hobbykwekerij Sephora ~ kweekronde voorbij

Gestart door Lin, 5 februari 2008, 15:21:28

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Mandy op 24 maart 2008, 17:52:37
Hallo,

Gefeliciteerd met de kleintjes, de donsjes worden al weer snel stekeltjes. ;)
Hopelijk komen die andere eitjes toch nog uit en dan hopelijk toch 2 zodat ze elkaar warm kunnen houden, 1 is zo alleen... :-\Succes verder! ;D

Ja er is er nog 1 bijgekomen!  ;D Zitten nu op drie en daar blijft het ook bij.

Ann en Jeannine bedankt!

Fotos van de afgelopen dagen van de cinnmaon witmaskertjes. Volgende keer toch maar wat betere fotos voor jullie maken.Vanaf nu kunnen ze gereserveerd worden Deze ronde gaat gelukkig goed.

Jong 1 al een tijdje geringd. Geboren op 18 maart kan nog een opaline worden.

Jong 2 geboren 20 maart en geringd nu. Kan ook nog opaline worden

En tot mijn verrassing kwam het laatste ei nog wel uit. Dit jong is 5 dagen later gekomen op de 25e. Ook dit jong kan nog opaline worden maar ook en/of bont.

Het was wel even spannend. Omdat dit jong zoveel later kwam dan de rest werd ie aan de kant gezet. Hij kwam 's ochtends uit het ei en lag toen al koud opgerold. Dat gebeurd wel vaker maar toch maar even opgewarmd. Vervolgens gebeurde dat nog een aantal keer totdat ik weg moest. smiddags weer koud en toen bleef ie eindelijk bij de ouders en ging alles goed. Wel is het met voeren opletten of ie wel genoeg krijgt. gelukkig komt ie goed voor zichzelf op en het gaat dus prima.

Nog wat filmpjes helaas was het erg donker. Je ziet Timmio gewoon ook proberen om wat mee te krijgen van het voer.

http://www.youtube.com/watch?v=Iq6h3FEZXDs
http://www.youtube.com/watch?v=cQnNAv4DqPw

Gisteren nog even bij Rianne geweest om daar nog even te kijken naar het geelwangetje. Je ziet wel dat ie een achterstand heeft maar hij was gister lekker aan de zaadjes aan het eten dus dat gaat goed. En hij/zij is super lief! Maar ja deze krijgt natuurlijk de volledige aandacht. fotos en filmpjes volgen nog  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dierenfreackske

Hoi ....wat schattig zeg , al die lieve donsjes ! Veel succes met hen he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi,
Wat een lieve foto's van de donsjes.
Aaaah het nakomertje wat een mini donsje :-*
Heerlijk dat het nu allemaal zo goed gaat :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Het gaat goed met het kleine geelwangetje, hij eet al helemaal zelfstandig :D
Tijd dus om al die papklonters rond z'n snavel en in z'n kuif eruit te wassen. Puckie ging dus mee onder de douche. Daarna lekker in een handdoek gewikkeld opdrogen en opwarmen op de bank.
Daarna zag hij er zo uit:

Hij weegt nu al enkele dagen rond de 90 gram :)

*~Jeanine~*

Lin

Dierenfreackske

Wauw ...ik ben al direct verliefd op de donsjes ! Grtjs Ann

Lin

gisteren leegde mijn hele bericht na het uploaden..nu gaat alles goed. De geslachten zijn bij de oudste 2 bekend!

Jong 1

Jong 2

Jong 3. Is elke keer wel vol, maar komt niet echt aan. Goed in de gaten houden en even wisselen met het eten.

;D

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Dierenfreackske

Hele mooie foto's heb je van je donsjes gemaakt en ja , wat zijn de geslachten van de twee oudsten ? Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Schitterende foto's  :D
En ook ik ben wel benieuwd wat de geslachten van de twee oudste zijn ???