Limburgse Tom en Gerrie. Valkjesterror

Gestart door Sjaak, 20 april 2008, 17:27:54

« vorige - volgende »

Sjaak

Het gaat goed met Tom en Gerrie. Tenminste lichamelijk, want geestelijk zitten wij hier even in een machtsstrijd verwikkeld die Tom vanmorgen helaas verloren heeft en het gevolg hiervan is dat zijn vleugels geknipt zijn vanmorgen.

Hij is intussen in de rui geweest en zijn vleugels waren mooi aangegroeid, Tom was dan ook in tijd van 2 weken uitgegroeid tot een volleerd vlieger en scheurde door de woonkamer dat het een lieve lust was. Ik dacht laat hem maar, het is winter en de deuren zijn nu toch veel dicht, dan kijken we in het voorjaar wel weer verder.

Dat ging allemaal prima totdat meneer de kachel ging aanmaken. Ik heb altijd een beetje zitten giebelen hier als jullie het over de puberteit hadden, maar het lachen is me inmiddels een beetje vergaan. Ik had werkelijk geen minuut rust meer, naar de wc gaan was niet meer mogelijk omdat hij me geen moment met rust laat. Hij moet altijd en overal op mijn schouder zitten, als ik hem dan op de kooi zet omdat ik nu eenmaal even iets anders te doen heb dan vliegt hij me recht naar het gezicht in. Het is iedere dag een nieuw gevecht.

Ook het terug in de kooi zetten werd steeds een groter drama. Daar waar Gerrie rustig op de vinger gaat, daar moesten we steeds vaker achter Tom aanjagen. Hij vertikt het gewoon om terug in de kooi te gaan. Smorgens mogen ze er een half uur als ik ze ontbijt heb gegeven en als ik ga werken dan moeten ze terug. Savonds mogen ze dan van 18.00- 21.00 uur eruit. Lekker regelmatig volgens de regels, alleen Tom was het daar niet meer mee eens.

Vanmorgen was het helemaal een drama, ik wilde hem terugzetten en hij vloog altijd weg ik heb er een kwartier over gedaan en hij en Gerrie (ik ook trouwens) waren helemaal over de toeren. Ik mag er niet achteraan jagen maar kan ook niet te laat op mijn werk komen. We hebben hem vanmorgen dus maar weer gekortwiekt.

Het hele huis is behangen met touwen, dus ze kunnen klimmen en turnen voor hun lichaamsbeweging. Ik vind het jammer maar het ging helaas niet anders.

Tom zit me dus al vuil aan te kijken vanaf dat ik terug ben van het  werk, hij is duidelijk boos op me, masr ik wist even geen andere oplossing om deze baldadige tiener in her gareel te krijgen.

Anke

Hoi,
Och,och die puberale Tom :o
Hopelijk brengt het kortwieken weer rust en vrede in huis :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi,

och wat een drama is dat he als ze zo aan het puberen zijn. tja het lachen vergaat je dan inderdaad wel hoor.
ik hoop dat dit gaat helpen.
sterkte.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjaak

Even samen forummen

En even lekker vrijen met de vrouw.

Bello

Tom

Wat zijn we trots om je zo bij je bazinnetje te zien zitten.

We zijn zeer trots op je dat je zo lekker op je plaatsje bent in het zuiden.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Sjaak

Tuurlijk weet ik dat het bestaat en tuurlijk weet ik dat het natuurlijk is. Maar ik heb altijd geroepen: "mijn Tom is een nette valk en doet zoiets niets."

Tot gisteren, gisteren was ik getuige van het feit dat Tom een grote houten ster voor iets heel anders gebruikt dan het speeltje voor bedoelt is. Ik dacht eerst nog: "hij zit met een pootje vast, hij doet zo raar" totdat de baas schaterlachend vertelde waar Tom mee bezig was.

Mijn Tom is een man geworden en ik ben geschokt!!!   :-[

http://nl.youtube.com/watch?v=Z3lqHHj3hes

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Geweldig om te lezen. Ik zie het al helemaal voor me.

Liefs Anja

Anke

Hoi,
Ik zie net pas dat je ook nog een filmpje hebt :)
Wahaha die muziek er ook bij, de sfeer is perfect denkt Tom ;D
Groetjes Anke

Mara

Hoi Gerrie

Haha, leuk filmpje zeg.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Anja

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.