valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Caroline..

het is echt bizar  :o.. ik had dit ook echt nooit verwacht.

de jongen van Dinky..cinnamon bonte witmasker..zijn altijd super mooi maar ik denk niet dat ze het alleen gaat redden dus daar zal ik echt bij moeten helpen.

lief dat je je hulp aanbied maar dat zou ik echt niet van je vragen..je hebt het zelf al zo druk..en inderdaad het is wel super ver weg  ;D

ik geniet ook nog eventjes volop van mijn rust.

Hoi Yvon..

ooo nu je het zo opschrijft moet ik er niet aan denken zeg..pf dan is het over bevolkt..gelukkig heb ik nog kooien staan..ik wil ze echt niet allemaal in de voliere laten dan heb ik totaal geen overzicht meer..

Ik heb een vrij grote papagaaien kooi staan daar doe ik dan een koppel in met de jongen als ze bijna uitvliegen.
en ik heb nog een royale kooi waar een koppel met jongen in kan..

mijn binnen hok is ook vrij royaal daar zit nu Dinky met 6 bevruchte eitjes  

en dan een koppel in de voliere laten..

zou dit een oplossing zijn? als iemand iedeen heeft dan hoor ik het graag.

de eerste vier valkjes zijn gereserveerd..vier wildkleurtjes..nou die zitten er zeker tussen.

van het koppel bonte witmaskers zijn vijf bevruchte eitjes ..hier wil ik er zelf één of twee van houden en die andere drie krijgen ook wel een nieuw huisje.

maar ik denk dat ik twee nestjes met wilkleurtjes krijg..helemaal zeker weet ik dat niet omdat ik de splits van de ouders niet weet.

het nestje van Dinky..bonte  cinnamon witmasker..ze krijgt echt hele mooi jongen..die ben ik vorig jaar ook vrij makkelijk kwijt geraakt..

zo ook het koppeltje Droppie/ Keiko witmasker en opaline witmasker..hebben in ieder nestje minimaal 2 a 3 albi's en verder ook mooie jongen..voor deze ben ik ook niet zo bang
en als het me helemaal niet lukt moet ik ze maar voor een goedkopere prijs aanbieden..ik kan toch moeilijk met al deze jongen straks blijven zitten.

ik weet wel dat ik een zeer drukke tijd tegemoet ga maar ik zal alle donsjes met liefde ontvangen.

gr gerdy

Gerdy

Hoi Ann..

ja echt niet normaal meer hé..hoeveel eitjes heb jij nu ?

ik ben ook echt heel benieuwd wat eruit komt..er zitten twee verrassing koppeltjes bij.

en natuurlijk hoop ik echt dat alles goed gaat...pfff durf straks niet eens meer even weg te gaan.

gr gerdy

Randy

hej gerdy

BABYBOOM IN NIBBIK :P

het komt allemaal wel goed schatje ;)

groetjes randy....tot snel :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Gerdy

ze houden me wel in spanning hoor..nog niets geboren en de voliere is bijna leeg er zitten er vijf in ..de rest zit allemaal in het blok..met spanning kijk ik elke dag of er al een eitje is uitgekomen..ik denk dat er nu stilte voor de storm heerst in de voliere.

gr Gerdy

Kimm

33 bevrucht?  :o  :o  :o
oh gerdy, wat veel zeg!!! ik hoop dat alles goed gaat ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

☺ Pita ☺

Hoi hoi piept er al wat Gerdy?
Ik ben wel benieuwd hoor :) ik zoek nog een mooie witmasker dus wie weet :P
Groetjes Petra.

♪ Marlies

Nou, jij hebt straks je handjes lekker vol. :P

Hopelijk komen ze niet allemaal uit, anders is het bijna niet te doen.

Succes !!

Groetjes Marlies ;)

Gerdy

Hoi Kimm..nadat er 34 eitjes waren heb ik ze niet meer geteld..ik hoop ook echt dat alles goed gaat.

Hoi Petra..nee ik heb net nog geluisterd..maar er piept of tikt nog niets..snap het niet ..vanaf afgelopen vrijdag kon het eerste donsje komen...als ze maar niet allemaal ik korte tijd uitkomen..

Hoi Marlies..als ze allemaal uitkomen dan heb ik straks geen overzicht meer..pffffff wie is dan wie
als ze wel alle 33 uitkomen....denk het niet.... dan heb ik drie elftallen en kunnen ze gaan voetballen.

ik mag strakt wel een tree nutribird a 21 halen

pffff ik heb wel 33 namen..wat een gezoek maar ik weet niet of ik ze een naam ga geven..kan ik noooooit onthouden allemaal.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi hoi ...hoe is het daar met de eitjes , piept er al eentje? Ik ben benieuwd, grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann..

nog steeds niets  ::).. ik hoor ook niets..

ze zitten nu steeds samen in de blokken..maar geen gepiep en geen getik..ik hang af en toe zelfs met mijn oor in het blok om wat te horen..

ik controleer twee keer per dag..maar ze blijven het spannend houden..morgen zou het derde eitje uit kunnen komen maar nr 1 en 2 laten ook nog op zich wachten.

er zit niets anders op als wachten.

gr gerdy

•=Bonnie=•

Gerdy

hoi Bonnie..

ik kon me net niet meer bedwingen en ben toch maar gaan kijken en wat denk je DE EERSTE TWEE DONSJES ZIJN GEBOREN..

ik zou toch zeggen dat het ene donsje groter is als het andere donsje..maar gister zag ik niets of het donsje zat wel heel erg diep onder paps..

als het vanmiddag wat warmer is zal ik foto's maken..

deze donsjes zijn vn Nala en Toy

yesssssss eindelijk.

gr gerdy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hoi Gerdy,

gefeliciteerd met je eerste 2 donsjes!!!

Saar