17 juni 2025, 10:04:37

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Saar

Mijn meissie is er weer :D

En wat zit ze te doen... TE VRETEN :o :D

sabine

Super geweldig dat Ludo weer thuis is en dat het goed gaat met haar.
Geniet ervan!

Groetjes Sabine

Kaatje

Goed zo Saar !

Fijn om te lezen dat Ludo weer fijn thuis is, jouw weekend kan in ieder geval niet meer stuk  :D

Kimm

geweldig saar :D  :D  :D
gefeliciteerd dat je lieverd weer lekker bij je is.
geniet er maar eens lekker van en een dikke knuffel voor ludootje :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: sabine op 30 januari 2009, 20:21:19
Super geweldig dat Ludo weer thuis is en dat het goed gaat met haar.
Geniet ervan!

Groetjes Sabine

Dat doe ik zeker :D

Citaat van: Kaatje op 30 januari 2009, 20:21:52
Goed zo Saar !

Fijn om te lezen dat Ludo weer fijn thuis is, jouw weekend kan in ieder geval niet meer stuk  :D

Nee die is helemaal top :D

Citaat van: Kimm op 30 januari 2009, 20:31:31
geweldig saar :D  :D  :D
gefeliciteerd dat je lieverd weer lekker bij je is.
geniet er maar eens lekker van en een dikke knuffel voor ludootje :-*

liefs kim

Knuffeltje heeft ze al gekregen. :D

Ze is zo anders sinds september... Ik ga dus nooit meer naar Feld toe maar voortaan ga ik naar Houten. Iedereen heeft ze daar ingepakt ;) Ik ben echt zo blij dat ze weer thuis is, dat willen jullie niet weten!!! :D

Saar

Zo... Ludootje is druk druk druk druk druk :o
Ik heb een hele andere vogel terug gekregen :P :D

Kimm

Saar

Citaat van: Kimm op 30 januari 2009, 22:10:08
echt fijn voor je saar :D  :D  :D

Ja ze is echt aanwezig ;D
CHiel pijnigen :o En het onmogelijk maken om te spelen met de nintendo ds ::) :P Foto's komen eraan ;)

Saar

Even een foto hoe ze de 21e er bij zat :'(:

En vandaag:

Zooooooo! Is eventjes mijn valkjes mama aan de kant geschopt!
Ze zegt dat ik ondeugend ben :o Ik snap niet hoe ze dat kan zeggen.. Ik bijt t baasje hard in zijn vingers... Met mijn grote snavel om zijn vingernagel en dan lekker knauwen.. Iets toch fijn ??? Hoeft hij zijn nagels niet bij te houden.. En ze zegt dat ik weer duidelijk aanwezig ben... Ja kom.. Ik heb haar zo lang niet gezien, dus dan maar lekker gillen als ze weg loopt 8)
Ik heb al lekker gegeten, en ik ben blij om weer thuis te zijn! Stompie is ook blij nu ik er weer ben, ook al laat hij dat nog niet merken... Komt wel goed... Nu even een paar foto's waar ik 'ondeugend' op ben ???

Gewoon lekker op de DS zitten

Shake it baby

Vleugeltje Ludo :-*

Kimm

owh wat zit ze er weer fit bij :D
en hoe reageerde ze eigenlijk toen ze jou weer zag?
fijn hoor die leuke foto's!!!

Sanna

Hoi Saar,

Wat fijn dat Ludo weer thuis is, en wat ziet ze er goed uit! Ben je er nou achter gekomen wat ze had of heb ik dat gemist?

Groetjes, Sanna

Saar

Citaat van: Kimm op 30 januari 2009, 22:27:04
owh wat zit ze er weer fit bij :D
en hoe reageerde ze eigenlijk toen ze jou weer zag?
fijn hoor die leuke foto's!!!

Nou ze hoorde me.. DUs ze was heel zachtjes aan het prieten.. Tot ik het bakje open deed.. Gillen en meteen vragen om een kroel ;D Sinds die tijd mag ik nergens meer naar toe zonder haar ::) Op dit moment zit ze te dutten op 1 voetje.. Het is een druk dagje voor haar geweest. ALs ik haar zo zie zitten heb ik er alle vertrouwen in :D

Citaat van: Sanna op 30 januari 2009, 22:31:30
Hoi Saar,

Wat fijn dat Ludo weer thuis is, en wat ziet ze er goed uit! Ben je er nou achter gekomen wat ze had of heb ik dat gemist?

Groetjes, Sanna

Hoi Sanna,
Ze heeft een hele erge darminfectie gehad van een bacterie waar ik de naam niet meer van weet. Die komt niet zo vaak voor, maar ze heeft er 3!!! verschillende medicijnen voor gekregen. Er werd eerst een schimmelinfectie ontdekt. Toen dat werd behandelt kwam die infectie ineens om het hoekje kijken. Ze heeft dus aardig wat voor haar snavel gehad..
Groetjes Saar :-*

Sanna

Wouw! Wat goed dat ze er toch bovenop is gekomen dan.

Groetjes, Sanna

Gerdy

wat heerlijk dat Ludo weer thuis is..je kan inderdaad heel goed het verschil zien tussen ziek zijn en weer helemaal gezond...geniet lekker van je vogie en jou weekend kan niet meer stuk.

gr gerdy

Saar

Citaat van: Sanna op 30 januari 2009, 23:08:47
Wouw! Wat goed dat ze er toch bovenop is gekomen dan.

Groetjes, Sanna

Inderdaad, gelukkig wel.
Ben in ieder geval heel blij dat ze weer thuis is :D
Toen ik haar om 8 uur op de weegschaal zette, woog ze 88 gram. Nu een paar uur later zit ze alweer op de 92 :o :D

Citaat van: Gerdy op 30 januari 2009, 23:13:26
wat heerlijk dat Ludo weer thuis is..je kan inderdaad heel goed het verschil zien tussen ziek zijn en weer helemaal gezond...geniet lekker van je vogie en jou weekend kan niet meer stuk.

gr gerdy

Genieten doe ik zeker :D :D :D
Groetjes Saar :-*