6 augustus 2025, 13:16:47

ALLE VALKJES VERGIFTIGD DIEREN HATERS ACTIEF

Gestart door doerak, 13 mei 2008, 16:35:30

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van melanies valkenopvang

helemaal super
7 (58.3%)
geweldig
2 (16.7%)
goed
1 (8.3%)
niets bijzonders
1 (8.3%)
geen mening
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 11

doerak

Citaat van: Saar op 27 mei 2008, 14:33:21
leuk dat jullie zo enthousiast zijn :D
Alleen 1 ding... Inootje is een meisje ;D dus geen hij ;)
En de foto´s zie ik wel verschijnen :D
Groetjes Saar :-*

oke oke ZIJ KOMT LEKKER HIER WONEN ;D
hahaha maar de naam lilo zal niet veel gebruikt worden
ik vind inootje ook veel leuker klinken
zo heet doerak hier rakkie rebel heet kwebel omdat die constand brabbeld en zo veranderd dat hier en lilo is dus inootje
melanie is nu op weg naar huis dus de foto komt zo
:-*

doerak

hier de beloofde foto :D
nu kunnen jullie zien wie melanie is ;D
hopelijk is de foto duidelijk genoeg want mijn telefoon
is blijkbaar aan vervanging toe ;)

:-*melanie en mama

Kimm

hey wat een leuke foto! en melanie, je bent een leuke meid om te zien! leuk om er nu een gezicht bij te hebben.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

doerak

Citaat van: Kimm op 27 mei 2008, 16:25:04
hey wat een leuke foto! en melanie, je bent een leuke meid om te zien! leuk om er nu een gezicht bij te hebben.

groetjes kim

dank je wel kim
ja nu kunnen jullie zien wie ik ben :P

Sanna

Hoi Melanie,

Leuke foto hoor! En je krijgt al een aardige valkjes-verzameling zie ik ;).

Groetjes, Sanna

doerak

Citaat van: Sanna op 27 mei 2008, 17:43:46
Hoi Melanie,

Leuke foto hoor! En je krijgt al een aardige valkjes-verzameling zie ik ;).

Groetjes, Sanna

ja he we hebben er nu 6 rebel is al 3 doerak 1 1/2
nena ook 1 1/2  tender is net 1 jaar
en van bonnie en clyde weten we het niet die heb ik opgevangen
maar die meneer wist niet hoe oud ze waren

Anja

Hoi Melanie,

Super van je dat je het valkje van Saar opvangt. Geweldig vind ik dat.

Leuk om nu ook te weten hoe je er uit ziet.

Groetejs Anja

M.aukes

Na eerder de valkjes Jack en Sandy hier aangeboden te hebben kwamen we een oproep van Wendy (maar naar nu blijkt eigenlijk Melanie  ;)) tegen op Marktplaats.

Toch huiverig voor wie er achter dat soort advertenties zitten gereageerd, en wat blijkt: staat er hier zo een mooi verhaal over hoe goed Melanie voor haar valkjes is.

We zullen dan ook op korte termijn met een gerust hart contact met ze opnemen om ook Jack en Sandy bij ze onder te brengen.

Ik zal ook snel foto's van ze maken voor Melanie.

Zoals in de advertentie al is te lezen zijn Jack en Sandy bij nader inzien eigenlijk twee kerels, dus we zijn benieuwd wat voor namen ze straks gaan krijgen  :)

Wel zullen ze direct de oudsten van het stel worden, want we hebben ze zelf al ruim 6 jaar en we hebben geen idee hoe oud ze waren toen we ze kochten.

Saar

Hoi Melanie,
Leuke meid ben je hoor :D

Inootje eet inmiddels zelfstandig.
Nu moet haar verenpak nog iets meer dichtgroeien.
Ze is namelijk heel erg geplukt. Als ze wat dichter zit om het zo maar te zeggen, kunnen we een afspraak maken :D
Groetjes Saar :)

doerak

Citaat van: M.aukes op 28 mei 2008, 20:56:56
Na eerder de valkjes Jack en Sandy hier aangeboden te hebben kwamen we een oproep van Wendy (maar naar nu blijkt eigenlijk Melanie  ;)) tegen op Marktplaats.

Toch huiverig voor wie er achter dat soort advertenties zitten gereageerd, en wat blijkt: staat er hier zo een mooi verhaal over hoe goed Melanie voor haar valkjes is.

We zullen dan ook op korte termijn met een gerust hart contact met ze opnemen om ook Jack en Sandy bij ze onder te brengen.

Ik zal ook snel foto's van ze maken voor Melanie.

Zoals in de advertentie al is te lezen zijn Jack en Sandy bij nader inzien eigenlijk twee kerels, dus we zijn benieuwd wat voor namen ze straks gaan krijgen  :)

Wel zullen ze direct de oudsten van het stel worden, want we hebben ze zelf al ruim 6 jaar en we hebben geen idee hoe oud ze waren toen we ze kochten.

dank je wel dat jullie mijn verhaal mooi vinden ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven maar ik moet ook naar school en natuurlijk samen met mama de valkjes verzorgen en als ik het goed lees komen er 2 valkjes bij van jullie gelukkig ben zo blij dat jullie fotos gaan sturen
maar de namen jack en sandy blijven gewoon want daar zullen ze wel naar luisteren
zijn jullie valkjes tam of niet zo
mama heeft de advertentie gezet op marktplaats voor mij want ik ben daar nog te jong voor maar hier kan ik altijd schrijven wat ik wil zolang het maar gewoon is
MAAR IK BEN ECHT SUPER BLIJ DAT JULLIE JE VALKJES AAN MIJ WILLEN GEVEN ;D IK ZAL ER GOED VOOR ZORGEN  :-*net als voor de rest van onze valkparkieten alleen inootje die we van saar op gaan vangen die krijgt als we hem hebben iets meer aandacht hahahahaha he saar ;)
ik hoop snel de fotos te krijgen bedankt  :-*melanie

doerak

Citaat van: Saar op 29 mei 2008, 09:16:13
Hoi Melanie,
Leuke meid ben je hoor :D

Inootje eet inmiddels zelfstandig.
Nu moet haar verenpak nog iets meer dichtgroeien.
Ze is namelijk heel erg geplukt. Als ze wat dichter zit om het zo maar te zeggen, kunnen we een afspraak maken :D

dank je wel saar
JOEPIE INOOTJE EET ZELF YES YES YES ;D
nu hopen dat ze snel weer mooie veertjes krijgt maar dat zal wel lukken  :)
mama zei tegen mij dat we inootje een achternaam gaan geven
inootje lucky bird hahahaha  ;)
het is wel spannend hoor als je zo moet wachten
zou jij een keer een foto kunnen sturen van inootje
zo als die nu is want ik heb alleen de foto gezien van je vorige keer toen je vroeg wie inootje een goed huisje aan wilde bieden
groetjes en een dikke kus voor inootje de lucky bird van mij :-*

Saar

Hoi
Ik zal in het weekend kijken wat ik kan doen.
Ik heb het best druk, en de volliere vogels vragen ook veel aandacht op dit moment (kleintjes ;)).. Daarnaast slaap ik ook niet echt goed.. Dus ik zal kijken wat ik kan doen, maar kan niks beloven helaas :-\

doerak

even een stukje schrijven voor melanie's valken opvang want ze heeft het druk gehad met het weekend
zaterdag personeels feest van papa waar van alles te doen we voor de kinderen er was een spring kussen een googelaar bbq en een echter ferrari waar ze allemaal in mee mochten rijden dit was natuurlijk vet gaaf ;D
maar zondag was het hoogte punt papa heeft het dak op de voliere gemaakt dus hij is water dicht nu alleen het gaas nog en de broedhokken er in en hij is klaar voor gebruik voor melanie's valken opvang
zondag middag kwamen haar twee nieuwe opvang valkjes jack en sandy twee hele mooie wilt kleurtjes met een HELE GROTE KOOI melanie verschoot van de grote kooi en mama ook  :D maar we hebben de ruimte dus dat scheelt
melanie heeft meteen de kooi ingericht want zelfs al het speelgoed zat er bij dus nu teld melanie's valken opvang 8 valkparkieten waarvan 6 mannen en 2 popjes
ik heb gisteren een advertentie gezet voor melanie want ze wil graag dat de andere mannen ook een vriendinnetje krijgen want ondertussen zijn doerak en nena een setje rebel en bonnie zijn een setje en dat vind melanie heel leuk want ze kroelen en knufflen en kussen wat af hier ;)
volgende week zaterdag mag melanie mee naar haarlem om nog twee valkjes te gaan halen ze kan haast niet wachten ze zei gisteren ooooo mama volgende week hebben we tien valkparkieten hahahaha dat is wel heel  veel he ::) ach melanie zolang je er goed voor zorgt mag je lekker je gang gaan je hangt niet een hele dag voor de televisie of een hele dag achter de pc ik vind het een stoere hobby van je :-*
en nu is ze naar school met veertjes van de valkjes om ze allemaal te laten zien en natuurlijk met foto's die mama gemaakt heeft en uitgeprint voor haar
want zeg nou zelf wie wenst er niet om hun dochter zo gelukkig te zien met valkparkietjes ;D
groetjes de mama van melanie

doerak

DRUKKE BEESTE BOEL ;D
mama schrijft weer even een stukje voor melanie want ze heeft het er maar druk mee ;D ondertussen heeft ze dus al 10 valkjes opgevangen ;) waarvan er zeker 5 binnen blijven de andere helft gaat naar buiten ze heeft nu 4 wildkleurtjes 2 lutino's 2 witkoppen gepareld een bonte en een albino plaats gegeven hier in melanies valken opvang :P
daarbij heeft ze ook nog eens 5 grasparkietjes opgevangen
maar haar verhaal is nog niet ten einde want vanavond gaat ze nog een valkje mee halen en zaterdag nog eens twee dus dan telt het aantal 13 voor de valkjes ze is lekker bezig zo
en ze kent alle namen uit haar hoofd van alle vogels en de kinderen uit de buurt tja die spelen nu niet buiten bij ons op de stoep maar willen allemaal komen helpen met eten geven schoon water en willen er alles over weten nou melanie kan ze er heeeeeeeel erg veel over vertellen
ze mag na de grote vakantie een spreekbeurt houden van de juf en natuurlijk gaat dat over haar grootste liefdes haar valkparkieten
we hoeven nog maar een stuk gaas in de voliere te plaatsen en dan is het aankleden geblazen zodat er een aantal naar buiten kan
en over ongeveer een week of 3 -4 mag ze inootje gaan halen bij saar ze heeft gisteren foto's gekregen van saar wel drie mailtjes vol ze kon maar geen genoeg krijgen om ze iedere keer weer te bekijken ze is smoor verlieft op het valkje
en niet te vergeten dat onze albino  baby valk bianco ook nog eens binnen kort zal verschijnen want die is ondertussen bijna vier weekjes wat gaat het toch hard zo
nou dit was weer even een stukje maar zo snel melanie tijd heeft komt ze jullie zelf even op de hoogte houden want dat had ze belooft

Anja

Geweldig hoe het hier gaat. Petje af voor Melanie hoor (en voor jullie natuurlijk ook)

Groetejs Anja