19 juli 2025, 20:15:15

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Citaat van: Gerdy op 14 juli 2010, 14:01:52
wat is het genieten met de foto's van jou..heerlijk om al die kroelkontjes zo te zien..

je mag wel oppassen dat je geen kramp in je vingers krijgt met al dat kroelen.

helemaal super

Da zou natuurlijk altijd wel is kunnen gebeuren  ;D ;D ;D

Effe mini oftopic...
Ik heb sinds vandaag weer werk. Tijdelijk contract tot waarschijnlijk november - december, maar het is iets he.. Ik ben bezig, dat is het voornaamste.  :) Toch?

Nu terug ontopic.
Na het werk nogis n filmpje gemaakt.. Ik denk niet dat hier veel uitleg bij hoeft te staan...  :P

Nu snel offline, t gaat hier weer stormen en onweren.. Allé het is al begonnen  :-\ :-X

Caroline

Lief filmpje en .... gefeliciteerd met je tijdelijke job!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Heerlijk genietende graag gekroeld wordende valkjes !!  ;D

Gefeliciteerd met je baan.
Wie weet wordt het wel vast na het tijdelijke.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi sally,

gefeliciteerd met je nieuwe baan. ik hoop voor jou dat je nu eindelijk mag blijven, dat zou toch geweldig zijn!! succes meis,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kimm

wow wat een mooie foto zeg  :D  een heel mooi valkje  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Wat n lieverdje Christine.
Bedankt voor de foto :-*

Zal hier nogis n update plaatsen he. T is precies effe geleden...

Hier gaat alles zijn gangentje. Door het werk kan ik nu voormiddags niet in de voliere wat ik anders wel deed, maar dit maak ik als ik thuis kom weer goed.
Met de vogeltjes gaat alles ook super goed.

Enkel heb ik een stalker in de voliere  :-X :-\
Of soms wel 2 :P

Bailey moet constant bij me zitten, en als ik die dan effe weg zet dan komt die terug aangevlogen.
Wat n aanhankelijk ding is dat geworden zeg!  :-*
Wel soms vervelend als ik bv de drinkbakjes wil verversen.
Dan zet ik Bailey terug op een stok, pak ik de drinkbakjes vast, loop ermee naar de deur. En in een mum van tijd plakt Bailey weer tegen mn rug aan of op mn schouder.
Bakjes weghangen, Bailey terug van me afpakken, en weer hetzelfste ...  ::)  :P
En dat alles om maar kroeltjes van me te krijgen.
T is wel n schat ze  :-*

Indytje is ook liever en liever bij me. Die vliegt soms ook mn schouder op, maar meestal laat ik die op mn vinger springen, en zet ze dan op mn schouder.
Doet ze goed ze!
Ik hou dan mn vinger op een klein afstandje van haar waar ze zit, en ze hupst er zo op.  ;D
En dan natuurlijk ook lekker kroelen, want Indytje kent er ook wat van voortaan.  :-*

Kenji komt meestal ook bij me aangevlogen op mn schouder om dan in mn oorlel te pitsen.  :-X Auw!! of in mn tshirt waar printjes opstaan, die printjes eraf knabbelen is ook super leuk! Echt ze.  ;D :P
Almaar goed doe ik geen goeie kleren aan voor in de voliere, dus mogen ze doen en laten wat ze willen met mn kleren, zolang ze er maar geen gaatjes in maken.  :)

Demi mijn kroelkipje komt nooit op me aangevlogen, maar steeds naar de plaats waar ik het dichtst bij sta, en dan direkt dr koppie naar beneden als ik met mn vinger aankom.  :-*
T is wel n schijtbroekske, want als ze op de schommel zit en Bailey komt er ook aangevlogen (naast haar) dan laat ze haar direkt wegjagen.  ::)
Ahja, Demi doet ook voortaan (af en toe) als ik in de sluis kom en ze heeft het gezien tegen de gaas aanvliegen van de deur voor binnen te gaan. Dan is ze al direkt dichtbij mij  :-* De schat!

Pietje begint het kroelen ook weer te kennen, als ik met mn vinger aankom direkt het kopje naar beneden. Maar stopt wel snel , zeker als Kenji eraan komt om Pietje te plukken  :-X.
Ja jullie lezen het goed, het plukken is weer begonnen...  >:(
Pietje heeft weer n heel kaal plek achter dr kop met allemaal stoppeltjes op. Zo erg!  :(
Maar t is niet Kenji die Pietje alleen plukt, maar Pietje plukt af en toe ook.  ::)
Ook Dipsy moet er soms aan geloven als die te dicht in de buurt kom bij Kenji of Pietje.
Vind ik echt niet leuk zo, maar kan er niks aan doen vrees ik.  ???

Ahja Dipsy is trouwens ook weer t kroelkontje van vroeger. Wel alleen als hij er zin in heeft natuurlijk.  :)
Hij fluit trouwens weer de sterren van de hemel voor... Jawel voor Pietje  ::), maar het geroep hoort er natuurlijk ook bij he... :-\ ;D
Voor de rest ist n schatje hoor.  :-*
;D

Tot zover de update.  :)

Groetjes!

Sally

Alles gaat goed hier!  :)

Ben in de late namiddag nogeens met mn camera in de voliere gedoken se.

Kroelkop Bailey (die is echt ni normaal)

Enigste foto die "gelukt" is.
Natuurlijk in kroelstand..  ::). Krijg er voor de rest geen foto's van getrokken, als ik ze op stok zet (wat ook een heel gedoe is omdat steeds die kop naar beneden is  :P) en ik wil een foto nemen van Bailey dan vliegt ie direkt op mn camera of terug op mijn schouder of arm ofzo om dan ofwel met mn camera te spelen of om te smeken voor een kroel.
T is er eentje  :-* :)

Indytje

Hier ziet ze het koordje van de camera en wil het pakken  :P
Links achter Indy zie je een schim van Demi die op de schommel vliegt

Indy is iets minder zot als Bailey en vliegt niet per direkt op mn camera maar blijft iets langer zitten.
Ze heeft wel na de foto's heel de tijd op mn schouder gezeten om wat aan mn nekvel te pitsen  :-X, of gewoon te poetsen  :-*

Kenji

De enigste 2 gelukte, want meneer springt ook direkt op mn camera of mn arm (het koordje van de camera is zo leuk he  ::))

Pietje

:-*
Deze dame blijft in tegenstelling van de rest wel lekker op stok zitten en valt mn camera of mij niet direkt aan.  :P

Dipsy

Komt ook meer en meer bij mij kijken, maar zit nog wel liever bij Pietje, zijn moeder. Die hij absoluut niet als zijn moeder ziet  ::) :P

En dan hebben we ons Kroelkip Demi natuurlijk nog
:-*

Zij komt niet op me zitten,en vliegt ook nooit op mn arm of schouder ofzo. Maar ze komt altijd vlakbij mij zitten om kroeltjes te ontvangen  :) :-*

Always look..

Wat een leuke foto's Sally! en al die kroel valkjes, GEWELDIG!! xx

Paula

Geweldig al die valkjes die zo lekker komen kroelen. En die Bailey ... wie had dat een paar weekjes terug gedacht? Dat hij zo zou gaan kroelen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Caroline

Wauw Sal, wat een ontzettende mooie fotoserie van je lieve kroelkontjes.  :-*

Ik vind het geweldig om steeds weer even een foto te zien van mijn mooie geelwang meiske.  :-*

Een heel fijn weekend.  8)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Leuke update en fotos Sally!!

Je hebt het goed voor elkaar en wat fijn dat de valkjes nog zo lekker bij je komen voor een kroel  ;)

Liefs Manon

Sally

Bedankt voor jullie reacties.
Ik vind het echt super dat mn valkjes lekker tam blijven in de voliere, en ik kan ze allemaal wel een keertje kroelen.  :)

Tussen het verdriet door wil ik toch effe foto's laten zien van Kietje die ik gisteren gemaakt krijg.
Ik denk dat het n popje word hoor...
Ze krijgt minder aandacht omdat ik nogal veel in de voliere bezig ben, maar daardoor word ze niet wild hoor.
Gisteren heb ik ze nogis losgelaten  :)
Ze vind het geweldig om altijd op mn hoofd te landen  ::) :P

Even haar rug

Ze is al ferm verkleurd he. Vinden jullie niet?

Caroline

Prachtige foto's!!  :D Ze wordt prachtig!!  :-*

Maar .... je schrijft tussen het verdriet door ....

Heb ik misschien iets gemist?? Ik snap helemaal niks van die zin.  :-[

In ieder geval ontzettend veel sterkte met je verdriet.  :-*

Liefs Caroline, dikke kus voor Indy.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Always look..

Ook ik was al aan het zoeken of ik iets heb gemist  :-[
in iedregeval sterkte  :-*