hobbykwekerij Sephora ~ kweekronde voorbij

Gestart door Lin, 5 februari 2008, 15:21:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi,
Wat een snoepje :-* :-* :-*
Spannend hoor het wachten op het donsje van Alnay en timmio!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lola

owh wat ziet het er allemaal leuk uit!
beetje jaloers op je ;)

wat gaan ze hard he
Nicole's beestenboel

kimmie

Hoi Rianne,

Krijgt je donsje al wat meer kleur...?
(Ben heus niet nieuwsgierig ;D)

Hoi Lin,

Heb je al een piep-eitje bij Alanya en Timmio...??
Spannend hoor...

Irritant he wachten ::) :D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Rianne

Vanmorgen was er een oogje open ;D Ik zie verder nog geen kuifje doorkomen.

Lin

hoh had een spelfout in mijn vorige bericht! (rot toetsenbord!) Het moet zijn Alanya ipv Alnay  :D

Nu zie je meer dat ie wat groter is dan de andere fotos doen lijken.

volgens mij is het rechteroogje open maar dat weet ik niet zeker. Vanaf morgen maar even opletten wanneer ik moet ringen, niet vergeten natuurlijk!

Hier zie je nog pleegmoeder Alanya  bij het jong:
http://www.youtube.com/watch?v=q6QzqjFUja4
Je ziet niet veel, moet even mijn kaart weer leeggooien zodat ik wat langere filmpjes kan maken.

Een jong van Alanya en Timmio zelf is er nog niet en hoor nog geen gepiep of zie nog geen barstjes. Ik zie (hoop ik) wel alles nog gevuld en volgens mij bewegen ze ook nog. Vanaf vandaag kan er een jong komen. Twee dagen later weer 1/2 jong(en?) van Dulce en Diego.

Alanya en Timmio krijgen (bont en/of opaline) cinnamon witmaskers. Vorige keer waren het vier mannen. Dit keer hoop ik op wat meer poppen.  ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Hoi Lin,
Al is het maar kort, het is wel heel lief om te zien het filmpje :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Heeft die nu al 1 oogje open? Hier zag ik dat vandaag pas. Zal morgen ook proberen te ringen, hij is dan een week oud :)

kimmie

Hoi Rianne,

Ik wil toch nogmaals even zeggen dat ik het super vind dat Diego een goede (alleenstaande vader) is...
Hopelijk begrijpt Dulce nu wat er van haar verwacht wordt en gaat ze steeds meer helpen...

Hoi Lin,

Spannend hoor...
Dat wachten op een donsje...
Ik weet er alles van, vanaf nu kunnen er bij mij ook eitjes gaan piepen en uitkomen...

Ik hoop voor jou dat de donsjes niet te lang op zich laten wachten...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Lin

Gister:

en nu!

Langzaam aan begint er wat grijs te komen. Erg hard groeit ie niet, maar de pleegouders zitten dan ook meer te broeden dan te voeren.

Eigenlijk had ik de 12e een jong verwacht. Aangezien ze 1 dag niet gebroed hebben met de verhuizing dacht ik, nou dan komt ie de dertiende wel..maar nee nog geen jong. Vandaag zou ik er nog twee verwachten. Dus ik begon al hard te twijfelen of alles wel goed gaat.  :-\ Gelukkig hoorde ik net bij 1 ei gepiep. In ieder geval komt er nu 1 nog wel uit. Misschien nog wel meer van de week.

Zit er alleen mee dat ze zo n leeftijdsverschil hebben. Misschien toch dit oudste jong terug naar Rianne als er straks meer komen? Of zal het wel goed komen? :-\ ???

Citaat van: Rianne op 12 februari 2008, 19:18:54
Heeft die nu al 1 oogje open? Hier zag ik dat vandaag pas. Zal morgen ook proberen te ringen, hij is dan een week oud :)

huh hij is van de 5e, dus dan zou hij de dertiende toch al 8 dagen en als je de 5e meetelt 9.

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met jullie donsjes.
Om te  :-* :-* :-*
Zo liefffff

Lin

Nog geen dons..zal morgen wel komen  :)

Rianne

Je bedoelt vast pennetjes, dons heeft ie nog genoeg ;D

Zal mijn foto's even uploaden :)

Rianne

Fotootje van vandaag:

Daarna heb ik hem/haar geringd, hopelijk blijft ie zitten. :)

*~Jeanine~*

Hoi Rianne,

Wat een dotje.
Om te  :-*

Anke

Hoi Rianne,
Aaaaaah wat liefffff :-* :-* :-*
Hopelijk blijft de ring zitten!!!
Groetjes Anke