7 mei 2025, 17:32:24

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Anja

Verenpakje

jaaahhhhhh,

Laat het feest nu maar geginnen !!!!!

Klik op de banner voor onze vernieuwde homepage

Nu met filmpjes

Saar

Citaat van: Anja op  8 mei 2008, 20:20:55

met het eerste eitje.

Groetjes Anja

Thnx :D

Citaat van: Verenpakje op  8 mei 2008, 20:24:01
jaaahhhhhh,

Laat het feest nu maar geginnen !!!!!

Jaaaaaaaaah ik hoop dat er meer volgen :D
Groetjes Saar :-*

Caroline

Gefeliciteerd!!

EN het te kleine invlieggatprobleem ken ik hier ook .... ik maak ze ook standaard voor ik ze ophang, 7 1/2-8 cm, mijn valkjes passen wel maar vinden het prettiger als het ruimer is, minder beangstigend.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op  9 mei 2008, 23:44:39
Gefeliciteerd!!

EN het te kleine invlieggatprobleem ken ik hier ook .... ik maak ze ook standaard voor ik ze ophang, 7 1/2-8 cm, mijn valkjes passen wel maar vinden het prettiger als het ruimer is, minder beangstigend.  ;)

Thnx :D
Vandaag worden ze als het goed is aangepast :)

Pffffff.. Ik ben supersjaggie opgestaan vanmorgen. Ik heb nergens zin in en dan MOET ik aan t eind van de middag ook nog weg grmblll... Nou mocht ik echt niet vrolijker worden dan blijf ik lekker thuis.. Dit is ook niks zo.

Ik hoorde van chiel dat mijn eigenwijze binnenhoktrio een blok heeft uitgezocht. Ze moesten wel aangezien het binnenhok lekker dicht is ;)

Fijne dag iedereen...
Groetjes Sjaggie Saar :-\ :-\ :-\

Kimm

hoi saar,

wat geweldig het eerste eitje! ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.
gefeliciteerd hoor!!!

groetjes kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 10 mei 2008, 12:56:37
hoi saar,

wat geweldig het eerste eitje! ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.
gefeliciteerd hoor!!!

groetjes kim :-*

THnx :D

Inmiddels ligt eitje 2 er ook :D
Het zijn wel flinke dingen zeg pffffff!

Het trio en Guido maken telkens ruzie om een blok terwijl zijn pop niet in dat blok ligt ::) Guido is dus weer in zijn teen gepakt en ik kan het het wildkleur mannetje niet kwalijk nemen als ik eerlijk ben. Mocht dit gedonder door gaan dan doe ik met tegenzin toch t binnenhok weer open :-\

Er liggen inmiddels ook 3 zebravinken eitjes :)

Op 1 kanarie zit alles buiten. Die heeft luchtpijpmijt gehad en die is nog niet helemaal okee. Die blijft nog even lekker verplicht in haar tt kooi zitten :)

En van Kyra wordt ik echt niet vrolijk. Ze blijft Moby en Lilo maar plukken :-\ :-\ :-\ Als dit buiten ook zo door gaat dan gaat ze gewoon weg. Ik kan t echt niet meer aanzien. Lilo blijft aan 1 kant kaal en Moby heeft een hele kale kraag in zijn nek :'( :'(

Groetjes Saar :-\

Mara

Hoi Saar

Ik lees hier wel maar reageer niet zo heel veel...sorry daarvoor.

Dat plukken dat ken ik, heb er hier ook eentje die dat doet, heb geen idee wie maar ik heb een paar valkjes die wat kaler zijn dan anderen. Dat is echt heel erg vervelend hoor....

Succes ermee.

Mara

Saar

Citaat van: Mara op 11 mei 2008, 11:40:29
Hoi Saar

Ik lees hier wel maar reageer niet zo heel veel...sorry daarvoor.

Dat plukken dat ken ik, heb er hier ook eentje die dat doet, heb geen idee wie maar ik heb een paar valkjes die wat kaler zijn dan anderen. Dat is echt heel erg vervelend hoor....

Succes ermee.

Mara

Geeft niet hoor, ik reageer ook niet overal ;)
Dar plukken is echt zo sneu. Moby die gilt dan echt t huis bij elkaar :-\ Dus t is straks aan Kyra om te bewijzen dat ze zich ook kan gedragen... Anders vliegt ze er uit om t zo maar te zeggen...

Kimm

hoi saar,

wat leuk al die eitjes zeg :D
maar het is minder dat er zo geplukt word. ga maar eens goed met kyra praten. vervelend en zielig he?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi iedereen,
Dit valkje:

komt naar mij toe

Inmiddels liggen er bij Guido en Linkie 4 eitjes, bij 1 koppel zebra's 2 eitjes en bij de ander 4, en een rond ::) :-\ grasparkieteneitje.. in 1 zebravinken nest kan ik niet kijken, daar moet ik even een klein trappie voor zien te regelen ;)

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op 14 mei 2008, 19:23:27
Dat ronde grasparkieteneitje is vast een toverbal :P

;D ;D ;D ;D
Ik hoop niet dat die bevrucht is... Een kleintje kan zich daar echt niet in ontwikkelen ::)

Anja

Hoi Saar,

Wat een beauty komt er jouw kant op zeg. Heeft hij/zij al een naam.

Groetejs Anja

Saar

Citaat van: Anja op 14 mei 2008, 20:05:51
Hoi Saar,

Wat een beauty komt er jouw kant op zeg. Heeft hij/zij al een naam.

Groetejs Anja

:D
Een naam weet ik nog niet echt... Ik twijfel nog.. En t is volgens de berekeningen een hij :)