19 juli 2025, 07:07:18

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sally, weet je het zeker dat Pietje niet broedt 's nachts ?
Niet opgeven meis, en ja, het is wel jammer, maar zoals je zegt, ze moeten ook alles nog leren he! En de volgende keer zal het des te beter gaan hoor! Ze weten al dat het blok voor eitjes is he, en Kenji weet goed dat hij moet broeden , maar Pietje is er misschien nog niet helemaal klaar voor he,jammer voor de eitjes wel he, maarja,je zal wel zien he meis, ik hoop dat het met het lampje misschien nog lukt he, ik duim voor je hoor! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Sally,

Heeft het lampje vannacht geholpen of je weet !? Ik hoop het zo voor je meid. Spannend, vandaag ga je als ik me niet vergis schouwen, ik weet nog steeds niet of het eerste eitje bevrucht is, maar eerlijk gezegd denk ik van niet omdat het er hetzelfde uit blijft zien.

Heel jammer, want ze broeden hier heel trouw, maar wat niet is, is niet hè en eigenlijk had het me heel erg verbaast omdat Paco niet goed veegt, hij zit er alleen maar een beetje op en veegt langs Vicky haar vleugel  ;)

Volgende ronde misschien beter, en heeft Paco ineens door hoe hij moet vegen.

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Sally, alles kids daar met de eitjes? Is het gelukt deze nacht met het lampje? Ik hoop het zo voor je, je kijkt er zo naar uit he! k hoor het wel, mijn msn gaat niet, moet nog mijn bestanden op schijf zetten zodat ik weer vrij heb, hihi! Grtjs Ann

Sally

Citaat van: Dierenfreackske op 27 maart 2009, 23:16:24
Hoi Sally, weet je het zeker dat Pietje niet broedt 's nachts ?
Niet opgeven meis, en ja, het is wel jammer, maar zoals je zegt, ze moeten ook alles nog leren he! En de volgende keer zal het des te beter gaan hoor! Ze weten al dat het blok voor eitjes is he, en Kenji weet goed dat hij moet broeden , maar Pietje is er misschien nog niet helemaal klaar voor he,jammer voor de eitjes wel he, maarja,je zal wel zien he meis, ik hoop dat het met het lampje misschien nog lukt he, ik duim voor je hoor! Grtjs Ann

Hoi Ann,
Ja ik weet zeker dat Pietje niet broed in de nacht, want ik ben al 2 nachten achter elkaar gaan kijken en ze zat niet op de eitjes, en ging ook voelen aan de eitjes en die waren ook ijskoud he...
Ik vind het wel jammer want ze doen het overdag zo goed he, zowel Pietje als Kenji. Waarom laten ze nu hun eitjes s'nachts dan koud worden. :(
Het lampje heeft niet geholpen... Deze voormiddag heeft Pietje haar 4e eitje gelegd.
Ik hoop alsnog dat als ze alle eitjes gelegd heeft ze toch ook s'nachts gaan broeden, maar ik heb zo een beetje alle hoop opgegeven.

Citaat van: Kaatje op 28 maart 2009, 10:06:36
Hoi Sally,

Heeft het lampje vannacht geholpen of je weet !? Ik hoop het zo voor je meid. Spannend, vandaag ga je als ik me niet vergis schouwen, ik weet nog steeds niet of het eerste eitje bevrucht is, maar eerlijk gezegd denk ik van niet omdat het er hetzelfde uit blijft zien.

Heel jammer, want ze broeden hier heel trouw, maar wat niet is, is niet hè en eigenlijk had het me heel erg verbaast omdat Paco niet goed veegt, hij zit er alleen maar een beetje op en veegt langs Vicky haar vleugel ;)

Volgende ronde misschien beter, en heeft Paco ineens door hoe hij moet vegen.

Liefs, Karin

Hoi Karin,
Pietje heeft vanacht weer niet gebroed, dus het lampje heeft spijtig genoeg niet geholpen... Vind het wel jammer, want ook hier broeden ze heel erg goed overdag, echt wel stom dat ze dr eitjes overdag dan zo koud laten worden. Maar het is niet anders...
Ik hoop voor jou dat er toch bevruchte eitjes liggen hoor, dat Paco is een keertje raak heeft geschoten. ;D.

Mijn schoonbroer heeft net de eitjes geschouwd, en we zien nog niks... Een luchtbel in 2 eitjes... Da is niet bevrucht vrees ik een beetje...
Ik ga begin volgende week ook nogeens proberen.
Ik zou al een gat in de lucht springen moest er 1 eitje bevrucht zijn, maar liever 2 zodat ze elkaar dan hebben he..
Maar ik vrees dat het er geen worden. :(

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally, aaarch meiss, het eerste nestje ook he, , ik hoop dat de eitjes toch nog bebroedt worden , maar ik denk ook een beetje dat het geen zin zal hebben als ze 's nachts ijskoud zijn he! Ik vind het wel jammer eigenlijk, maar hopelijk lukt het de volgende keer dan weer wel he! Zal waarschijnlijk voor een volgende keer zijn he! Dan broeden ze vast wel, grtjs Ann  (gefeliciteerd met het 4 de eitje van Pietje en Kenji nog!  :-\ :-* :-* :D :D   grtjs Ann

danielle

Hoi Sally,
Wat erg dat Pietje nog steeds niet in de nacht broed. Zo jammer zeg, omdat ze het overdag zo goed doen. Ik hoop natuurlijk nog heel erg voor je dat ze het alsnog gaat oppakken. Je weet natuurlijk dat dit het eerste nestje is, maar toch hoop je natuurlijk dat alles goed gaat en kijk je toch naar die donsjes uit. Ik weet precies hoe je in spanning bent om af te wachten hoe het gaat verlopen. En dan baal je natuurlijk ontzettend dat ze het 's nachts niet goed doet.

:-* van Danielle

hilde

hoi sally
een eerste nestje is altijd wat moeilijk somigen zijn er direct mee weg en andere doen er iets langer over heb het zelf ook meegemaakt met ice en cube's eerste nestje
ik duim voor je dat alles toch nog goed komt

groetjessssssss

Dierenfreackske

Hoi Sally, ik duim voor je hoor.ik hoop dat ze het misschien toch nog goed gaan beginnen doen,  :D :D :D :-\ :-\ :) :)
Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Sally..

wat mega balen dat er snachts niet wordt gebroed..ik heb het ook met eén koppeltje gehad..helaas is Sjaki overleden dus een tweede keer kan ze het niet meer proberen..

ik duim voor je dat alles alsnog goed gaat komen.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Sally,

Heb je ook nog mee gekeken toen je schoonbroer de eieren ging schouwen !? Zit de luchtbel aan de bolle onderkant van het ei !?

Kan me voorstellen dat je een gat in de lucht zou springen als blijkt dat er toch nog een één of twee eieren bevrucht zouden zijn, stiekem hoop ik toch ook dat eitje twee bevrucht is hoor  ;)

Zo niet dan is het gewoon echt heel jammer, maar dan zal Paco echt moeten leren vegen, want aan het broeden ligt het niet  :-\

Ik blijf ook nog even doorduimen voor je en hoop werkelijk dat er toch nog één of twee eieren bevrucht blijken en Pietje alsnog vannacht op de eieren gaat zitten  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Jammer .... tot nu toe geen bevruchte eitjes.  :-\

Hopelijk de volgende keer beter.

Fijne zondag.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Ik kom net thuis van het sportpaleis, en nu zit Pietje nog op de eitjes...
Ik hoop zo dat ze deze nacht door broed he!
Ga nu slapen, en kom deze nacht nogeens piepen.
Duimen jullie mee?

Morgen reageer ik effe op jullie berichtjes, en vertel ik jullie of ze de nacht door gebroed heeft of niet...

Groetjes!

Kaatje

Hoi sally,

Natuurlijk duim ik met je mee ! Wie weet is dit het laatste eitje van Pietje geweest en gaat ze vanaf nu ook in de nacht broeden. Laat je vannacht wel het lampje nog aan !?

Ik ben heel erg benieuwd en hoop echt voor je dat ze vannacht nog trouw op de eitjes zit !

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Sally, natuurijk duim ik ook mee, en ik hoop dat ze nu begint te zien dat er donsjes gaan komen en ze lekker blijft broeden 's nachts, ik hoop dat de eitjes bevrucht zijn hoor! Zit wel veel kans in toch , grtjs Ann

danielle

Hoi Sally,
Ik ben wel heel erg benieuwd of Pietje vannacht heeft gebroed.

Groetjes Danielle