29 april 2024, 10:03:28

Opbouw voliére.

Gestart door Rube, 6 februari 2008, 23:30:50

« vorige - volgende »

Rube

6 februari 2008, 23:30:50 Last Edit: 6 februari 2008, 23:37:14 by rube
We zijn dus pas begonne aan de opbouw van de voliére.Door het kleine budget zal het dus niets bijzonders worden :( .Toch hopen we er iets mooi's van te maken ;D .Hier zullen komende weken enkele foto's komen te staan de voliére is 3.5m lang en 1.08m breed en vanvoor 2 meter hoog aflopend naar 1.90 achter. Links komt de binnekooi.

Het zou fijn zijn dat julie je tips en raad zouden delen met ons ;D

Alvast bedankt!

Dag 1 ;D


Dag 2 ;D

Dierenfreackske

Hoi...voor hoeveel valkjes of andere vogels is de voilere bedoeld ? Grtjs Ann



andreas

Ziet er knp uit. Nog veel succes

Rube

De bedoeling is voor 1 kopeltje.
Groot genoeg niet?


grt

Rianne

1 koppeltje? Ara's bedoel je? ;D Er kunnen er nog wel een paar bij hoor! ;)

Rube

8 februari 2008, 21:00:46 #5 Last Edit: 8 februari 2008, 21:05:26 by rube
Ik dacht dat een vlucht van 2.80 juist voldoende was ;D Zover ik toch gelezen had :P maar jaa dan kunne ze lekker vliegen ;D

Dag 3







Silke *

8 februari 2008, 21:56:00 #6 Last Edit: 17 februari 2008, 17:46:57 by Silke *
Steek er maar gerust 3 koppeltjes in hoor  ;D
Moooi gedaan de volière! Ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk zal uit zien als hij er helemaal staat.

Groetjes
Silke

Alexandra

ziet er goed uit hoor !!! Succes met de verdere opbouw...

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Rube


Peter

Ziet er al netjes uit. Veel succes met bouwen.

Rube

11 februari 2008, 19:45:04 #10 Last Edit: 30 maart 2008, 14:53:58 by rube
Dit zijn dus de nieuwe aanwinsten :P momenteel nog niet in de volière omdat deze nog niet klaar is maar er was hier in de buurt een vogelbeurs waar we deze mooie exemplaren op de kop hebben kunne tikken ;D De man is de witkop maar weet iemand de ex akte naam van het popje?Deze is dan ook nog eens drager van albino ;D








Dierenfreackske

Citaat van: rube op  7 februari 2008, 17:46:46
De bedoeling is voor 1 kopeltje.
Groot genoeg niet?


grt


Ja hoor ...ik denk het wel eh !
't Is ook omdat ik zelf aan een voilere ga beginnen , dus weet ik dan ook ongeveer wat ik moet nemen per koppel he ! Grtjs Ann



mariejj

De pop is een opaline cinnamon bonte witmasker,  heel mooi ;)
split voor albino (witmasker lutino) kan niet, maar misschien bedoelde hij/jij het mannetje?

Rube

Citaat van: mariejj op 14 februari 2008, 06:02:20
De pop is een opaline cinnamon bonte witmasker,  heel mooi ;)
split voor albino (witmasker lutino) kan niet, maar misschien bedoelde hij/jij het mannetje?


jammer :( albino was nog tans leuk geweest maar ja. Zou je ook kunne zeggen waarom niet kan ik nog wat bijleren. ;)  Nu zijn we wel een beetje aan het afwijken maar natuurlijk komen hier nog verdere foto's van de volière maar met school lopen we enkele vertragingen op  :)

mariejj

Citaat van: rube op 14 februari 2008, 17:33:00
Citaat van: mariejj op 14 februari 2008, 06:02:20
De pop is een opaline cinnamon bonte witmasker,  heel mooi ;)
split voor albino (witmasker lutino) kan niet, maar misschien bedoelde hij/jij het mannetje?


jammer :( albino was nog tans leuk geweest maar ja. Zou je ook kunne zeggen waarom niet kan ik nog wat bijleren. ;)  Nu zijn we wel een beetje aan het afwijken maar natuurlijk komen hier nog verdere foto's van de volière maar met school lopen we enkele vertragingen op  :)


Als je mannetje split voor lutino is  kan je wel albino's kweken  ;)
Albino =  witmasker lutino,  witmasker is je popje wel maar een pop kan geen split zijn voor lutino. (heel verhaal ik stuur je er wel een im over ;) anders gaan we te offtopic)
Ik moet er ook nog veel van leren hoor.  :)

Leuk dat je een voliere aan het maken ben, hier komt er waarschijnlijk ook 1 maar ik vind valkje op me kamer ook wel heeel gezellig  ;D