19 juni 2025, 05:24:09

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Caroline

Wat een mooi gedicht en foto kreeg je van Karin, prachtig.  :D

Sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Marian

Hoi Saar,

Gaat het een beetje? :-\ :)

Groetjes, Marian

Saar

morgen kom ik weer ff reageren :)
De douche roept me...

Mara

Hoi Saar

Heel veel sterkte met het verlies van Ludo. Je hebt voor Ludo de beste keuze gemaakt.

Sterkte.

mara

Saar

weer even een update van mijn kant uit...
Het gaat wel weer wat beter met me... Ik word alleen helemaal gek van die stilte hier :( Ik heb chiel er van overtuigen om een grasje bij Stompie te zetten :) Ik heb in de andere kamer op dit moment 2 popjes zitten en 1 man. Daar zit een verliefd stelletje bij.. Die mogen dus kleine grasparkietjes maken :) Dan komt het vrijgezelle popje even bij Stompie te zitten, dan kunnen die 2 rustig aan de gang.

Doordat Uk en Ludo er niet meer zijn, breng ik iets meer tijd met de valkjes buiten door.. Donderdag ben ik de voliere ingegaan. Ik had weer trosgierst meegenomen, dus ik had 6 valkjes op me zitten :) Plientje en Sjors( koppel), Kyra en Moby(ouders Ludo, Moby broer van Uk) Tina en het cinnamon bontje ( zus van Moby en Ukkie ). Het cinnamon bontje kan ik niet meer weg doen. Ze is best wel lief, en ze is een stelletje met Hans. En daarnaast is het een herinnering aan Uk, ze lijken best veel op elkaar.

De hormonen beginnen buiten ook te kriebelen, Sjakie en Tina probeerde een wipje te maken :) Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik met dit dagboekje wil, open laten en hierin verdergaan of deze laten sluiten en over een poosje een nieuwe openen... Daar denk ik nog wel ff goed over na
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi saar,

fijn dat het ietsje beter gaat. dit heeft natuurlijk tijd nodig.
lekker genoten dus in de voliere? dat is ook heel veel waard toch. zij vonden het vast wel gezellig iemand even op bezoek :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Valerie

Hoi Saar,

Ik was een poos erg inaktief geweest. Lees nu pas dat Ludo er niet meer is.
Wat vreselijk, dat al de hulp niet heeft mogen baten.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.  :-*

Gerdy

Hoi Saar,

fijn om  te horen dat het weer ietsje beter met je gaat..je vogies in de voliere zullen het heerlijk hebben gevonden om lekker bij jou te zitten en trosgierst te eten..

gr gerdy

Saar

Citaat van: Kimm op  8 februari 2009, 19:32:14
hoi saar,

fijn dat het ietsje beter gaat. dit heeft natuurlijk tijd nodig.
lekker genoten dus in de voliere? dat is ook heel veel waard toch. zij vonden het vast wel gezellig iemand even op bezoek :D

liefs kim

Hoi KIm,
Ja ze vonden het wel gezellig :) Ik moet alleen op gaan passen, Plien die springt tegenwoordig ook zomaar op mijn hoofd ::)

Citaat van: Valerie op  8 februari 2009, 21:20:16
Hoi Saar,

Ik was een poos erg inaktief geweest. Lees nu pas dat Ludo er niet meer is.
Wat vreselijk, dat al de hulp niet heeft mogen baten.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.  :-*

Dank je wel :-*

Citaat van: Gerdy op  8 februari 2009, 22:08:20
Hoi Saar,

fijn om  te horen dat het weer ietsje beter met je gaat..je vogies in de voliere zullen het heerlijk hebben gevonden om lekker bij jou te zitten en trosgierst te eten..

gr gerdy

Hoi Gerdy,
Ze vinden het wel prettig als ik wat langer bij ze ben. Ondanks dat de meeste niet tam zijn, gillen ze toch alles bij elkaar als het te lang duurt voordat ze me zien ::)

Vanmorgen bijna de bus gemist :-X Ik werd door de valkjes opgehouden.. Plientje was hard heen en weer aan t rennen over de balken.. Sta ik nog even met haar te kletsen, komt het cinnamon bontje aangevlogen en die kwam ook even kijken :-* Ze heeft zulke grote bruine kijkers, daar kan je gewoon in wegsmelten :D

De reserveringen komen ook langzaam binnen. Iemand die wil 2 grasparkietjes hebben, en 2 andere mensen een valkje. Dus zoals het er nu naar uit ziet, ga ik toch kweken dit jaar :)

Saar

Oowja :)
Ik wilde graag een nieuwe camera, en ik heb een mooie gezien.. Hij is wel 850 euro :o maar daar zit dan al een lens bij. Het is een spiegelreflex en ik wil het dan graag samen doen met Chiel, dus dan moet ik maar even gaan sparen :)

*Yvon

Hoi hoi

CitaatSjakie en Tina probeerde een wipje te maken  :)

Wat gaaf !!!  ;D ;D
Toch ??  ::)

Wooowwww,jij weet ook wel wat je wilt.  :o :o
Is die camera die je nu hebt niet goed genoeg ?
Hoeveel mooiere foto's kan je nu nog maken,ze zijn al zo mooi.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op  9 februari 2009, 20:20:54
Hoi hoi

CitaatSjakie en Tina probeerde een wipje te maken  :)

Wat gaaf !!!  ;D ;D
Toch ??  ::)

Wooowwww,jij weet ook wel wat je wilt.  :o :o
Is die camera die je nu hebt niet goed genoeg ?
Hoeveel mooiere foto's kan je nu nog maken,ze zijn al zo mooi.  ;) :D

Groetjes Yvon

Ja als ze een koppeltje zouden vormen dan ben ik best blij ja ;D
Dan is hij gelukkig toch geen homo :P

Nou, ik wil graag een spiegelreflex... Dan kan ik daar misschien af en toe een foto reportage mee maken :) Hij is onder andere ook veel sneller met foto's maken enzo... 3 per seconde. En het is een panasonic lumix.. En over onze panasonic ben ik heel tevreden dus ik wil niet van dit merk af stappen ;)

♥Debby♥

Saar, ook namens mij nog veel sterkte met het verlies van ludootje..

Sterkte!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

spannend als je dit jaar toch weer gaat kweken..ik ben heel benieuwd.

gr gerdy