20 juli 2025, 13:45:20

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Nauw Romy!!!
Laat ze toch eens alles lezen, je verklapt hier een heel deel. :P
Ga nog even mn mond daarover houden. :P
Moet ook niet alles gaan verklappen he. :D

Kaatje

Hoi Sally,

Wat ontzettend leuk dat je er nog een valkje bij mag nemen van je moeder !! Ga je deze baby dan ook samen met haar halen !? En is het een donsje van het forum of bij jou in de buurt, .... echt gaaf voor je  :D

Gefeliciteerd met dit leuke nieuws !!

Groetjes, Karin

Kimm

hee gekke meid,  ;)

GEFELICITEERD HOOR!!!!
ik vind het erg fijn voor je, super nieuws!
ik ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Karin

Of het dit baby donsje gaat worden is nog niet 100% zeker. Maar ik moet zeggen dat ik gelijk verkocht ben. En ik ga wel vragen of mijn moeder mee rijdt dan, die zal dat wel graag doen ook al heeft ze bang van vogels.
Ze heeft ook Kenji samen met mij gaan halen. :)

En of het een baby valkje van het forum is... Daar kom je nog wel achter. ;D

Dankjewel hoor. :)

Hallo Kim,
Dankjewel!
Ik ben ook benieuwt hoor. Maar er is nog niets 100% vastgelegd... Maar we zien wel.
IK moet zeggen dat ik al verliefd ben :$...

Groetjes Sally

*Petra*

Hoi Sally,

Leeeuuuuuk,  een valkje erbij  ;D!
En dan ook nog een leuke date??
Wat wil je nog meer   ;).

Veel plezier, Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

danielle

WOuw, super, gefeliciteerd!
Echt leuk dat je een valkje erbij mag. Is toch weer een spannende tijd, dat wachten enzo.
Ik ben echt blij voor je!
Ik heb je lange boodschap helemaal afgekeken, zonder naar de andere berichtjes te kijken  ;D, duurde wel lang hoor  ::) . Je kunt ons lang in spanning laten zitten.
Ik ben benieuwd welk valkje je op het oog hebt.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hey Sally ...wat een bijzonder goed nieuws is dat zeg ...zeg meid , jij houd ons wel graag in spanning he , maar je hebt gelijk hoor ....we komen er toch wel achter he , hihi !  ;D ;D ;D

ik ben echt heel blij voor je , weet je !   Grtjs Ann

*~Jeanine~*

:D :D :D GEFELICITEERD  :D :D :D

Sally

Hallo Petra,

Jaa, er komt een valkparkietje bij, maar wanneer ofzo weet ik nog niet...
De koop van het babyvalkje die ik op het oog heb gaat dan toch niet door, omdat ik niet 100% zeker weet dat het een popje is en omdat ze nog andere kopers had, dus heb ik maar gezegd dat ze niet op mij moet wachten.
Ja en de date... wil ik mss niet dat die doorgaat. Ik heb namelijk een andere jongen op het oog. :P

Hallo Danielle,
Het meest spannende is een valkje zoeken denk, en dan nogis wachten.
De koop van het baby valkje dat ik op het oog had gaat namelijk niet door, omdat ik niet 100% zeker ben dat het een popje is, en ze nog andere kopers had. Dus laat ik die mensen voorgaan op mij. :)

Hallo Ann,
Ja heb jullie wel even in spanning laten zitten he.
Maar zo lang kan ik dan toch niet zwijgen zie je dan. :P

Hallo Jeaninne,
Dankjewel :)

Ik heb een advertentie geplaatst bij tekoop/gevraagd en nu maar zien of ik reactie krijg he.
Heb ook nog mailtjes rondgestuurd naar mensen die baby valkjes tekoop hebben...
Dus nu wordt het wachten he. :)

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally ....je hebt helemaal gelijk hoor , hihi ! ;D
Hoi ...heb je een date ,? Succes he ...kiezen is soms moeilijk maar de juiste kiezen is nog veel moeilijker he ! Succes !!
;D ;D ;D
Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,

Ja, ik denk wel dat ik een Date heb. Maar of ik er zin in heb is wel wat anders?
Nuja , ik zal wel zien hoe het loopt, we kunnen natuurlijk ook gewoon door als vrienden he want het is wel een leuke jongen ze daar ni van... :)
En inderdaad de juiste kiezen is heel erg moeilijk......

Nu even over mijn advertentie, ik heb zoals ik al gezegd had een advertentie geplaatst dat ik een jong valkparkiet Popje zoek. En heb al reactie gekregen van iemand die niet zover van ons vandaan woont. Ze verwacht (of heeft?) donsjes en maakt ze aan handen gewent, dus is ideaal.
Ik heb haar gevraag om als ze donsjes heeft foto's op ge sturen zodat ik jullie ook op de hoogte kan houden eh.
En dan kan het zijn dat ik als de donsjes groter zijn eens een kijkje ga nemen, en er misschien eentje uit ga kiezen...
Spannend allemaal he. :)
Ik vind in ieder geval van wel. :D

Groetjes Sally

Kimm

o sally, wat spannend zeg allemaal!

keuze uit 2 jongens? ;D  ;D  ;D
nou meid dat gaat goed he? hihi

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Kim,

Ja zo kan je het wel stellen... Pfoeh... ben dan een jaar vrijgezel en dan komt er niks op mij af.
En nu komen ze met 2... Vervelend ze ;D ;D ;D

En ja het is allemaal wel spannend he..
Maar ben net achter iets gekomen (denk ik) en daar ben ik het niet over eens.. Dus of dit door gaat gaan dat weet ik ook weer niet 8-). Wat een gedoe allemaal...

Ben je trouwens niet op msn te zien?
Wil nog met je praten!

Groetjes Sally

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*