze meteen even bellen hahahahaha
gr wendy

doerak

Citaat van: ♣ Pita ♣ op  3 juli 2008, 16:21:16
Ooow wat leuk !! gefeliciteerd met het kleine grut :)
Echt liefffffffff

dank je wel
en het is super gaaf om het zo maar even te zeggen

Mara

Hoi Melanie en de moeder van Melanie

Gefeliciteerd met het kleine grut. Geniet er maar lekker van.

Leuk dat jullie de 4 valkjes van Annett en 2 valkjes van Chantal gaan opvangen.

Groetjes

Mara

Dafrinja

Hoi!

Leuk zeg dat je al die valkjes een leuk huisje geeft. Hoeveel hebben/krijgen jullie er nu bijelkaar? Eén grote vogelfamilie is het daar bij jullie. Helemaal super! ;D

Groetjes!!

Dafrinja

doerak

Citaat van: Dafrinja op  3 juli 2008, 20:06:31
Hoi!

Leuk zeg dat je al die valkjes een leuk huisje geeft. Hoeveel hebben/krijgen jullie er nu bijelkaar? Eén grote vogelfamilie is het daar bij jullie. Helemaal super! ;D

Groetjes!!

Dafrinja

goede avond
we vinden het helemaal geweldig om ze allemaal op te mogen vangen tot vanmiddag hadden we er 17 in totaal maar nu hebben we goldy en stimpy net gehaald dus nu zijn het er 19
ook gaan we er nog vier op vangen van annett en ook krijgen we er nog een witkop bij dus dan is het aantal 24 veel he en melanie die vind het allemaal super om te doen en ze doet het goed
ook nu de babytjes erbij ze is helemaal in de wolken
maar nu ga ik even genieten van het gepiep
gr wendy

Coco en Chantal

Hallo Melanie en Wendy

Ik wil jullie heel veel plezier en geluk wensen met Goldy en Stimpy.
Vind het super top dat jullie 2 van mijn valkjes opvangen.

Ik zal regelmatig in jullie boekje komen neuzen in de hoop dat ik wat lees over Goldy en Stimpy  :D

Groetjes Chantal en de valkjes

doerak

Citaat van: Coco en Chantal op  3 juli 2008, 23:15:34
Hallo Melanie en Wendy

Ik wil jullie heel veel plezier en geluk wensen met Goldy en Stimpy.
Vind het super top dat jullie 2 van mijn valkjes opvangen.

Ik zal regelmatig in jullie boekje komen neuzen in de hoop dat ik wat lees over Goldy en Stimpy  :D

graag gedaan
we hebben ze gisteren meteen in voliere gezet en nu zijn ze ook echt geaccepteerd door de rest goldy vind het geweldig in de voliere en stimpy die fluit en fluit en fluit hahahahaha
ik ga van de week even foto's maken en ze je toesturen
gr en tot horens van uit melanie's valken opvang

doerak

zo vakantie 6 weken lang ;D joepie lekker genieten van mijn valkjes :D
gisteren ben ik samen met mama goldy en stimpy gaan halen bij chantal ;D dus die kan ik nu goed leren kennen ;)
vanmorgen heeft mama samen met papa de baby valkjes van rebel en bonnie gewogen en het witte donsje zoals mama hem noemt weegt nu 22 gram veel he :P
en het gele donsje weegt nu 13 gram maar die is ook later geboren :)
mama heeft ook weer nieuwe fotos gemaakt die ze er zo weer voor me op gaat zetten want ik wil het graag delen met jullie
ik moet alleen nog een naam verzinnen maar daar heb ik nu alle tijd voor hahahahaha
ik wil wel chantal nog even bedanken dat ik gisteren al haar vogels mocht zien want ze had een hele mooi kakatoe en een roodstaard die sukkel tegen me zei hihihihi stoute papegaai hoor
maar nu ga ik met mama even het water en voer verversen van onze valkjes en ik zal proberen of ik een gaatje kan vinden in de vakantie voor weer te schrijven :P  ;) hahahaha
kus melanie :-*

Hermien

Geweldig, geweldig, geweldig. Dat wordt dus 6 weken genieten van je valkjes. Veel plezier hoor, meid.

doerak

hallo allemaal :D
vandaag heeft mama gekeken of het derde eitje van rebel en bonnie al uit was gekomen want er zat al drie dagen tussen maar het eitje was nog steeds dicht :o
mama heeft heel voorzichtig het eitje open gemaakt maar het babytje wat er in zat was dood  :'( de binnen kant van het eitje was helemaal vol met groene slijm dat heel erg stonk :censuur
ik heb het kleintje wel gezien en vind het heel zielig voor rebel en bonnie :'( maar mama zei ze hebben twee gezonde babytjes en dat is al heel knap van ze voor het eerste nestje ;D
mama heeft meteen het eitje weg gegooid want het stonk echt heel erg ::)
nu zit bonnie samen met rebel te eten en hopen dat ze zo terug gaat in het broedblok ;)
de twee gezonde valkjes wegen iedere dag meer het witte donsje weegt nu 25 gram ;D  en het gele donsje 18 gram  ;D dus zijn ze weer goed aangekomen na gisteren
nou ik ga weer verder met mijn valkjes en tot snel
kus melanie :-*

Hermien

Toch sneu hoor, dat het ene donsje dood is. Gelukkgi gaat het dus goed met de andere twee. Houden zo! Veel plezier met je valkjes!

doerak

hallo allemaal
vandaag heeft ons pap een valkje gevangen in onze achter tuin
mama heeft hem of haar bij gevonden of vermist geplaatst
maar mocht iemand van jullie toevallig iemand horen die een witkop kwijt is dan mag die altijd contact op nemen met ons mam want die gene moet zijn valkje toch missen
ook hebben we hem op markt plaats gezet mama heeft alleen een foto van de achterkant er bij gezet want de gene waar die van is die weet ook hoe de rest eruit ziet
met onze eigen valkjes gaat het kei goed de kleintjes groeien heel hard nou en blijven eten is kei leuk om te horen
en als het goed is moeten de eitjes van doerak en nena vandaag of morgen ook uit komen dus spannend
nou dit was het weer nu ga ik verder met mijn valkjes