valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Mara

Gerdy

Hoi Kimm..nou ze zijn nog niet gestopt met leggen..ik heb nu 29 eitjes.

Hoi caroline..dank je voor het compliment..ik vind de handtekening zelf ook wel leuk.
de 26 eitjes zijn er 29 geworden..echt meer als genoeg..

Hoi Yvon..het zijn nu 29 eitjes geworden maar vanaf volgend jaar of als ik de broedblokken op tijd af krijg..kan ik echt per koppel kweken ..nu hangen de blokken in de voliere.

vandaag weer eitjes geteld en geschouwd..met de paas dagen ben ik niet thuis geweest..
het zijn nu 29 eitjes en hou je vast van de 29 zijn er 25 bevrucht..ik vind dit echt niet normaal..vorig jaar had ik echt regelmatig eitjes die niet bevrucht waren..maar nu een explosie van bevruchting.

zodra mijn kweek kooien klaar zijn kan ik tenminste per koppel kweken waar ik op dat moment mee kweken wil..is voorzie toch wel een probleem om al deze valkjes straks een onderdak ergens te geven.
dit jaar ga ik wel ringen.

nog een dag of drie en ik kan het eerste donsje verwachten..staat dus een hele drukke tijd voor de deur.
ik moet er toch niet aan denken dat ik er weet ik veel hoeveel zou moeten gaan pappen..daar heb ik dan zowat een dag taak aan..

ik ben al aan het duimen geslagen dat het allemaal goed zal gaan..ik weet dat je af en toe een jong verliest maar nogmaals 25 bevrucht..hemeltje

gr gerdy

Saar

dat wordt een ware donsjes boem :o
Ik hoop dat je allemaal goede huisjes voor ze vind :) Zal best wel toch?
Groetjes Saar :-*

Caroline

Ik kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen begint te maken met 25 bevruchte eitjes.  :o

Kan je niet alvast een advertentie plaatsen zo hier en daar.

In ieder geval succes!!  :D

Komt vast goed.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Dat zijn er idd een hoop :)
Groetjes Petra.

Sally

25 eitjes bevrucht?
Da is zeker de moeite!! ;D

Ge moogt er altijd een paar naar hier brengen, hier heb ik maar 2 bevruchte eitjes, die kunnen normaal ook elke moment uitkomen!
Haha, grapje ze. :P

Succes zene. :P

Groetjes!

•=Bonnie=•

Zo dan, 25 bevruchte eitjes   :o  Hopelijk hoef je die niet allemaal tam te maken  :P

christa

zooooooooooo dat zijn een boel eieren de paashaas kwam hier niet aan te pas denk ik.............. ;)
groetjes christa

Gerdy

Hoi Saar..
het gaat echt een ware baby boom worden niet normaal meer..ik hoop inderdaad dat ik ze wel kwijt raak.

Hoi Caroline..
ik maak me echt wel zorgen om zoveel bevruchte eitjes het zijn er nog meer geworden.

Hoi Petra..
het zijn er inderdaad wel veel he

Hoi Sally..
ik zou er inderdaad wel een aantal naar jou kunnen brengen maar ik heb geen idee waar je woond.

Hoi Bonnie..
ik hoop inderdaad dat ik ze echt niet allemaal tam hoef te maken.

Hoi Christa..
nee het was niet eens de paashaas..maar je zou haast zeggen van wel.

stand van vandaag..
nog geen piepende of tikkende eitjes maar wel heel veeeeel eitjes.

Dinky...             6 eitjes..6 bevrucht  ze is alleen zonder man.

Baco / Sunny     8 eitjes...7 bevrucht

Droppie / Keiko  7 eitjes...7 bevrucht

Nala / Toy         7 eitjes...7 bevrucht

Yana / Tricky     6  eitjes...6 bevrucht

34 eitjes waarvan 33 bevrucht..ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer..

en nu het grote probleem of ik ze allemaal nog kwijt kan raken..
de eitjes van de bonte witmaskers ben ik niet zo bang voor en de eitjes van de witmaskers/bonte witmaskers maak ik me ook niet zoveel zorgen om ..maar de andere jongen

ik had 40 ringen besteld maar ik ben ook bang dat dat niet genoeg is..hemeltje ik heb echt zo iets van....wat staat me allemaal te wachten.

vorig jaar heb ik in twee ronden in totaal iets van 23 jongen gehad.

ik weet wel mochten ze eventueel een twee ronde krijgen dat ik het heel anders ga aanpakken..ik had dit echt niet verwacht.

dit is het tweede jaar dat ik kweek ..is dit nou niet goed na gedacht hebben? of alleen maar het afgegaan zijn op de resultaten van het vorige jaar..ik weet het echt niet.

gr gerdy

Christine

Dit zijn echter wel enorm veel eitjes voor de eerste ronde..
Maar je kan zelf ook niet weten wat de valkjes eigenlijk van plan waren! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Waawie!!! 33 bevrucht van de 34.
Ze hebben echt wel goed dr best gedaan.

Ik woon in België, dus misschien wat ver van de deur. :)
Hihi! Mijn 2e donsje verwacht ik misschien vandaag nog, of morgen.. Ik zou het niet weten... En dan is het gezinnetje compleet hier.

Groetjes!

Gerdy

Hoi Sally...ahum België is wel heeeeel ver hier vandaan..ik woon in noord holland..iets wat je niet zomaar in een uurtje doet.

Hoi Christine...ik kon inderdaad niet weten wat ze allemaal van plan waren..ik denk dat ze gewoon heel erg blij zijn met de nieuw voliere.

vandaag heb ik de eerste reserveringen gekregen..twee keer twee valkjes..dus het begin is er.

gr gerdy

Caroline

Wow Gerdy, dit is echt bizar.  :o

Wat een aantallen.  :-X

Kan me voorstellen dat het je ook beangstigd, wat staat je te wachten.  ::)

En zelfs Dinky, 6 bevruchte eitjes zonder ventje ....

ik denk dat je het heel erg druk gaat krijgen.

Jammer dat ik niet bij je in de buurt woon .... dan kwam ik je helpen waar nodig is.

Hele erg veel succes!!!!

FIjn weekend, geniet nog eventjes van je rust.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Woouwwwwww.........heb je over een maandje of 1,5 ineens iets van 44 valkjes in de voliere.  :o :o ;D
Je krijgt dan wel een heleboeeeeel kleur en beweging in je voliere.  :D
Heb je al enig idee hoe je dat gaat oplossen als de jongen gaan uitvliegen ?
Ik hoop voor je dat de reserveringen binnen komen stromen !!  :D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , whahhhhhhhaaaaaaauuuuuuuuuw, wat veel veel ook
33 ??? :o :o  IK DACHT DAT IK ER AL VEEL HAD  ow, ik hoop zo dat het goed gaat daar! Ik ben echt wel benieuwd wat daar allemaal uit gaat komen hoor! Alvast heel heel heel veel succes, hihi ! Ann