7 augustus 2025, 11:23:07

Hobbykwekerij 'Valkcity' Seizoen 2008

Gestart door Kirsten, 15 januari 2008, 19:17:05

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Kirsten

Heel veel sterkte met het verlies van Coco. Sorry voor de late reactie, ben een paar dagen wat minder online geweest.

Groetjes

Mara

Kirsten

Hoi Mara,

Geeft toch niets!, ik doseer ook mijn tijd die ik ervoor heb, want anders zit ik hele dagen op het net ;D

bedankt! gelukkig gaat het met Sweet redelijk goed,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*Manon*

Hoi Kirsten,

Heb even je dagboekje doorgelezen, dat is nog te doen hé met zes bladzijden  ;)

Leuk dat je dit dagboekje begonnen bent en je hebt erg mooie valkjes.
Jammer dat Coco toch overleden is, sterkte hiermee!

Groetjes Manon

Kirsten

Hoi hoi

Manon bedankt!, haha ja 6 bladzijdes is nog te doen inderdaad ;D

Ik heb even wat fotootjes van de twee grotere jongen binnen, welke allebei gereserveerd zijn.

Het opaline bonte witmasker popje gaat naar Caroline en heeft de prachtige naam Queenie gekregen

en dan het tweede jong, die ook een nieuw huisje in het vooruitzicht heeft  :D , maar dit laat ik haar zelf vertellen :D

Twee schatjes waar ik nu nog even alle tijd voor heb, want buiten komen er aankomende week als alles goed gaat een hoop kleintjes uit hun eitje gekropen. De eerste was er vanmorgen en wordt een opaline witmasker, misschien met cinnamon,. verder wordt het hopelijk een leuke gekleurde boel buiten ;D

De kleine albino binnen, die nog aan de handvoeding zit gaat prima gelukkig. Ik heb al geprobeerd om haar weer terug te leggen, maar ik was nog niet overtuigd dus voed haar nog even zo. Zal snel ook wat foto's van haar plaatsen

Groetjes
Kirsten

Hermien

sandy

sorry van me late reactie sterkte nog met het verlies van coco

lief al die baby valkjes

Kirsten

Hoi hoi!,

kleintjes kleintjes overal kleintjes  :D
Inmiddels zijn er best een aantal geboren waaronder bonte witmaskers, gele nog onduidelijke pluisjes, en een opaline bronze fallow. er liggen er nog best een aantal, dus deze week volgen er hopelijk nog meer kleine pluisjes,. oh wat heerlijk is dat toch om te zien  :-*

Groetjes
Kirsten

Anke

Hoi Kirsten,
Gefeliciteerd met je donsjes boem ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Wat een geweldig mooi nieuws! Dat wordt weer intens genieten voor je. Nu maar hopen dat het snel weer mooi weer wordt, want dan kom ik op kraamvisite! ;D

Kirsten

Hoi hoi!, ik praat jullie even bij!  ;D

Het gaat goed hier, 11 kleintjes buiten en er liggen nog hier en daar wat eitjes verspreid.

Ikke zit binnen samen met mijn zusje Queenie en de kleine albino, die af en toe eens bij ons komt buurten. Queenie wil elke keer naar buiten en slaat me dan geregeld voor m'n kop met die fladderoefeningen!,. ik vind het nog heerlijk in het nest en ben nog niets heftigs van plan ;D

'Vandaag gel in m'n kuif gedaan en Queenie is druk in de weer geweest met de föhn,. het resultaat?......

Oordeel zelf  :D

Queenie van Caroline

en dan ik! tja nog naamloos geloof ik  ;) ::)

Buiten zijn er in het hok van Bo en Luna, die ook wat pleegdonsjes hebben, ook nog foto's gemaakt,. het is een beetje een zoekplaatje,..hahah maar ze hebben het volgens mij wel gezellig zo :D

Tot de volgende keer!

carco

Leuk de babyboom is begonnen daar!
Moeten we weer richting jou geloof ik  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Geweldig!!!!!!

Dank je wel Kirsten  :-* , ik vind haar werkelijk prachtig en wat een heerlijk smoeltje  ::) ik zit hier met een smile op mijn gezicht op de bank.  :D ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ooooohw,zou zo verliefd kunnen worden.  :-[  ;)
En 11 kleine donsjes buiten.  :o  ;D
Weer ff de agenda bij pakken ??
Ook ik wil natuurlijk een keertje komen kijken !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kirsten

Hoi Yvon,

Is prima hoor!, inmiddels zijn het er 13 en ouders doen het prima!,. er is vanmorgen weer een bont witmaskertje bijgekomen en een geeltje,.
Nu is het met spanning afwachten op de eitjes van Sebastiaan en Ariel er liggen er een paar, dus spannend!

Groetjes
Kirsten

Hermien

En, en, en......denk je dat er al een klein geel manneke voor mij aan zit te komen?