19 juni 2025, 01:31:08

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Caroline

Wij wensen jullie

Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Mara

Hoi Saar

En alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ben jammer genoeg een dag te laat...sorry.

mara

Anja

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Saar

Iedereen bedankt voor de felicitaties en de nieuwjaarswensen.
Mijn jaar begint niet zo goed.. Op mijn verjaardag werd ik wakker met een klein rood plekje in mijn gezicht. Dat plekje is inmiddels uitgegroeid tot een rode plek van 5 bij 5 cm :-\
Ik heb de dokter gebeld, ik kon eigenlijk niet meer terecht vandaag. Maar omdat ik bang ben dat het besmettelijk is voor mijn schoonvader kan ik er toch nog bij. Mijn oor zit ook helemaal onder de rode blaasjes.. Het jeukt echt zo erg, dat wil je niet weten :-\ Ben benieuwd wat ik nu weer heb ::)
Groetjes Saar :-*

Saar

Nou de dokter weet ook niet wat ik heb ???
Hij dacht aan gordelroos... Toen weer niet.. Nu vermoed hij dus een huidontsteking :-\ Ik heb weer zalf dus dat word smeren...

Mara

Hoi Saar

Beterschap gewenst. Is natuurlijk wel vervelend en vooral in je gezicht. Heb zelf ook een paar dagen flink onder de bultjes gezeten...dus weet er alles van hoe jij je moet voelen.

Hoe is het met de vogeltjes?

Groetjes

Mara

Saar

Ondertussen jeuken mijn oor en gezicht nog wel, maar er is mee te leven :)

Binnen vond ik net een japans meeuwtje dood. Hij kwam van buiten. Al een hele tijd ben ik met hem aan het klooien geweest. Medicijntje hiervan, daarvan.. Het heeft niet mogen helpen helaas. Voor hem is het maar beter zo.. Zometeen maar eens buiten kijken...

Bello

Hoi Saar,

Nou veel beterscahp met de juel/blaasjes, heb je al waterpokken gehad?

Gordelroos is geen pretje maar hou het goed in de gaten hoor.

Voor het meeuwtje heb je alles gedaan wat een dierenvriend kan doen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Citaat van: Bello op  4 januari 2009, 13:13:57
Hoi Saar,
heb je al waterpokken gehad?
Groetjes Dorothé

Geen idee, volgens mij wel..

Mijn hoofd en oor zitten inmiddels onder de schilftertjes..
Maar zodra ik met mijn nagels langs de plekken ga waar de zalf zit, dan wordt mijn nagellak spontaan weer nat :o :o Kan je na gaan wat voor troep t is... ( en ik maar denken dat ik een aansteller ben omdat t zo brand als ik het op smeer :-X)

Inmiddels is de vakantie weer voorbij en ben ik weer aan het werk. Ik ben op dit moment hartstikke moe... Ik heb het 05:38 zien worden... Die rare tijden ook iedere keer haha! Ik heb dus echt heel weinig slaap gehad vannacht en ik denk dat ik vanavond lekker zal slapen 8) Aangezien er bijna niet gescand is, is er een enorme achterstand....

De eerste vraag die er werd gesteld was hoe was je vakantie.. Nou daar kon ik kort over zijn. Ik heb lichamelijk veel rust gehad. Maar geestelijk niet. De spanning die in huis hangt omdat mijn schoonvader thuis is... Andere familie leden die lopen op te scheppen over dingen waar ze dus absoluut niet trots op horen te zijn! Ik ga hier verder niet op in omdat ik me er gewoon voor schaam :-\ ::) :-X Dus ja... Niet echt een leuke vakantie gehad :-\ Hopelijk zijn de spanningen gauw t  huis uit.. Je wordt er af en toe echt knettergek van ::)
Groetjes Saar :-*

Kimm

hoi saar,

jammer dat het zo thuis gaat, bah.

ik wens je veel beterschap toe.

trouwens asha krijgt haar grijze veertje weer op haar hoofdje :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010