17 juni 2025, 16:01:42

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Kimm

van harte gefeliciteerd met ludo!!!!

daar proosten wij op!

:-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Saar

Zo, weer eventjes wat foto's :)
Eerst beginnen we met de dames....
We zetten ze tegenwoordig als we de kooi schoonmaken maar in de gootsteen... Er moet wel wat op, ze springen er zo uit :o

Dan het kleintje wat misschien voor Kimm is

Dan omaatje.... Mensen met een zwakkere maag scroll maar door..

Als jullie goed kijken dan zie je ook een rose stukje... Daar zit nog leven in...

En dan de jarige dame Ludo!

Effe schudden

Dan de jaloerse doos Ukkie ::)

En Stompie in een bekertje... ( anders blijft hij niet stil staan )

Kimm

hoi saar,

mooie foto's zeg!!!
en wat een mooi gewicht heeft ludo, prachtig.

die foto;s van oma vond ik toch een beetje luguber dus scrollen!

verder heb ik genoten.

liefs kim

Kaatje

Ach gossie,

Dat Oma dit nu ook nog moet meemaken op haar oude dag  :'( Wat gebeurt er nu straks met dat zwarte gedeelte van haar pootje en al die zaden die in de wond zitten, veroorzaakt dat geen ellende !?

Heel veel succes met Oma, geef haar maar een hele lieve kroel  :-*

*Manon*

Enne.... waar is het fotootje van Tarah dan  ??? :-\

Saar

Citaat van: Kimm op  8 oktober 2008, 19:52:08
hoi saar,

mooie foto's zeg!!!
en wat een mooi gewicht heeft ludo, prachtig.

die foto;s van oma vond ik toch een beetje luguber dus scrollen!

verder heb ik genoten.

liefs kim

Dank je :D
Kan je na gaan dat Ludo overdag ruim 102 gram weegt.. T is echt een klein vreetzakje hoor :)

Citaat van: Kaatje op  8 oktober 2008, 20:32:13
Ach gossie,

Dat Oma dit nu ook nog moet meemaken op haar oude dag  :'( Wat gebeurt er nu straks met dat zwarte gedeelte van haar pootje en al die zaden die in de wond zitten, veroorzaakt dat geen ellende !?

Heel veel succes met Oma, geef haar maar een hele lieve kroel  :-*

Dat zwarte gedeelte zal er uiteindelijk afvallen...
De zaadjes die op het pootje zelf zitten zullen weinig tot geen last meer bezorgen, door dat stuk stroomt geen bloed meer. En wat op haar vacht zit dat moet ik eigenlijk eventjes schoonspoelen maar ik ben bang dat ik dan het levende gedeelte van het pootje beschadig :-\ Het is nu dus afwachten tot het 'wondje'  goed genezen is ( dat is zelf gelukkig wel schoon), en dan zal de rest er vanzelf afvallen.. Hopelijk gebeurd dat snel. Ze weet steeds beter met de handicap te leven :)

Citaat van: *Manon* op  8 oktober 2008, 20:59:53
Enne.... waar is het fotootje van Tarah dan  ??? :-\

Die heb ik nog niet. Het valkje op de foto moest naar binnen voor t trekken van de veertjes. Tarah zit nog niet binnen.. ( kijk maar in je dagboekje ;)) Ik wilde vandaag toch nog foto's maken in de vollie, dan maak ik er van Tarah extra veel, okee?
Groetjes Saar :-*

Kimm

hey meis, wij gaan er morgen gewoon weer voor hoor ;)  :-*

*Yvon

Hoi hoi

Hehe,eindelijk weereens wat mooie foto's hier.  :P ;D
Die van omaatje heb ik ook maar niet bekeken.  :-\
Ik zag er een klein stukje van en heb maar snel gescrolled.
Hopelijk is ze snel van het afgerot stukje af,dan zal ze er een stuk beter uitzien.
Dan mag je weer nieuwe foto's van haar plaatsen.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ik heb dus niet gescrold maar gewoon gekeken.  :-\ :'(

Meis, waarom laat je dat pootje niet amputeren??

Dat pootje is helemaal aan het wegrotten, dit beestje gaat gewoon kapot van de pijn. Ik vind niet dat je haar zo mag laten lijden. Om nog maar niet te spreken over de grote kans om bloedvergiftiging te krijgen.

Haar hele pootje is één grote ontstoken, rottende massa die aan het afsterven is, hoe kan een DA nu zeggen dat dit de beste manier is en dat het beestje geen pijn heeft.

Moet hij zelf maar eens gaan informeren bij mensen met een ontstoken open been .... daar helpt morfine nog niet eens tegen.  >:(

Sorry maar laat haar aub helpen.

Sterkte ermee

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Ik ben het helemaal met Caroline eens. Dat moet gewoon ontzettend pijn doen. :-\

Rob S

Ik ook, als dit bij mij thuis zou gebeuren had ik haar allang uit haar lijden verlost. Het is gewoon kats ontstoken :o

Saar

9 oktober 2008, 19:51:53 #582 Last Edit: 9 oktober 2008, 19:53:46 by Saar
Ik heb weer contact gehad met een vogelarts...
Hij zei precies hetzelfde als wat ik al eerder heb neergezet..
Het pootje is absoluut NIET ontstoken! Dat lijkt misschien zo omdat het pootje dood is. Maar vergeet niet dat waar geen bloed meer door heen stroomt dat het zwart word tot aan het punt van de verwonding. Dat is gewoon mooi rose... Als dat ontstoken was geweest had het er wel anders eruit gezien. En dan had het wel gestonken en dat doet het dus niet.

Ook gevraagd naar de kansen op een bloedvergiftiging en die zijn er ook NIET omdat er geen bloed doorheen stroomt en de wond is afgesloten. Pijn zal ze ook niet voelen eerder ongemak omdat dat pootje in de weg zit. En dat is over zodra het eraf valt. Als ik het laat amputeren of eraan ga zitten dan zal ik het alleen maar beschadigen. Er werd zelfs gezegd dat antibiotica geven niet perse nodig is, en dat ga ik haar wel geven zodra ik het heb. Ik vertrouw op het woord van de vogelarts, ook al zullen sommige van jullie het er niet mee eens zijn :-\

Kaatje

Hoi Saar,

Heb je de uitslag van het dna al !? Ik moet eerlijk zeggen dat wat Caroline schrijft ook al door mijn hoofd ging bij het zien van de foto's  :'(

Wat Caroline zegt is volgens mij toch ook echt het beste, gewoon naar de VA gaan, hem of haar het pootje laten zien en dan amputeren !?

Vraag gelijk om een goede pijnstilling want ik ben net als de anderen bang dat dit lieve kleine popje heel erg veel pijn heeft. Ik heb eens van Dr. Verstappen Meloxidyl gekregen, dit is een pijnstiller en moest Paco toen 2x dgs 3 druppels in zijn bekkie geven.

Heel veel sterkte met oma !!

Kimm