6 augustus 2025, 18:00:11

Hobbykwekerij 'Valkcity' Seizoen 2008

Gestart door Kirsten, 15 januari 2008, 19:17:05

« vorige - volgende »

valkchico

16 juni 2008, 13:49:05 #90 Last Edit: 16 juni 2008, 13:50:56 by valkchico

ESPOSO:-* wat een plaatje is het toch.

Gr Esther

PS leer je hem wel terug te flappen??? hahah kan hier wel handig zijn. ;)

Kirsten

Hoi hoi!

Even een korte update hier... Het is da afgelopen weken wat druk helaas. Een onvervaren koppel, die ik als backup wilde gaan gebruiken heeft duidelijk nog wat ervaring nodig met als gevolg dat ik met drie extra kleinjes binnen zit. De albino gaat goed gelukkig, maar kon ik niet meer terugplaatsen ergens wat ik toch wel jammer vind. Maargoed het belangrijkste is dat zij het goed doet.

Vandaag even lekker de volieres schoongemaakt en de broedhokken. het gaat goed buiten en kleintjes worden groot. Ik heb willekeurig uit verschillende nesten gewoon even wat plaatjes gepakt,...

Queenie,

Zou het familie van Queenie zijn ;)

en hij ook?  haha je ziet het duidelijk aan die koppies gewoon, gaaf!

Albino popje

Parels?... dat zou een verborgen split bij Sam inhouden die er nog niet eerder uitgekomen is,.. en het zou een popje zijn,... spannend!

en tot slot het broertje van Queenie,..

Groetjes!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

sandy

wat een schoonheid is het broertje van queenie

en wat een donsjes heb je leuk hoor

*Yvon

30 juni 2008, 22:22:41 #93 Last Edit: 30 juni 2008, 22:39:25 by *Yvon
Hoi hoi

Allemaal mooi mooi mooi ,lief lief lief !! :-* :-*
En zo zie je maar,na de zoveelste nestje verrassen ze je nog.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Kirsten,
Wat een geweldige foto's van de kleintjes!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

Hoi Hoi

Wat eeen plaatjes om te  :-* :-* :-*

Indy en Punkie  ;D

Kriebel me nou eens... . ...

Nee vandaag even niet  ;D

:D Groetjes Lynette en een kroel van Indy

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Hermien

Ik kan er niet meer tegen......al die schattige donskes. Daar wordt ik toch zó emotioneel van. Whaaaaaaah!
Ander punt van al die mooie, schattige, lieve donsjes is, dat ik een beetje ongeduldig wordt. Het is nl. helemaal niet zeker of dit kweekseizoen voor mij een geel manneke erbij zal zitten, of wel ik ben nog niet aan de beurt. HELP! Wie komt mijn ongeduld tegemoet?
::)

Monky

Hi Hermien,

Wat voor een geel manneke zoek je dan?

Groetjes,
Monky

Hermien

Ja....eh.....gewoon......geel. Sorry, maar ik ben een dummy wat mutaties betreft en dan kan ik wel iets roepen van een bronze of een weet-ik-wat fallow valkparkiet. Maar je zult je een bult lachen als ik daarmee de plank helemaal mis sla. Silvo (witmasker bont of niet....mij een zorg..) komt bij Kirsten vandaan en met haar heb ik nu een hele goede ervaring. Èn ze woont ook nog eens in de buurt. Bij haar heb ik zowat alle kleuren valkparkieten gezien en dus ook zo'n mooie gele. Kirsten weet wel wat ik bedoel. En ook wil ik alleen maar een MAN, nu ik zelf het geluk van het hebben van een man tot op heden niet heb mogen smaken.... ;D
Waarom vraag je dit? Heb jij iets voor mij in petto dan?

Monky

1 juli 2008, 22:17:54 #99 Last Edit: 1 juli 2008, 23:50:06 by Monky
Hi Hermien,

Bedoel je er een zoals Dara, Anshu en Cartier? Of bedoel je een lutino?

Nee ik heb niets voor jou in petto helaas. Ik kweek namelijk niet  :) En ik wil mijn valkjes ook niet wegdoen  ;) Het was eigenlijk nieuwsgierigheid  :)

Ik vind het altijd leuk om te zien wat de plannen zijn van anderen.

Maar je kan natuurlijk in de tussentijd tot het manneke van jou geboren is, genieten van onze prachtige cinnamon geparelde  bronze fallow geelwang ;D

Groetjes,
Monky

Hermien

Hai Monky,

GEEL, gewoon GEEL. Ik heb net even op de mutatieposter gekeken en daar staat alleen GEEL, niks met Lutino of iets dergelijks. Alhoewel lutino met geel ook heel mooi is en zoéen mag het ook wel zijn hoor. Zolang het maar een MAN is en een andere kleur heeft dan mijn "vliegtuig'.  :o :P ;D

Monky

Hi Hermien,
Ik zie het inderdaad op de poster staan... ik heb echt geen idee wat voor een mutatie dat is  ???

Succes in elk geval met het wachten dan  :D

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Ik weet dat er rond die gele andere verhalen de ronde doen maar zou het niet zo kunnen zijn dat die gele een clear pied is? Daar heeft Moonwich (Diana) er twee van gekweekt dit jaar en ik hoop dat ik ze ook kan kweken uit Jelle en Beauty.

Die is dus zo bont dat er geen bont meer op zit, de vogel is dan helemaal geel met rode wangen en zwarte oogjes.

Monky

Wow... klinkt gaaf...  :o

Nee...Monique... Er zit nu een slotje op  :-X :-[ :P ;D

•=Bonnie=•