17 juni 2025, 19:38:35

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Kimm

hoi saar,

hoe gaat het met mankie?
en is het verder nu rustig in de voliere?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi Kim,
Het gaat nog steeds hetzelfde met Mankie :)
Ze is wel wat feller. Zodra ik haar aai dan pikt ze in mijn vinger :o
Groetjes Saar :-*

Kimm

en eet hij wel gewoon enzo?

Saar

Citaat van: Kimm op  6 oktober 2008, 10:02:16
en eet hij wel gewoon enzo?

Ja hoor... ZE ;) eet gewoon... Ze is vaak aan t scharrelen of aan t eten uit t voerbakje :)

Kimm

dat is fijn zeg, gelukkig maar :D  :D

Saar

Nou, eventjes gauw een kleine update....
Met de valkjes en andere vogeltjes buiten gaat alles goed... Vanmorgen tijdens het voeren was het nog donker ( is bijna iedere dag zo ::) ) dan doe ik de tuinverlichting aan en in het binnenhok...
Toen ik de waterbakjes enzo had schoongemaakt, hoorde ik me toch een serenade ;D Ik lag he-le-maal dubbel om die rare kreten... Kijk ik om t hoekie van het binnenhok, is het Sjaakie ;D Ziet ie Moby, zakt ie door zijn pootjes heen.... geeft een rare kreet en maakt een sprongetje ;D ;D ;D Hij is echt leuk! Hopelijk besluit hij om een wippie te maken met een poppetje van het voorjaar.... Hij gedraagt zich op dit moment als een homo... Samen met Moby :-\ Dat was niet mijn planning!! haha :P

Met Mankie gaat ook alles goed. Ze huppelt/hinkelt de tt kooi door. Eet en drinkt goed... Vanmorgen had ze weer een lekker zooitje van het waterbakje gemaakt.. Allemaal kanariezaad lag erin! De stiekemerd is op zoek gegaan naar lekkere zaadjes... De spinazie heeft ze wel keurig opgegeten. Daar ben ik wel blij mee :) Toen ze nog buiten zat, en ze het nog aten was ze er iedere morgen als eerste bij! Nu het koud is hoeven ze mijn groente schaal niet meer :'(

Met Stompie, het grasje, Ukkie en Ludo gaat ook alles goed!
Ludootje wordt morgen alweer 1 jaar :o Ik zie haar nog nat onder blaaskaak Kyra liggen :-*

Morgen zijn we lekker een dagje vrij... Is er weer paardenmarkt in Vianen.. Vind ik altijd wel leuk. Kermis is er ook weer dus daar moet ik ook wel eventjes naar toe ;) Nou dit was t weer voor eventjes...

Kimm

hoi saar,

wat lachen zeg om die sjaakie ;D
ze kunnen rare stunten uithalen he.

fijn dat het verder allemaal goed gaat! geen rare dingen. die heb je genoeg gehad lijkt mij ;)

morgen lekker in de botsautootjes? ;D  :P

liefs kim

Saar

Citaat van: Kimm op  7 oktober 2008, 11:06:52
hoi saar,

wat lachen zeg om die sjaakie ;D
ze kunnen rare stunten uithalen he.

fijn dat het verder allemaal goed gaat! geen rare dingen. die heb je genoeg gehad lijkt mij ;)

morgen lekker in de botsautootjes? ;D  :P

liefs kim

De botsauto's? :o
Welnee gekkie ik ben van de gokautomaten ;D
Knuffels grijpen enzo.... Ben benieuwd wat ze dit jaar hebben... Meestal ben ik na 2 kermisritjes 5 knuffels rijker ;D

Kimm

hahah gokautomaten ;D  ;D  ;D

mijn ex vriend was altijd erg goed in schieten. ( was van zijn beroep ook bij de landmacht) en ik stik hier dus van de knuffels in huis. en dan mega grote! een hele grote hond, die vissen van nemo. ze zijn prachtig hoor, maar verder doe ik er niets mee :D

nou doe je best morgen he!
oja en voordat je naar de gokautomaten gaat eerst ff bellen he naar gendika :P  :P eerder mag je niet gaan hoor ;D

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Helemaal mee eens hoor, ... eerst bellen hé Saar !! Daarna heel veel plezier op de kermis gewenst ! Fijn dat alles goed gaat met de valkjes en met Mankie, geef ze maar een dikke knuffel !

Liefs, Karin

Kimm

Saar

Kimm

hihih was je wakker geworden van mijn wekker saar?  ;D  ;)

Saar

Citaat van: Kimm op  8 oktober 2008, 11:56:46
hihih was je wakker geworden van mijn wekker saar?  ;D  ;)

Jaaaah :'( :'( :'( :'( :'(

Kimm

whahah arme meis   ;)  ;)  ;)