17 juni 2025, 15:59:02

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Henry op 28 januari 2009, 21:56:02
ik denk een rose kakatoe

henry

Nee geen roseetje
Die zijn ook geweldig hoor :D Maar we vinden die iets te groot ;)

HINT HINT HINT HINT HINT

Hij is ongeveer 25 cm, hij is groen... en er zit ook wit in en nog  2 andere kleuren... ;D
Groetjes Saar :-*

Caroline

Ik weet het!!!!

Caique's of zoiets dergelijks??

Ik weet niet precies hoe ze heten maar wel hoe ze eruit zien.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 28 januari 2009, 22:25:16
Ik weet het!!!!

Caique's of zoiets dergelijks??

Ik weet niet precies hoe ze heten maar wel hoe ze eruit zien.  ;)

Jaaaaaa goed zo ;D
Een zwartkop caique :D

Caroline

Ik heb een goed geheugen .... je schreef het ooooooit, al even geleden.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 28 januari 2009, 23:04:41
Ik heb een goed geheugen .... je schreef het ooooooit, al even geleden.  ;)

Hihi! We zijn toen 1 keer naar Dieca geweest..(heel dom achteraf ;D ;)) Helemaal verliefd op het volwassen exemplaar wat er toen zat.. En ook 2 babies :-[ Zo moeilijk om een kleine dan niet meteen mee te nemen.. We waren in 2006 al aan het twijfelen. Toen kwamen we bij een rose uit. Nadat we wat informatie hadden opgezocht, kwamen we erachter dat het geen vogel voor ons is.. Dus we hadden toen zoiets van nouja, misschien ooit een ander gaaitje. Toen we in 2007 naar Dieca gingen, heeft het idee van een caique heeft ons nooit meer losgelaten ::) Dus na veel info en nadenken toch de knoop doorgehakt :D

Kaatje

Hoi Saar,

Komt dit nieuwe exemplaar dan binnen te zitten !? En hoeveel valkjes heb je nu binnen en hoeveel heb je er buiten zitten !?

Goh hee, volgens mij moet je voor zo'n vogel ook aardig nog wat neertellen of valt dat nog wel mee !?

Ik hoop dat Ludo snel naar huis mag, snel weer helemaal in orde zal zijn en dat het dan voorlopig zo mag blijven. Heb je nog contact gehad vandaag ! Ik hoop dat ze vandaag echt een herstel zal laten zien !

Maar in ieder geval heel leuk nieuws over je toekomstige vogel !

:D

Saar

Citaat van: Kaatje op 29 januari 2009, 09:35:36
Hoi Saar,

Komt dit nieuwe exemplaar dan binnen te zitten !? En hoeveel valkjes heb je nu binnen en hoeveel heb je er buiten zitten !?

Goh hee, volgens mij moet je voor zo'n vogel ook aardig nog wat neertellen of valt dat nog wel mee !?

Ik hoop dat Ludo snel naar huis mag, snel weer helemaal in orde zal zijn en dat het dan voorlopig zo mag blijven. Heb je nog contact gehad vandaag ! Ik hoop dat ze vandaag echt een herstel zal laten zien !

Maar in ieder geval heel leuk nieuws over je toekomstige vogel !

Hoi hoi...
13 valkjes in het vaste bestand en nog 2 jongen over van de kweek van vorig jaar. 1 die moet zeker nog weg ( opaline bonte witmasker ) en het cinnamon bontje... daar ben ik nog niet uit omdat ze heel veel op Uk lijkt :-[

Binnen heb ik dan nog 1 valkje :) En de prijs valt mee voor een caique... Als ik ga kijken naar de kosten die Ludo heeft gemaakt, dan had ik er al 1 kunnen hebben ::) ;) En dit beestje komt dan binnen te zitten :)

Kimm

hoi saar,

voor dat gaaitje moet ik even gaan googlen. ik heb geen idee hoe die eruit ziet. wat is het karakter van dat gaaitje?

weet je vandaag al meer over juweeltje ludo?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 29 januari 2009, 11:54:34
hoi saar,

voor dat gaaitje moet ik even gaan googlen. ik heb geen idee hoe die eruit ziet. wat is het karakter van dat gaaitje?

weet je vandaag al meer over juweeltje ludo?

liefs kim

Info en een foto ;)
klik hier

En over Ludo heb ik nog niks gehoord vandaag. Ik verwacht in de middag gebeld te worden. Waarschijnlijk rond een uurtje of 5..

Kimm

ja gaaf hoor! het karakter lijkt mij ook erg leuk!

Saar

Citaat van: Kimm op 29 januari 2009, 12:02:23
ja gaaf hoor! het karakter lijkt mij ook erg leuk!

Ja dat is het zeker :D
Het zijn kleine clowntjes ;D

Saar

Ik kreeg net een belletje met goed nieuws!!!
Ludo heeft heel goed gegeten vandaag. Ze was goed aangekomen. Mocht alles goed blijven gaan dan komt mijn meisje morgen naar huis :D :D :D :D Ik hoop dus maar dat als ze weer thuis is dat ze goed blijft eten en geen terug val meer krijgt. Ik ga toch nog even navragen morgen of Stompie zijn ontlasting anders ook nagekeken kan worden. Niet dat hij het nog bij zich draagt en dan Ludo weer besmet :-\ Als dat kan dan moet ie maar ff alleen zitten ::)

Kimm

dat zou zo fijn voor je zijn saar!!! echt super.

maar had je er niet eerder aan gedacht om dan ook de ontlasting van stompie te laten onderzoeken?

ik hoop morgen op een goede dag voor je.

liefs kim

Kaatje

Saar

Citaat van: Kimm op 29 januari 2009, 19:10:53
dat zou zo fijn voor je zijn saar!!! echt super.

maar had je er niet eerder aan gedacht om dan ook de ontlasting van stompie te laten onderzoeken?

ik hoop morgen op een goede dag voor je.

liefs kim

De arts denkt niet dat stompie wat heeft.. Toch vertrouw ik het niet zo :-[ Ook omdat hij nu in de rui is, wil ik het toch even nagekeken hebben :)

Citaat van: Kaatje op 29 januari 2009, 19:37:28
Positief nieuws ! Altijd fijn om te lezen  :D