20 juli 2025, 08:28:06

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Hallo,

Ja, misschien ben ik opzoek naar een mooi witmasker popje. ;).
Maar misschien ook niet. :P

Ah, ik heb dan toch besloten om morgen naar de dokter toe te gaan met mijn knie, vandaag heb ik er geen tot weinig last van gehad, maar nu zit ik effe met mijn been (van de zere knie) een beetje gebogen, maar als ik ze verder buig doet ze weer heel veel pijn.. Dus nu wordt het maar is tijd dat ik ermee weg ga.

Ik heb nog enkele foto's van Kenji en Pietje, ze zijn nu aan het uploaden en komen er zodadelijk aan ;)

Groetjes Sally

Sally

Hier zijn ze al , ze waren sneller geupload dan dat ik dacht. :P

Groetjes Sally

*Manon*

Hoi Sally,

Leuke fotos van Kenji en Pietje  ;D ;D
Witmasker meisjes zijn wel errug mooi hoor  ;) Ik ben benieuwd wat je besluit  ;)
Beterschap met je knie  :-*

Anja

Hele leuke foto's Sally.

Ben benieuwd wat je keuze wordt.

Enne...........zeer wijs besluit hoor ;) ;) ;)

Liefs Anja

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi Manon,

Dankjewel, Ja ik heb al gezien dat witmasker meisjes heel erg mooi zijn, en om een beetje de variatie hier in te houden ga ik er misschien zo eentje aanschaffen.. Maar dit is helemaal nog niet zeker hoor.

Hallo Anja,
Dankjewel, ben net onder de douche uit, en nu heb ik weer geen last van mijn knie.. tis echt iets raar ze. :s

Hallo Kim,
Misschien, wie weet..
Ben al een tijdje hier op de "verkoop pagina" aan het kijken of er iets leuk tussen staat. ;)

Groetjes Sally

danielle

HOi Sally,
Succes morgen bij de dokter, echt goed van je dat je gaat  ;) .
En mooie foto's zijn het, ik vind Kenji en Pietje wel iets weg hebben van mijn valkjes  :D .
Zo dus toch misschien een nieuw valkje. Ben benieuwd wat je besluit. Je wilt dus een popje erbij dan? Wil je het dan bij drie houden, of komt er dan ook nog een vierde bij  :P  ;D .

Groetjes Danielle

Kimm

o ja ik was vergeten te zeggen dat ik de foto's mooi vind!

en een popje erbij, spannend hoor!

Sharon

Hoi Sally

veel succes morgen bij de dokter! Ik ben blij dat ik dan eindelijk toch tot je ben doorgedrongen! Vertel je ons wel hoe het is gegaan?

En dat je aan het kijken was voor een popje erbij, dat wist ik al  ;) Ik wens je veel succes met je zoektocht!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hallo Danielle,

Ja nu je het zegt, Kenji is net Spikey, en Pietje, ja die heeft iets minder bont dan Izzie, maar het zijn ook bijde opaline cinamon bonte valkjes he?
Leuk toch. :D
Haha! IK ben heel erg rustig aan het kijken naar een 3de valkje, hoeft nog niet eens voor dit jaar hoor. En een 4de komt er dan niet bij ze.

Hoi Kim,
Ben heel rustig aan het  uitkijken naar een Popje, hoeft nog niet voor dit jaar ;).

Hallo Sharon,
Ik weet dat jij wist dat ik naar een popje ben aan het uitkijken. ;)

Kenji en PIetje zitten weer al op stok zeg! tis dan ook al pikkedonker. Echt vervelend die winter he!
Voor de rest is Pietje in de rui, heel erg hard en Kenji begint ook in de rui te raken.
Nu had ik eens een vraagje voor jullie.
Ik ben eigenlijk van zin om volgend jaar in het voorjaar (na veel gelezen over kwekn enzo te hebben) een blok bij Pietje en Kenji hangen, om te kijken of dat iets wordt, van Pietje zeggen jullie dat het een pop is en Kenji is duidelijk een ventje, maar Pietje heeft nog altijd geen één eitje gelegd, ze wipwappen wel heel af en toe. Nu is dat weer een tijdje geleden.
Maar is het verstandig om een blok te hangen dan? Straks heb ik wel 2 ventjes. :P

Groetjes Sally.

Oja, tot mijn grote schaamte.. Ben weer niet naar de dokter geweest. Heb vandaag gewoon geen last gehad, dus vind het stom om daar aan te komen zonder ik iets heb 8-)...

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

ik zou niet weten of het een goed idee is om een blok neer te hangen.

krijg je vast nog wel antwoord op ;)

en wat zoek je voor popje? moet het een jonkie zijn of maakt dat allemaal niet uit?

liefs kim

Sally

Hoi Kim

Ik betwijfel het of ik hier antwoord op ga krijgen.. Nuja, geen enkel probleem, ik probeer het gewoon en dan zie ik wel.

Ik zoek een baby popje liefst, of eentje van rond het half jaar mag ook nog mits ze een beetje tam is natuurlijk.

Groetjes Sally

*Yvon

Hoi hoi

Ja,rui-tijd is weer aangebroken.  :P
Aankomend voorjaar kan je wel een blok bij ze hangen hoor.  ;)
Waarom zou het niet kunnen ??
Alleen zal je je derde valkje wss niet bij hun in de kooi kunnen laten.  :)

Leuke foto's !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >