3 mei 2025, 18:29:57

Voorstellen.. =)

Gestart door Moniique, 20 januari 2008, 20:11:15

« vorige - volgende »

Moniique

Haii allemaal, ik ben Monique, 22 jaartjes en woon in omgeving Rotterdam.

Toen ik klein was hebben wij altijd grasparkietjes gehad, welke ik helemaal geweldig vond.. ik was er alleen bang voor omdat ze niet tam waren. En vond het eng om ze tam te maken omdat ze elke keer gingen bijten.

Nu was ik pas geleden bij een vriendin, die als vrijwilliger werkte bij een vogelopvang, en daar is ze helemaal verliefd geworden op een valkparkietje, die zo super tam was, dat ze m mee naar huis genomen heeft.

Dus toen ik daar kwam.. was ik natuurlijk gelijk weg van Wimper (zo heet ie). Dus sinds toen ben ik gaan googlen etc, en kwam ik er achter dat er ook hobbykwekerijen bestaan!! Onze parkietjes kwamen namelijk altijd uit de dierenwinkel. En toen las ik dat sommige kwekers de valkparkietjes op verzoek handtam maken.. nou toen werd ik helemaal vrolijk ;)

Ik wil nu heel erg graag een duo valkparkietjes. Helaas woon ik nog bij mijn ouders thuis, en die willen er geen huisdieren meer bij. Ik heb namelijk ook nog 2 cavia's en een kat.

Over één jaartje ongeveer hoop ik samen te gaan wonen met mijn vriend, en dan komt ook zeker het duo'tje er ;)

Tot die tijd wil ik gewoon zoveel mogelijk informatie opzoeken, en info over kwekers etc. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld =)

Groetjes Monique

Anja

Hoi Monique,

op het forum.

Ik hoop dat je hier veel gezellige maar ook veel leerzame uurtjes door gaat brengen.

Er staat een hele hoop info op de site dus dat zit wel snor

Groetjes Anja

Yvette

Moniique

Irene

hoi monique,
welkom hier.
alvast heel veel voorbereidingsplezier toegewenst en als je vragen hebt; gewoon stellen hoor........
en pas op; het is besmettelijk; heb je 1 valkje in huis, dan wil je er alleen maar meer en kun je niet meer zonder ;) ;D

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Moniique

Dankjewel :D

Nou ik merk de besmetting nu al, terwijl ik er nog helemaal geen heb!! Ik kan ook pas valkjes nemen als ik samen woon, woon nu nog bij mijn ouders en die willen met geen mogelijkheid nog meer huisdieren erbij. En waarschijnlijk duurt het nog zeker één jaar voordat ik op mezelf woon. En ik wil zoooo graag een koppeltje!! Zit al alle hobbykwekerijen sites af te gaan.. *zucht*

Het is zou beter zijn als ik gewoon niet meer het internet op ga ;)

Mara

Hoi Monique

Welkom op dit gezellige forum!

Mara