17 juni 2025, 15:56:33

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Kimm op  5 januari 2009, 13:23:24
hoi saar,

jammer dat het zo thuis gaat, bah.

ik wens je veel beterschap toe.

trouwens asha krijgt haar grijze veertje weer op haar hoofdje :D

liefs kim

Dank je :-*

Aaah gelukkig maar :D Dat maakte Asha echt af :D
Dat ene kleine eigenwijze veertje ;D Schommelt ze vaak ondersteboven? Ik betrapte haar mams hier van t weekend op hihi ;D

Ik vergeet trouwens helemaal te vertellen dat ik zondag met de kuifjes heb staan knuffelen buiten  :-[ Ik pakte Moby, die wilde kroelen... Nou vooruit... Sta ik lekker met t mannetje te kroelen springt Kyra ineens op mijn handen. Kijken wat ik met haar vent aan t doen was.. Die bleef dus vervolgens zitten.. Voordat ik t weet springt Plien ook op mijn schouder :o Nou ben ik t wel gewend omdat dat de 3 grootste mafketeltjes zijn uit de voliere, maar voordat ik t wist zat Sjors ook op mijn schouder.. Hij brak in t begin de voliere af zodra ik naar binnen ging :o Was wel leuk ondanks de koude tenen :P

Ik ging dus even later weer terug naar binnen om trosgierst te halen. Ik had de deur van de voliere nog niet achter mijn kont dichtgetrokken of Kyra zat al op mijn hand te eten van t trosgierst :o En toen volgde nog een grasje... Plientje... Moby, Sjors.. Tina, de 2 laatste jongen van de kweek van 2008, Linkie en Guido die zaten op een randje van de voliere ook mee te eten. Ik was net een atractie :P :o Stiekum ook nog met Moby staan zoenen ;D Die wilde weg en dan probeert ie me om te kopen met kusjes... Nou vooruit dan maar... Kyraatje kon ik ook voorzichtig kusjes geven en kroelen met mijn neus.. Ze blijft liever bij mijn handen uit de buurt.. Met andere woorden t was er koud, maar wel gezellig buiten ;)

Kimm

hoi saar,

ja asha hangt heel vaak onderseboven ;D  ;D
en inderdaad dat ene grijze veertje maakte het helemaal. ik ben blij dat ik het veertje weer zie groeien hoor!
de rest groeit ook al heel erg snel. allemaal bloedpennen zie ik bij haar :D
nou woensdag krijgt zij een vriendinnetje erbij. helemaal leuk voor haar!

wat leuk dat ze allemaal bij jou kwamen in de voliere. erg gezellig he. en ook nog kusjes, ah wat lief van ze zeg! dat is nog eens genieten :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  5 januari 2009, 14:02:09
hoi saar,

ja asha hangt heel vaak onderseboven ;D  ;D
en inderdaad dat ene grijze veertje maakte het helemaal. ik ben blij dat ik het veertje weer zie groeien hoor!
de rest groeit ook al heel erg snel. allemaal bloedpennen zie ik bij haar :D
nou woensdag krijgt zij een vriendinnetje erbij. helemaal leuk voor haar!

wat leuk dat ze allemaal bij jou kwamen in de voliere. erg gezellig he. en ook nog kusjes, ah wat lief van ze zeg! dat is nog eens genieten :D  :D

liefs kim

Gelukkig groeien haar veertjes snel :D Dan is ze binnenkort weer supermooi :D En leuk dat je je andere dame woensdag gaat halen. Veel plezier :D
Groetjes Saar :-*

Kimm

dank je wel.
toen sari van manon bij asha in de kooi zat, vond asha dat geweldig!! ze vond dat zo leuk en gezellig dus ik verheug mij ook op de komst van pebbles.
helaas kijken happy en bemmie niet naar asha om dus dat vind ik zo ontzettend sneu. asha is nl erg zacht van karakter en ze heeft behoefte aan een vriendinnetje. dat heeft ze mij verteld ;D  ;D

Saar

Nou... T was weer een heel gedoe om de volliere in de te komen vanmorgen vroeg.. Het slotje was bevroren dus er was geen beweging in te krijgen ::) Gelukkig had ik warme handjes... En toen begon de zoektocht naar veer-ijslollies
Gelukkig zat alles op stok :D Vind dat wel eng met de kou.. Helemaal omdat er 3 mozambiquejes in zitten :-X

*Manon*

Hoi  Saar,

nee, ik ben je niet vergeten hoor  :-[ Ik kreeg geen notificaties meer van je  :-\
Maar vanaf nu ben ik ook weer van de partij hier in je boekje!
Met Tara gaat het goed, wat is het toch een onwijs lief meisje... zo rustig en liefjes!

Beterschap met je jeukende gezicht  ;)

Saar

Citaat van: *Manon* op  7 januari 2009, 20:28:55
Hoi  Saar,

nee, ik ben je niet vergeten hoor  :-[ Ik kreeg geen notificaties meer van je  :-\
Maar vanaf nu ben ik ook weer van de partij hier in je boekje!
Met Tara gaat het goed, wat is het toch een onwijs lief meisje... zo rustig en liefjes!

Beterschap met je jeukende gezicht  ;)

Tara is dus niks verandert :D Leuk hoor :D
Is ze nog steeds druk aan de wipwap met TT?

En dank je wel :-*
Ik ben inmiddels gestopt met de zalf, hopelijk blijft het weg :)

Wilma1

Hoe is het met je jeukende hoofd ??? Het kan ook mss door wat "stress" zijn dat je dit hebt.

Lief dat de volgels metee bij je komen zitten om te snoepen van het trosgierts  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Hoi Saar,

Wat een vervelend begin van het nieuwe jaar  :-\ Ik hoop dat de jeuk en de blaasjes inmiddels minder of het liefst helemaal verdwenen zijn !

Leuk dat je zo uitbundig begroet bent in de volière, altijd leuk om te lezen  :D

Liefs, Karin

*Manon*

Yep, Bij Kim deden ze dat niet.... maar ik heb ze dan ook netjes opgevoed niet dan?
Ze waren nog geen dag weer thuis en toen gingen ze al weer van bil.....   ;)

Kimm

haha ja hier gingen ze niet van bil hoor ;D  ;D  ;D
hadden ze dat maar gedaan dan wist bemmie ook hoe het moest ;)

bobbie

Hallo Saar,

Was wel erg koud he, voor de birdies. Kan me voorstellen dat je een beetje nerveus 's morgens het "hok" open doet.

Ze kunnen wel een hoop hebben en je zal zeker je voorbereidingen hebben getroffen, maar toch ......... ;)

Kijk jij ook al weer naar het voorjaar uit?

Groetjes, Nel :)

Saar

Citaat van: Wilma1 op  9 januari 2009, 14:40:05
Hoe is het met je jeukende hoofd ??? Het kan ook mss door wat "stress" zijn dat je dit hebt.

Lief dat de volgels metee bij je komen zitten om te snoepen van het trosgierts  :D

;) Wilma

Volgens de dokter niet, die vermoed dat het door iets komt wat in de lucht hing.. Ik heb het al eerder gehad, maar toen werd het echt uitslag met korstjes :-\ Op mijn benen, in mijn gezicht.. zo erg... Ik had op mijn kaaklijn een plek van 5 bij 2 cm zitten :(

Rechts is het nu weg, links komt het nu opzetten :'(

Citaat van: Kaatje op  9 januari 2009, 21:08:41
Hoi Saar,

Wat een vervelend begin van het nieuwe jaar  :-\ Ik hoop dat de jeuk en de blaasjes inmiddels minder of het liefst helemaal verdwenen zijn !

Leuk dat je zo uitbundig begroet bent in de volière, altijd leuk om te lezen  :D

Liefs, Karin

Aan de ene kant is het nu genezen, maar aan de andere kant komt het nu opzetten :'(

Citaat van: *Manon* op 10 januari 2009, 17:09:35

Yep, Bij Kim deden ze dat niet.... maar ik heb ze dan ook netjes opgevoed niet dan?
Ze waren nog geen dag weer thuis en toen gingen ze al weer van bil.....   ;)

:o :o :o ;D ;D

Citaat van: Kimm op 10 januari 2009, 18:33:15
haha ja hier gingen ze niet van bil hoor ;D  ;D  ;D
hadden ze dat maar gedaan dan wist bemmie ook hoe het moest ;)

Ze zijn gewoon netjes opgevoed ;D Asha of Pebbles weet vast wel hoe ze Bemmie moeten overhalen ;)

Citaat van: bobbie op 10 januari 2009, 19:43:02
Hallo Saar,

Was wel erg koud he, voor de birdies. Kan me voorstellen dat je een beetje nerveus 's morgens het "hok" open doet.

Ze kunnen wel een hoop hebben en je zal zeker je voorbereidingen hebben getroffen, maar toch ......... ;)

Kijk jij ook al weer naar het voorjaar uit?

Groetjes, Nel :)

Hi Nel,
Ja het is zeker koud voor ze. Als we op onszelf wonen, zit ik er aan te denken om ze in de winter in een binnenhok te houden. Ze kunnen nu ook wel naar binnen hoor, maar ze doen het alleen niet ::) Hopelijk word het wel snel wat warmer, dan kan Chiel het plexiglas op maat zagen en dan wil ik de linkerkant dichtmaken ipv de rechterkant. Dan is het bij het deurtje en aan die zijkant helemaal dicht. Lijkt me toch iets praktischer. En het mag idd snel voorjaar worden. Ik vind dat ik er te weinig mee bezig kan zijn buiten.. Mijn tenen voel ik na 30 min niet meer :-\
En nu ga ik douchen ;D

Saar

Hebben jullie interesse in een paar valkenfoto's? :D

Kimm

hee saar,

natuurlijk hebben wij daar interesse in. hoe kan je dat nou vragen?  ;D