12 mei 2025, 01:21:12

Gedrag bij onweer ?

Gestart door Dierenfreackske, 13 mei 2008, 08:18:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , ik heb een vraagje , omdat het misschien gaat onweren wil ik eens vragen wat jullie doen als de valkjes buiten zitten ? Zijn ze dan niet bang enzo ? Ik hoop dat er niets erg hier gebeurt door het onweer want mijn valkjes zitten pas in een nieuwe voiliere en ze zijn hier nog maar pas ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoe reageerd jouw valkje bij onweer ? Grtjs Ann

talitha

daar reageert hij niet op

Sanna

Omdat het in allebei de topics om dezelfde vraag ging heb ik ze even samengevoegd.

Sanna / Moderator

Dierenfreackske

Bedankt hoor ! Ik ben benieuwd hoor ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Ik heb er geen ervaring mee valkjes en onweer buiten.

Hoop dat er snel iemand zal antwoorden.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...het is niet erg hoor , ik heb alvast een soort bas over het dak die open is  gedaan deze nacht maar het was niks , misschien voor deze nacht die komt ç? Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Hier reageren ze eigenlijk niet echt op onweer. Ze kunnen wel eens onrustig worden, maar verder merk ik eigenlijk weinig aan ze als het onweert. Wel als het hard regent en de regen slaat in de voliere, dan hangen ze met allemaal met hun vleugels gespreid in de voliere.

Hoe ze op een aardbeving reageren, dat kan ik je wel vertellen....maar onweer, nee....daar reageren ze niet echt op.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , bedankt voor je antwoordje , ik ben echt heel benieuwd , want deze nacht of morgen gaat het zeker hevig regenen en onweer spreken ze ook van , bwaaaah  :P
grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

succes vanavond/vanacht. wie weet valt het allemaal mee maar ja dat is even afwachten. ik hoop voor jou natuurlijk dat het allemaal rustig blijft. dan weet je dan tenminste ook weer he?
ik wens jou en je valkjes een rustige nacht toe ;)

groetjes kim