hobbykwekerij Sephora ~ kweekronde voorbij

Gestart door Lin, 5 februari 2008, 15:21:28

« vorige - volgende »

Rianne

Ach wat lief! :D Fijn dat het nu allemaal goed gaat, je hebt een slechte start gehad. :-\ Als het morgen net zulk weer als vandaag is, gaan we met de blokken in de weer. :)

Anke

Citaat van: Rianne op 22 maart 2008, 16:32:30
Ach wat lief! :D Fijn dat het nu allemaal goed gaat, je hebt een slechte start gehad. :-\ Als het morgen net zulk weer als vandaag is, gaan we met de blokken in de weer. :)

Hoi,
Is het bij jullie mooi weer dan?
Hier sneeuwt het :o
Hopelijk blijft het bij jullie goed blokken weer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Het sneeuwt wel af en toe, hele fijne sneeuw, en het is ook wel koud maar de sneeuw blijft niet liggen. Nu schijnt zelfs even de zon. Had het veel erger verwacht. :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Sneeuw sneeuw sneeuw... en het ziet er niet naar uit dat het spoedig zal stoppen ;D Vandaag dus geen blokken ophangen, op naar volgend weekend ;)

Anke

Hoi Rianne,
Jammer hoor, dat het zulk rot weer is.... :(
Hopelijk volgend weekend beter weer!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wat een verschil, hier een strakke blauwe lucht en een heerlijk zonnetje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

oooo wat is dat schattig om te zien dat de donsjes gevoerd worden.. gaaf zeg...

mooie filmpjes hoor Rianne!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Inge88

Wat fijn! Gefeliciteerd met de kleintjes! Ben benieuwd of er nu ook een popje tussen zit, witmasker cinnamon (bont) gepareld is erg mooi :)

Lin

Citaat van: Debbeltje op 23 maart 2008, 14:51:44
oooo wat is dat schattig om te zien dat de donsjes gevoerd worden.. gaaf zeg...

mooie filmpjes hoor Rianne!

hihi zijn van mij!

Zal even kort voor iedereen uitleggen. Ik heb de donsjes, rianne heeft de opaline geelwang, Kim en Marie Jose hebben beiden een ei van datzelfde nest van Rianne vandaan en ook beiden zijn opaline geelwangen. Zij hebben beiden een eigen dagboek. Rianne en ik schrijven samen elke keer als we jongen hebben. Samen hebben wij ook een website doordat wij al jaren vriendinnen zijn  ;D.

-----

Nu wat over mijn twee cinnamon witmasker donsjes. Ik had totaal 5 eieren en 1 was niet bevrucht dat wist ik al. Gisteren verwachtte ik nog een donsje die niet kwam. Vandaag even geschouwd en 1 ei zag er raar uit. Dus hopen dat er nog twee uitkomen, maar ik denk zelf nog 1 De twee donsjes doen het super zal van de week de oudste ringen. Hopelijk komt er dan ook een kuifje door, nu zie ik nog niks. stiekem hoop ik op een  bont jong.

Citaat van: Inge... op 23 maart 2008, 16:18:21
Wat fijn! Gefeliciteerd met de kleintjes! Ben benieuwd of er nu ook een popje tussen zit, witmasker cinnamon (bont) gepareld is erg mooi :)
.
dank je!
duim je mee?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Citaat van: Inge... op 23 maart 2008, 16:18:21

Citaat
dank je!
duim je mee?

Uiteraard!  ;)

Lin

Citaat van: Rianne op 22 maart 2008, 16:32:30

buiten bij je? Is toch te koud..voor wie dan?

Hier met de donsjes alles goed alleen de eieren niet vrees ik. De laatste van de vijf zou morgen moeten uitkomen. dus duimen dat er nog 1 komt.  :-\

Oudste jong je ziet elke dag meer kleur op de vleugels komen.

en het grijs al wat duidelijker

Jong 2 gaat gelukkig ook allemaal prima

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mandy

Hallo,

Gefeliciteerd met de kleintjes, de donsjes worden al weer snel stekeltjes. ;)
Hopelijk komen die andere eitjes toch nog uit en dan hopelijk toch 2 zodat ze elkaar warm kunnen houden, 1 is zo alleen... :-\
En inderdaad maar ff een weekje wachten, als ik dit had geweten had ik ook nog gewacht. Maar begin vorige week zeiden ze nog dat het beter werd en kijk nou eens! :o
Maarja, kunnen ze al wel alvast in de stemming komen.
Succes verder! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Wat een schatjes zeg.

En de kropjes heel mooi gevuld.
het gaan cast plaatjes van valkjes worden  :D

Dierenfreackske

Hoi , wat een leuke donsjes , zooooo lief he ! Je ziet het grijs al he !
Hopelijk komt het ook goed met de volgende eitjes he , en komen er zo lieve schattige donsjes uit als deze ! Grtjs Ann