Sietskes Valkjes 2008, STOPPEN MET HOBBY :(

Gestart door Quendi, 16 februari 2008, 15:24:07

« vorige - volgende »

Quendi

Het derde donsje is geboren!! EEN BLEEKMASKERTJE!!!!  ;D ;D ;D

Groetjes Sietske

Tjerk

Hey,

Gefeliciteerd. Dus als het goed is weer gele wangen...

Groeten Tjerk

Anke

gefeliciteerd!!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Quendi

Het vierde jong is een witmasker. (had stiekem gehoopt op geel dons)....

Er er zijn nu dus 3 witmaskertjes split pale fallow, indien mannen, split voor ino.
En een bleekmaskertje split ino, indien man, split voor ino.

Groetjes Sietske

•=Bonnie=•

Ach troost je, mijn 2e bleekmaskerkoppel had vier jongen, alle vier wit waarvan er 1 ei een gat had en ik er een dood albino popje uit plukte...  >:(

•=Bonnie=•

Die lutino pop waar je naar vroeg is van 2003. Super mooie pop, niet split witmasker, goede broeder en moeder. :)

I_Xyzyx_I

Hoi Sietske

Gefeliciteerd met je bleekmaskertje ;D. Ik hoop dat de pale fallow bleekmaskers mooi worden, ben er nog geen tegentekomen dus ben wel benieuwd ;).

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Quendi

Ik heb een nieuwe aanwinst erbij!!!
Een Cinnamon getekende witmasker!
Hij is geringd, van dit jaar en een man.

Ik vind hem zelf ontzettend mooi. Alleen 2 foutjes, een staartpen is gekleurd en een stuitveertje gekleurd. Maar dat maakt voor mij niets uit, ik vind hem mooi  :) :).

Voor hem zoek ik nog een geschikte partner.

Ow... Met de witmasker split pale fallow babys gaat het redelijk goed. Groeien niet snel genoeg ;). Met het bleekmaskertje gaat het niet goed, deze heeft echt een groeiachterstand dus daar hou ik rekening mee dat deze het niet redt.  :(.

Groetjes Sietske

*Esther*

Citaat van: Quendi op 15 september 2008, 10:51:37
Ik heb een nieuwe aanwinst erbij!!!
Een Cinnamon getekende witmasker!
Hij is geringd, van dit jaar en een man.

Ik vind hem zelf ontzettend mooi. Alleen 2 foutjes, een staartpen is gekleurd en een stuitveertje gekleurd. Maar dat maakt voor mij niets uit, ik vind hem mooi  :) :).

Voor hem zoek ik nog een geschikte partner.

Ow... Met de witmasker split pale fallow babys gaat het redelijk goed. Groeien niet snel genoeg ;). Met het bleekmaskertje gaat het niet goed, deze heeft echt een groeiachterstand dus daar hou ik rekening mee dat deze het niet redt.  :(.

Groetjes Sietske
Mooi hoor!
Kan je hem niet inzetten met één van je bleekmaskers?

*Manon*

Mooie nieuwe aanwinst Sietske  ;D
Hopelijk gaat je bleekmaskertje het redden... ik duim in ieder geval ;)

Groetjes Manon

Quendi

Hoi Esther,

Zou ik kunnen, maar omdat mijn bleekmasker popje niet echt heeft bewezen dat ze een goede broedster is, wil ik niet al dat gehussel hebben als ik bij deze man er weer achter kom. Daarom zoek ik eigenlijk een nieuw popje met meer hoop :). Als ik niets kan vinden wordt het die grijze bleekmasker pop wel... maar ik ga er eigenlijk stiekem vanuit dat ik er 1 vind in zwolle zaterdag ;).

Hoi Manon, dank je  ;D En ik hoop ook dat het kleine bleekmaskertje het redt.

Groetjes Sietske

Rob S

Quendi

Hoi iedereen,

Ik dacht, laat ik maar weer even van me horen.

Alles gaat hier goed. Het bleekmaskertje leeft nog steeds, groeit ook goed, maar niet zo snel als mijn zin, en zowiezo oogt hij nog steeds jonger als de rest. De eerste witmasker split pale fallow is uitgevlogen. Ze zijn ontzettend tam vergeleken mijn andere nestjes valt mij op. Maar dat komt vooral denk ik door het gedrag van de ouders omdat het bleekmaskertje van het nest daarvoor ook al zo tam was. Ik denk, als het bleekmaskertje het overleeft, dat ik haar zelf hou (heb het gevoel dat het een popje is;)). Als dat zo is, ga ik haar tegenover mijn cinnamon getekende witmasker man zetten.

Als alle geslachten kloppen zijn dit de koppels voor het komende seizoen:

Koppel 1: Witmasker Pale fallow X Lutino Bleekmasker
Koppel 2: Dominant pastel EF X Wildkleur
Koppel 3: Dominant pastel EF witmasker X Dominant pastel EF
Koppel 4: Bleekmasker split Pale fallow Ino X Witmasker Pale fallow
Koppel 5: Cinnamon Getekend Witmasker X Bleekmasker split Pale fallow
Koppel 6: Bleekmasker/Geelwang split Witmasker X Bleekmasker split Witmasker???---> Dit koppel ga ik hoogswaarschijnlijk verkopen.

Groetjes Sietske

Er zijn nog 2 valkjes die een baasje zoeken. Een opaline split bonte en een opaline bonte, beidde kanssplit cinnamon. De witmaskertjes zijn allen gereserveerd.

Groetjes Sietske

I_Xyzyx_I

Hoi Sietske

Mooie koppeltjes hoor!

Ga je voor getekend bleekmasker? ;D

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.