ALLE VALKJES VERGIFTIGD DIEREN HATERS ACTIEF

Gestart door doerak, 13 mei 2008, 16:35:30

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van melanies valkenopvang

helemaal super
7 (58.3%)
geweldig
2 (16.7%)
goed
1 (8.3%)
niets bijzonders
1 (8.3%)
geen mening
1 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 11

doerak

Citaat van: Kimm op 21 mei 2008, 11:26:30
hey gerda,
dank je. jee wat een mooie vogel :o

groetjes kim

hoi kim
ja mooi is die he
en dan te bedenken dat ze die gewoon los wilde laten rare mensen
en ik heb er twee van deze zitten vermoedelijk een koppel maar dan moeten ze gesext zijn om dat zeker te weten maar dat mag de volgende eigenaar zelf weten of die dat belangrijk vind of niet
1 van de vogels ziet er net zo uit als op de foto de andere is nog meer rood op zijn borst
groetjes de mama van melanie

Sanna

21 mei 2008, 11:48:33 #31 Last Edit: 21 mei 2008, 11:51:35 by Sanna
Hoi Wendy,

Als je even op deze link klikt, kun je daar vinden hoe je een foto kunt plaatsen.

Maar inderdaad een mooi beestje hoor, zo'n Jendaya. Dan kun je er inderdaad met je pet niet bij dat mensen zo met zulke mooie dieren omgaan.

Ik vond trouwens een Jendaya-forum, misschien kun je ze daar ook te koop zetten:
http://www.aratingaforum.nl/jendaya-parkiet

Groetjes, Sann

doerak

Citaat van: Sanna op 21 mei 2008, 11:48:33
Hoi Wendy,

Als je even op deze link klikt, kun je daar vinden hoe je een foto kunt plaatsen.

Maar inderdaad een mooi beestje hoor, zo'n Jendaya. Dan kun je er inderdaad met je pet niet bij dat mensen zo met zulke mooie dieren omgaan.

Ik vond trouwens een Jendaya-forum, misschien kun je ze daar ook te koop zetten:
http://www.aratingaforum.nl/jendaya-parkiet

Groetjes, Sann

hoi sanna
thx voor de tips
ik ga zo even kijken op dat forum
eerst melanie en de rest ophalen
groetjes

Kimm

hoi wendy,

kunnen die vogels ook tam worden?
nee ik kan er ook niet tegen als mensen zo met dieren omgaan. snap je gewoon niet.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

doerak

Citaat van: Kimm op 21 mei 2008, 11:58:45
hoi wendy,

kunnen die vogels ook tam worden?
nee ik kan er ook niet tegen als mensen zo met dieren omgaan. snap je gewoon niet.

groetjes kim

hoi kim
jazeker kun je die tam maken
1 is er hier tam die wil steeds geaaid worden de andere wil ook wel maar die heeft er een handje van dat als die er genoeg van heeft flink te bijten en ze bijten echt harder dan een valkparkiet hahahahaha ik heb het al ondervond
groetjes wendy

Kimm

hoi,

hoe gaat het hier?
melanie, je zit zeker op school vandaag?

groetjes kim

Anja

Hoi Melanie,

Hoe is het hier? Ben weer helemaal bijgelezen in je boekje. Wat een mooie vogel zeg.

Hoe is het met de voliere? Vorderd het al een beetje?

Groetejs Anja

doerak

goede middag
het gaat hier nog steeds goed alleen zijn mijn eitjes kapot
ze hebben er een gat in geprikt :'(
mama zei dat het niet zo erg is dat er misschien nog wel nieuwe komen en anders moet ik gewoon gedukd hebben en dat de eitjes dan misschien niet goed waren of leeg zonder baby
mama heeft op verschillende advertenties gereageerd voor valkjes voor in onze voliere die echt bijna af is papa heeft dit weekend weer hard gewerkt en gisteren hebben mama en papa nog wat spullen gekocht
volgende week of over twee weken ga ik met mama naar den bosch daar zit een grote dieren winkel en daar mag ik spullen gaan kopen om in de voliere te hangen en te leggen want als die klaar is moeten er ook voer bakjes in komen en waterbakjes en bakjes voor te wassen en natuurlijk speelgoed en takken om lekker te klimmen
mama denkt dat ik er een grote speeltuin van ga maken net als onze binnen voliere want die heeft mama aangekleed en daar hangt lekker veel speelgoed in
ik kan alleen nog geen foto's plaatsen maar mama heeft gezegt als de voliere klaar is ze er wel een op zet voor mij
en nu ga ik weer snel naar school want anders kom ik te laat

Saar

Een van de leukste dingetjes vergeet je te vertellen ;)
Lilo (Inootje) gaat bij Melanie wonen :)
Groetjes Saar :-*

doerak

hoi saar
melanie is nu naar school maar ik zal het er even bij vertellen
MELANIE HEEFT INOOTJE van saar opgevangen
hij krijgt een apparte kooi maar zit wel lekker bij de rest in de woonkamer
en geloof maar dat inootje alle aandacht krijgt want ze kan niet wachten tot die weg mag bij saar
ze heeft vanmorgen op school verteld dat ze een valkje krijgt
een hele speciale want dit valkje is bijzonder omdat die al van alles mee gemaakt had en niet zo veel veertjes heeft maar dat ze dat juist zo leuk vond aan inootje
de juf was dan ook diep geroerd over haar verhaal maar de kinderen in de klas vinden het allemaal maar raar hahahaha
ze heeft deze tik van mij denk ik  ;D
o en het is mij mama eindelijk gelukt om een foto te plaatsen wel van haar zusje maar dat is wat melanie wilde nu moet ik er alleen nog uit zien te komen hoe het werkt om een foto onder aan je bericht te krijgen want daar wil ze de voliere straks bij zetten arme mama  :P
kus van wendy

Kimm

hoi wendy en melanie,

wat leuk zeg dat je inoontje krijgt van saar! dat is voor saar ook erg leuk!

groetjes kim

doerak

hoi kim
ik ben blij dat saar het goed vond
want melanie zat het te lezen en zei ooooo mama wil je haar een berichtje sturen of ik die op mag vangen ik vind hem zo lief want ze had de link naar haar vorige verhaal aangeklikt
nou natuurlijk wilde ik dat
en eigenlijk is zijn naam lilo maar inootje voor ze veel liever klinken erbij
dus saar thx alvast
EN HET IS MAMA GELUKT OM ER EEN FOTO ONDER TE PLAATSEN  ;D ;D ;D :-*

doerak

Citaat van: Saar op 27 mei 2008, 13:19:40
Een van de leukste dingetjes vergeet je te vertellen ;)
Lilo (Inootje) gaat bij Melanie wonen :)

nu ik weet hoe ik een foto bij haar handtekening kan zetten zal ik straks eens een mooie foto maken van melanie zodat je kan zien wie melanie is hahahaha
groetjes wendy

Kimm

jaaaaaaaaa mooie foto!!!!!!!!
inootje vind ik ook een erg leuke naam en natuurlijk wil ik wel zien wie melanie is, hihi.

groetjes kim

Saar

leuk dat jullie zo enthousiast zijn :D
Alleen 1 ding... Inootje is een meisje ;D dus geen hij ;)
En de foto´s zie ik wel verschijnen :D