19 juli 2025, 23:20:00

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Wat zijn mijn vogeltjes toch leuk!  :P

Deze voormiddag toen ik met mn camera in de voliere stond kwam Kenji zoals gewoonlijk met het koordje van de camera spelen.
Indy had dit gezien en kwam ook effe een kijkje nemen. Eerst nog wat afwachtend, maar toen ze het koordje te pakken had wou ze het niet meer loslaten, ze kwam zelf op mn vinger aangevlogen om met het koordje te kunnen spelen  :D.

Op een gegeven moment wou ik foto's nemen van Bailey want die was ook al dichterbij komen kijken wat Indy aan het doen was, en toen vloog bailey opeens op mn fotocamera, en Indy bleef op mn vinger zitten, en dan zaten ze samen met het koordje te spelen.

Ons Demitje komt altijd vlakbij mij zitten om een kroeltje te vragen.  :-*

Kenji en Dipsy fluiten soms wat af voor Pietje vooral  ::) :P

De vogeltjes hebben wel wat last van de warmte, maar dit los ik op door ze n paar keer op n dag n lekkere douchebeurt te geven met de plantenspuit.
Jammer genoeg houd Demi hier niet van en gaat ze altijd vliegen als ik haar wil besproeien, maar ze lost het warmte gevoel zelf op door met haar buik in de drinkbak te gaan zitten.  :P

Ik geniet super van mn vogeltjes in de voliere, en de vogeltjes genieten er ook van en zo geniet ik nog meer.  ;D

Kietje heb ik deze voormiddag een zwembadje gegeven, en binnen de 5 minuten zat ie erin en eruit te springen  :P
Heb ik effe een filmpje van gemaakt en ga ik zo uploaden.

Ga direkt nog effe de voliere in om foto's te maken, en kijken of Indy nog met het koordje van de camera wilt komen spelen. :P

Groetjes!

*Yvon

Hoi hoi

Ik kan het me zo goed voorstellen hoe je staat te genieten in je voliere.  ;) ;D
Ik sta ook altijd nog te genieten als ik met me schaal of trosgierst in de voliere sta.  ;) :D
Dit gevoel gaat echt niet zomaar weer weg,gelukkig !!  ;D ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Citaat van: *Yvon op 11 juli 2010, 21:08:54
Hoi hoi

Ik kan het me zo goed voorstellen hoe je staat te genieten in je voliere.  ;) ;D
Ik sta ook altijd nog te genieten als ik met me schaal of trosgierst in de voliere sta.  ;) :D
Dit gevoel gaat echt niet zomaar weer weg,gelukkig !!  ;D ;D

Groetjessss Yvon

;D

Ik had net tranen in mn ogen.. tranen van blijdschap.
Bailey vliegt meer en meer naar me toe, meestal op de camera zodat ik geen foto's van Bailey kan nemen  ::) :P.
Ze zat op n gegeven moment achter in mn nek onder mn haren met dr kopje tegen mn haren te wrijven en een lief geluidje te maken, echt het geluidje dat Demi doet als ik haar kroel.
Was er niet verder opin gegaan en liet het zo..

Toen ze terug op stok zat en weer eens op mn camera vloog ging ze opeens met dr koppie naar beneden tegen mn vinger, en maakte ze weer dat geluidje...
Toen kwam het moment..
Het moment dat ik Bailey mocht kroelen!  :o :-*
Nooit gedacht! In het begin zo bang van mn handen,en nu mag ik al kroelen.
Wat genoot ik hiervan, en Bailey ook!

Heb ook n filmpje gemaakt van het kroelen, ook wat foto's proberen te maken maar het moment dat mn camera trok bewoog Bailey en ze zijn allemaal wazig...
Heb nog andere foto's gemaakt ook, ga is kijken welke goed zijn, en dan kom ik zodadelijk terug met foto's en filmpjes.  :)

Paula

Wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat je Bailey mag kroelen. Moet een fantastisch gevoel zijn!  :)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Sally

Citaat van: Paula op 11 juli 2010, 21:24:59
Wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat je Bailey mag kroelen. Moet een fantastisch gevoel zijn! :)

Uhu! Echt n goed gevoel  :)

Hier ben ik met de foto's!  :D

Indy vind het koordje van de camera ook geweldig

Demi het kroelkippetje

Bailey hoog en droog

Op mn hand

2e Kroelkippetje  :-*

Pietje wil soms ook nog n kroel, al is dit altijd van korte duur

Kenji wil ook

Knappe Pietje

Mijn 2 witte kroelkippetjes  :-*

En als laatste het kroelfilmpje van Bailey  :-*
Je moet wel effe je hoofd scheef houden om het te bekijken  :P

Saar

Tijntjuh

Sally

Dankjulliewel  ;D

De kroelmicrobe zit er precies dik in bij mn vogeltjes.
Deze voormiddag liet Bailey zich weer helemaal lekker kroelen, Demi heb ik ook weer uigebreidt gekroelt, Dipsy heeft zich ook nog eens een keertje lekker laten kroelen.
...
En als toetje op de taart heb ik vandaag de stap gewaagd om Indy ook proberen te kroelen. En ik moet zeggen, mijn missie is geslaagd.  ;D
Indy zat op de schommel en was dr aan het wassen, ze was met dr borstveertjes bezig en toen dacht ik, ik zal is een keertje heel zachtjes met mn vingers naar haar koppie toe gaan en haar zachtjes proberen te kroelen.
In het begin keek ze met grote ogen van: wat doe jij nu? Maar ze bleef wel stil zitten.
Effe gestopt, en ze was weer aan het wassen, toen weer proberen te kroelen, en toen ik weer stopte bleef ik met mn vingers bij haar koppie, en toen ging ze zachtjes tegen mn vingers en deed ze een zacht priet geluidje dat ik verder mocht kroelen.  :-*
Ze kon er niet genoeg van krijgen  ;D

En zo mag ik al mijn valkjes kroelen.  ;D

Demi is de grootste kroelkont.. Aluwel dat Bailey er sinds gistere ook heel wat vanaf kent  :P

Dipsy kent er ook wat van, maar als ie dr genoeg van heeft laat ie dat wel merken door mn vingers weg te pikken  ::)

Indy laat dr sinds vandaag kroelen, straks nogeens proberen of ze het werkelijk wel zo leuk vind.

Pietje laat dr af en toe kroelen, maar is dr niet zo zot van en dit is dan van korte duur.
En Kenji wil alleen kroelen als ik Pietje aan het kroelen ben.  :P

Dit was nu eens een kroelupdate se hihi.  ;D

Sally

Sally

Ik was het filmpje van een badderende Kietje al vergeten met al die leuke kroelmomenten. :P

Bij deze maak ik het goed. ;D

Caroline

Geweldig om te lezen dat je zo geniet van je valkjes.  :D

Lieve kroelfoto's en filmpje.  :-*

Super dat ze zich allemaal zo lekker laten kroelen, vooral Bailey is heel bijzonder.  :)

Lekker blijven genieten hoor!!  ;)

Groetjes en kusje voor Indy.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tijntjuh

Whahaha, leuk filmpjuh zeg!
Je ziet gewoon dat Kietje zich ergens vast wil houden met het pootje en hett lukt niet echt; GENIAAL!

danielle

He wat een coole leuk berichtjes hier!
Wat heeft die voiliere goed uitgepakt bij jou zeg.

Ene wil je is hier langs komen om mijn valkjes kroel les te geven? Jij krijgt het gewoon voor elkaar om met al je valkjes te kroelen. Zelfs Bailey heb je tam gekregen. Wouw!

Echt super om te lezen dat je zo van al je valkjes en kietje geniet.
Ik heb genoten van je foto's en filmpjes!

Groetjes Danielle

Sally

Citaat van: Caroline op 12 juli 2010, 21:41:20
Geweldig om te lezen dat je zo geniet van je valkjes.  :D

Lieve kroelfoto's en filmpje.  :-*

Super dat ze zich allemaal zo lekker laten kroelen, vooral Bailey is heel bijzonder.  :)

Lekker blijven genieten hoor!!  ;)

Groetjes en kusje voor Indy.

:)
Ja Bailey is wel n specialleke, als Bailey nergens druk mee bezig is terwijl ik in de voliere sta zit ie direkt bij mij, op mn schouder of op mn vinger ofzo. En dan maar bedelen om een kroel. De schat!  :-*
Indy kent het kroelen trouwens ook heel goed nu, die kan ook leuk bedelen om een kroeltje.
Ik heb nu echt handen tekort in de voliere. Zoals deze voormiddag had ik Bailey op de 1 hand, Indy op de andere hand, allebij met mn duim aan het kroelen. En Demi zat vlakbij op de schommel te zagen om een kroel  ::)  :P

Leuk dat je genoten hebt van mn foto's en filmpjes.  :)

Citaat van: Tijntjuh op 12 juli 2010, 21:51:06
Whahaha, leuk filmpjuh zeg!
Je ziet gewoon dat Kietje zich ergens vast wil houden met het pootje en hett lukt niet echt; GENIAAL!

;D T is een acrobaat ook ze.  :P

Citaat van: danielle op 12 juli 2010, 22:14:38
He wat een coole leuk berichtjes hier!
Wat heeft die voiliere goed uitgepakt bij jou zeg.

Ene wil je is hier langs komen om mijn valkjes kroel les te geven? Jij krijgt het gewoon voor elkaar om met al je valkjes te kroelen. Zelfs Bailey heb je tam gekregen. Wouw!

Echt super om te lezen dat je zo van al je valkjes en kietje geniet.
Ik heb genoten van je foto's en filmpjes!

Groetjes Danielle

;D
Ik weet ook niet hoe ik het doe eigenlijk, ze geven zich gewoon over direkt over. Fantastisch toch!  :)
Ik wil gerust kroelles komen geven hoor.  :P Maar als jij je valkjes niet kan kroelen, waarom zou ik het dan wel kunnen he?  :)

Fijn dat je hebt genoten van mn foto's en filmpjes.  :)

Gerdy

wat is het genieten met de foto's van jou..heerlijk om al die kroelkontjes zo te zien..

je mag wel oppassen dat je geen kramp in je vingers krijgt met al dat kroelen.

helemaal super