19 juli 2025, 15:31:14

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Sorry...
Ik vind het best wel geinig. :D
Ik zal het in de loop van volgende week wel bekent maken wat de plannen zijn. ;)...
Dan weet ik misschien ook wat meer...

Groetjes Sally

danielle

Denk ik een nieuwtje of toch geen nieuwtje hier te lezen, maar nee hoor  >:(   >:(.
Je moet het echt vertellen hoor, Sally.
Je kunt het echt beter vertellen, want zo voor je houden, is alleen nog maar moeilijker voor jou dan het voor ons is  ;D   ;D .
Het is echt niet erg hoor als je het niet zo lang voor je kan houden.......... lucht je hart hier maar  ;D

*Petra*

Ik sluit me helemaal bij danielle aan  ;D!

Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Jij bent gemeen Sally! foei.. dit is martelen en dat is bij wet verboden hoor! haha

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

Sally

Where are you

Nou kom maar op met het nieuws is nu niet leuk meer hoor  ;D

Gr. Annelies

Kaatje

Hoi Sally,

Ik heb het idee dat je misschien op jezelf gaat wonen !? Of de valkjes krijgen een eigen kamertje  ;D ;D Geen idee of ik in de buurt zit maar dit kwam eerlijk gezegd ineens bij me op  ::)

Alles goed met Kenji en Pietje !?

Groetjes, Karin

Sally

Haha,

Wat zijn jullie toch een nieuwsgierige mensen zeg. :D
Hebben jullie nog even geduld?
Morgen zal ik het verklappen... ;)

@ Karin,
Misschien ben je juist... Maar misschien ook niet ;)
Met Kenji en Pietje gaat alles goed hoor. :-)

Jullie zullen het morgen wel horen. ;D ;D ;D
Tot dan kunnen jullie wel wachten he?

Nu even iets off-topic
IK heb gisteren een leuke jongen ontmoet :$.
En nu heeft hij net gebelt om te vragen of ik straks mee naar de cinema ga...
Wat denken jullie? ;o
Ben wel een beetje verlegen hoor. :D

Groetjes Sally

Anja

Hoi Sally,

Je weet er de spanning wel in teh ouden hoor. Ik kom morgenavond nog wel eens kijken.

Wat betreft die leuke jongen..............................als je hem leuk vind dan ga je er voor. Meegaan hoor naar de cinema.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Sally,
Leuk toch met een leuke knul naar de Cinema ;D
Ik wens je veel plezier!!
En ik kom morgen weer kijken om je nieuws te lezen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Anja,

Ik doe mijn best... :D
Maar ik vrees dat ik morgen nog niets ga weten, dus weet niet of ik het morgen al ga kunnen vertellen of niet... :p

Hallo Anke,
Weet niet of er dan al iets gaat staan morgen, want weet zelf nog steeds niets meer...

En de afspraak is vandaag niet doorgegaan, ik ben doodmoe, en ga optijd slapen want moet morgen weer om 5u uit mijn bed..

Groetjes Sally

Anja

Jammer dat het afspraakje niet door kon gaan. Volgende keer beter meid.

Groetjes Anja

Kimm

:o  :o  :o afspraakje niet doorgegaan :o
je hebt toch wel gelijk een nieuwe afspraak gemaakt? ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Ik zit hier helemaal wel niet wel niet en we weten nog niks.

Poeh wat kan jij dat lang volhouden zeg  :'( :'(   ;D ;D

Jammer dat het afspraakje niet door is gegaan volgende keer beter  ;)

Sally

Hallo,

Het afspraakje is misschien niet gisteren doorgegaan, maar het zal zeker op een andere keer doorgaan hoor. Hij heeft vandaag weer gebelt naar me, en we gaan volgend weekend waarschijnlijk afspreken, ofwel naar de cinema ofwel uitgaan...

En het nieuws....
Padapapaaa...................

Jaja......................................;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D.....................................................Hier gaat het nieuws dan echt komen................................... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D......................................................Kunnen jullie het al raden?........................................................ :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P.....................................................Ik mag.................................... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D.................................................................van mijn moeder................................................ ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)..................................................Een nieuw valkje erbij  ;D..........................................................Maar........................................ :P :P :P :P :P :P :P :P :P......................................................Het moet een popje zijn...................................................En...................... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D...........................................Misschien heb ik al één baby valkje op het oog  ;D ;D ;D...

Romy

Hoi Sally

Wat fijn dat je er een valkje bij mag hebben  :D
Welke mutatie heeft het baby valkje wat je op het oog hebt?

Groetjes
Romy