20 juli 2025, 12:30:09

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

hallo Kay,

wat leuk zeg! jij hebt ook mooie honden zeg!
Wij zitten hier thuis nu met 5 honden 4 border collie's en 1 jack russel.
Wij doen ook agilitie met onze honden, alleen niet meer met onze oudste border collie, die wordt er 13 in september.

Groetjes Sally

hilde

hoi sally wij hebben ook een jack
eigenlijk een kleine dierentuin hihi

Sally

Hey Kay,

Leuke foto van je Jack russel hoor.
Doe jij ook agilitie wedstrijden? En waar volg je Agilitie?

Groetjes Sally

hilde

hoi sally
ik doe agility in belgie lihos alleen met de borders maar de jongste border bruin /wit heeft hd pffffffffff
en wedstrijden alleen in limburg belgie
groetjesssssssssssssss

Dierenfreackske

Hoi Sally .... ;D ;D  Leuk he ...doggies !
Alles ok daar met de valkjes ? Grtjs Ann

hilde

Anja

Hoi Sally,

Wat een dotje is Hylke. Gefeliciteerd met haar. Je zal nu wel je handen vol hebben. Een pup opvoeden daar gaat tijd inzitten.

Leuk filmpje zeg. ik heb er van genoten.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Sally

Wat een schatje zeg, je puppy. Ik heb zelf een puppy van 5 1/2 maand oud. Ik weet hoe vermoeiend maar leuk het is.

GRoetjes

Mara

Caroline

Gefeliciteerd met je puppie, een scheetje hoor, geweldig!!

Veel geluk en plezier samen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Sally,

Ach, wat een mooie pup, ooh, echt een schatje!
Veel plezier met haar !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sally

Hallo Ann,
Ja super leuk he.
Met de vogeltjes gaat het goed hoor.

Hallo Kay,
Ik heb gesurft naar de website, leuke site hoor. Mooie foto's!

Hallo Anja,
Dankjewel. Ja het is echt een schatje.
En het valt wel meer hoor dat ik mijn handen eraan vol heb, ze is best rustig.
En ze heeft ook goed geslapen deze nacht, en ze heeft haar bench droog gehouden. Heel erg belangrijk!

Hallo Mara,
Dankjewel.
Ja met tijden kan het vermoeiend zijn, maar Hylke is eigenlijk wel rustig hoor. Ze slaapt nog veel ook he.

Hallo Caroline,
dankjewel, ik zal er zeker veel plezier aan beleven hoor.

Hallo Petra,
Dankjewel, dat zal er niet aan mankeren ;)

Hey iedereen,
Nu heb ik van gister mijn lieve kleine Hylke, en nu ga ik haar al alleen moeten laten dit weekend.
Door omstandigheden vertrek ik morgenvroeg tot maandag(avond?) naar de ardennen, en ga ik dus Hylke achter moeten laten, ze zit wel bij mijn ouders.. Maar toch. Ik heb het er moeilijk mee.
Ook is dit de eerste keer dat ik Kenji en Pietje voor het eerst alleen moet laten...
Het wringt wel...

Groetjes Sally

Kaatje

Hoi Sally,

Wat een scheetje is Kenji toch met zijn heerlijke fluitje en ondeugende snoet ! En wat een lief snuitje heeft Hylke ! Is alles goed gegaan met de valkjes en Hylke, ... en was het gezellig in de Ardennen  :D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Sally ...ik hoop dat alles goed is gegaan in de ardennen hoor ! En met de valkjes ...ja , ik ken dat ...als ik een tweetal uurtjes weg ben beginnen die van mij ook al te roepen , dus laat staan een heel weekend , maarje , soms heb je van die onvoorziene omstandigheden en dat kan je er niet vanuit he !
::)...ik hoop dat alles goed is verlopen he ! Grtjs Ann

danielle

Hoi Sally,
Toen ik de titel van je dagboekje las, dacht ik eerst dat je een nieuw valkje had  ;D .
Wat is Hylke een dotje  :-*   :-* . Gaat alles goed met haar? Jullie heb een vol huis, volgens mij, met al die dieren. Wel super leuk hoor. Ik zou nooit een ander dier kunnen hebben dan vogels, ben voor alles allergisch  :-\ . Het lijkt me super leuk hoor zo'n puppy/hond.
Dat filmpje van Kenji vond ik echt leuk, hij kan goed fluiten. Ze gingen hier meteen antwoord geven.
Ik hoop dat het goed is gegaan in de ardenne. Was het voor plezier, of iets anders?

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Sally,
Ben je alweer terug uit de Ardennen?
Ik hoop dat het leuk was :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes